Onko teillä muilla loppusuoralla raskaana olevilla tullut vetisempää valkovuotoa? Ja onko vuoto ollut pikkaisen runsaampaa kun aikaisemmin?
Ällöttää kun housut tuntuvat koko ajan vähän kosteilta...
Eihän vain ole oire mistään tulehduksesta tai vastaavasta?
Vetinen valkovuoto loppuraskaudessa
6
11007
Vastaukset
- taitaa olla
merkki tulevasta synnytyksestä. Itellä samaa jatkunut nyt paripäivää. Supisteleeko????
- MULLAKIN
ALKO IHAN YHTÄKKIÄ VETINEN VALKOVUOTO JA RV 31 5 tänään.. Tuo vuoto alko maanantaina. Eka tuli kirkasta räkämaista limaa melko palio ja sitte vetistä valkovuotoa palio. siis sillai enempi ku valkovuotoa normaalisti. Kuiha lähellä mun synnytys sitte on? Mulla o kyllä vissii paikat pehmentyny koska sen tuntee esim: istuessa että alapäässä joku juttu on erinlailla.. ja vauva o pääalaspäin ja kiinnittyny. muttei maha oo laskeutunu..
- rv39+4
noita supistuksia on ollut, välillä enemmän, välillä vähemmän. Välillä kivuttomia ja välillä kunnollisia.
Eilen meni myös vatsa sekaisin ja sitä se on edelleen. Iltaisin on vihlonut kohdunsuulle, ihan kun vauva tökkisi sukkapuikolla sinne!:)
Ja muutenkin ollut ihan kumma olo, oksettaa, ihan kun olisi alkuraskaus menossa, väsyttää, olen kiukkuinen, kaikki tuntuu ärsyttävän jne.
Mites muilla olotila muuten? - tais alkaa
MULLAKIN kirjoitti:
ALKO IHAN YHTÄKKIÄ VETINEN VALKOVUOTO JA RV 31 5 tänään.. Tuo vuoto alko maanantaina. Eka tuli kirkasta räkämaista limaa melko palio ja sitte vetistä valkovuotoa palio. siis sillai enempi ku valkovuotoa normaalisti. Kuiha lähellä mun synnytys sitte on? Mulla o kyllä vissii paikat pehmentyny koska sen tuntee esim: istuessa että alapäässä joku juttu on erinlailla.. ja vauva o pääalaspäin ja kiinnittyny. muttei maha oo laskeutunu..
vetinen valkovuoto jo joskus rv 30, aina oli housut märät ellei käyttäny pikkuhousunsuojaa.. kuitenkaan ei se synnytystä meinannu, syntyi vasta rv 42 kun käynnistettiin.
- puhuisit
rv39+4 kirjoitti:
noita supistuksia on ollut, välillä enemmän, välillä vähemmän. Välillä kivuttomia ja välillä kunnollisia.
Eilen meni myös vatsa sekaisin ja sitä se on edelleen. Iltaisin on vihlonut kohdunsuulle, ihan kun vauva tökkisi sukkapuikolla sinne!:)
Ja muutenkin ollut ihan kumma olo, oksettaa, ihan kun olisi alkuraskaus menossa, väsyttää, olen kiukkuinen, kaikki tuntuu ärsyttävän jne.
Mites muilla olotila muuten?minun suullani. Minulla nyt 39 1 ja kuudes synnytys edessä. Ahdistavaa kun ei tiedä milloin pitää lähteä. Viimeyönkin supistellut aamu kuuteen asti 15-30min. välein. Ja sitten kun sitä luulee että no nyt kohta saa soittaa kyytiä niin tulee aamu ja supistelut loppuu. Viime raskaudessa tätä kesti kolmeviikkoa, olin tulla lievästi sanottuna hulluksi, koska yöt meni valvoessa ja kippuroidessa eikä päivälläkään saanut nukkua kun kukaan ei voinut/halunnut katsoa lasteni perään, että oisin saanut levätä. Onneksi synnytykseni ovat olleet nopeita (Ponnistusvaihe n.5min.). Juuri tämän nopeuden vuoksi stressi on suuri, sillä matkaa synnärille on melkein 200km. Pelottaa, että ehtiikö laitokselle ennen lapsen syntymää. Täälläpäin kun sinne ei huolita edes tarkistukseen, kun juuri vähän ennen h-hetkeä. Tsemppiä kaikille samassa veneessä oleville, onneksi tämän kaiken unohtaa pian lapsen synnyttyä ja jospa se kääry oisi kaiken vaivan arvoinen.
- äippä x 3
Mulla oli myös loppuraskaudesta vetistä valkovuotoa ja mielestäni aika runsaastikin. Se alkoi pari viikkoa ennen synnytystä. Itse panikoivana luonteena, soitin neuvolaan ja jopa synnärillekin, mutta kummassakaan asiaa ei pidetty mitenkään erityisenä. Synnärillä sanottiin että mukana saattaa olla lapsivettä, jolloin kyseessä voi olla ns. korkean lapsiveden meno (mitä lie tarkoittaa käytännössä). Että ilmeisesti valkovuodon vetisyys on ihan normaalia loppuraskaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197