Stefanus ja Tomumaja + uskovat

Eroe

Tulkaa juttelemaan ja antamaan kommentteja. Mohikaani, Semper.Fidelis ja Tähtipöllö, Purotaimenta unohtamatta, tänne juttelemaan.
On muitakin mutta en yks kaks huomaa. Yksi verraton kommentian antaja, joka on tarjonnut monet makeat naurut on kaaleppi. Missä on Timoriepu?

Mulla on tänään tää Suomi24 tökkinyt,
miten muilla?

25

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanot vaan aiheen josta jutellaan.

      • * Jutellaanpa vaihteeksi "helluntailaisuudesta"! Luulisin Eroen olevan samaa mieltä?


    • täältä kairasta

      kun huomasin tuon tomumaja nimimerkin, niin uskaltaudun jotain mainita, vaikkakin hankalaa se on, näin noidan maineen saaneena, kun en varmasti ole sitä.
      Kyllähän minä Jeesuksen oma saan olla kaikesta huolimattaja, enkä tarvitse kuunnella Jukan ja muiden, todé lausuntoja uskoni tilasta, Jumala tietää tilani.

      Muuten tänään kävin kämpillä ja ongella joesta, sankollisen seipiä ongittelin. Sitten illansuussa kävin "jänkäkoiria", ja niitähän sitten virvelöin oikein urakalla, vaimo niitä vieläkin tuolla fileroittee. Näin me täällä touhutaan, kalastelemme kesät ja talvella vähemmän kalastamme.
      Muuten Aslakin kanssa meistä on tullut nykyän "naapurit" näin lapin oloissa ajatellen,
      joten sekin on hyvä uutinen.
      Kaikkea hyvää sinne pääkaupunkiin sulle ja perheellesi, meiltä koko revohkalta Tomumajalta ja S- Aslakilta peheineen. Siunausta.

      • Eroe

        Koita Tomumaja olla välittämättä jonkun todé,n sanoista. Minuakin tuo penseä nainen kaluaa, niinkuin kaikkia uskovia.

        Tule vaan palstalle!


      • "noita"
        Eroe kirjoitti:

        Koita Tomumaja olla välittämättä jonkun todé,n sanoista. Minuakin tuo penseä nainen kaluaa, niinkuin kaikkia uskovia.

        Tule vaan palstalle!

        ajatteleppas jos olenkin oikeasti noita. Muuten ei mulla ole varaa siihen, sillä olen Herran pelastama ja Hän on minut pelastanut monesta pinteestä elämässäni, joten kunnia ja kiitos ainoastaan Herralle.


    • Joo,tökkiny on suomi24 tänään täälläki.Liekkö huoltotoimenpiteiden "jälkioireita"? No, toivotaan että jatkossa pelittäs paremmin.

      Siunausta kaikille :)

    • * Tökkinyt on mullakin, viestit lähtee palstalle omiaaikojaan, teksti häipyy ties minne , kursori hyppii sivulla ja ja jos ei oo tarkkanan kirjoitus saattaa tulla ihan mihin kohtaa viestiä tahansa, ja on koko kirjoittaminen tosi levotonta, varsinkin hiiren kursori pomppii ihan miten sattuu ja muuta vastaavaa.

      • ja siunattua elokuun loppupuolta.


      • aksu521 kirjoitti:

        ja siunattua elokuun loppupuolta.

        ja Jumalan Rauhaa myös sinulle aksu!


      • poikalapsi

        Kursorin hyppimiset eivät liity palstaan vaan omaan koneeseesi ja kaikkeen siihen helluntailais-tekopyhään virussaastaan, jota hellit. No: ansiosi mukaan saat, kun salaa pornoja katselet muun huoraamisen - sen vanhimmiston siunaaman - ohella.


      • Ellet valehtele tuota kursorin hyppimistä niin sulla on virus tai troijalainen takuuvarmasti koneessa.

        Ei Suomi24 sinun kursoriasi liikuta.


      • Eroe
        poikalapsi kirjoitti:

        Kursorin hyppimiset eivät liity palstaan vaan omaan koneeseesi ja kaikkeen siihen helluntailais-tekopyhään virussaastaan, jota hellit. No: ansiosi mukaan saat, kun salaa pornoja katselet muun huoraamisen - sen vanhimmiston siunaaman - ohella.

        Tahdot seisoa palstan sankarien rivissä, huomaan.
        Mutta kuitenkin poikalapsi, miten on sielusi laita?


      • poikalapsi
        Eroe kirjoitti:

        Tahdot seisoa palstan sankarien rivissä, huomaan.
        Mutta kuitenkin poikalapsi, miten on sielusi laita?

        Vai "sankareista" puhut... =)) Katson velvollisuudekseni muistuttaa, että mm. Mohikaani on kaikkeas muuta kuin sankari kaikine vilpistelyineen.

        Minun sieluni ei kuule si nulle kuulu TIPPAAKAAN. Huolehdi vain omista asioistasi.


      • Eroe
        poikalapsi kirjoitti:

        Vai "sankareista" puhut... =)) Katson velvollisuudekseni muistuttaa, että mm. Mohikaani on kaikkeas muuta kuin sankari kaikine vilpistelyineen.

        Minun sieluni ei kuule si nulle kuulu TIPPAAKAAN. Huolehdi vain omista asioistasi.

        Minun on varoitettava sinua minne on sinun iänkaikkisuusmatka.

        Tahdot kyllä seisoa ja kiivailla uskovaisten riveissä,
        mutta silti vastustat elävää uskoa.

        Ristiriitaista?!


      • poikalapsi
        Eroe kirjoitti:

        Minun on varoitettava sinua minne on sinun iänkaikkisuusmatka.

        Tahdot kyllä seisoa ja kiivailla uskovaisten riveissä,
        mutta silti vastustat elävää uskoa.

        Ristiriitaista?!

        JOS uskovat ovat kuten sinä ja Mohikaani, en totta vie halua seistä teidän riveissänne. Minä kun en valehtele, kuten te. JOS te menette paratiisiin, haluan ehdottomasti helvettiin, jos nuo ovat vaihtoehdot.

        En vastusta elävää uksoa. Vastustan paskanjauhantaa, valehtelua ja ihmisten sortoa, joihin KAIKKIIN sinä ainakin olet mielelläsi osallistumassa, helluntailahkoon, vainon uskontoon, kun kuulut.

        Minun asiani EIVÄT SINULLE kuulu, selititpä nyt sitten sen mitä tahansa, lahkolaisSAATANA!


    • frihet

      On vierähtänyt viikkoja ja maisemia on vaihdeltu, ihan yltäkyllin.

      Pari tuntia vielä ja taas rattaille.
      Arveltavasti siirryn sivuun pikku hiljaa, kun muutto suunnitelmatkin on edessä, jopa niin pitkällä, että tämä "rheytynyt koirani" tänään siirtyy toiseen maahan.

      Muistetaan pysyä Herramme Jeesuksen tahdossa ja Hänen askelissaan.

      Kumpa vain muistaisimme, että vain armosta ja nöyränä ensi-rakkaudessa vaelluksemme loppuun kilvoittelemme.

      Siunaten teitä uskollisia Jeesuksen palvelijoita muistan, kiitos esi-rukouksista.

      Suomeen ei taida ehtiä, vaikka tarve olis.

      Jokohan se Tomumajan tukka on saanut hyvän alun.

    • poikalapsi

      Vai NAURUT sinulle tarjoaa kaaleppi... No, kun hänen räävien juttujensa ainoan teeman ja sen käsittelytavan on nähnyt, tietääkin, että olet syrjinnän ja ilkeilyn linjalla sinäkin. Vai naurut...LUULISI uskovaista itkettävän, kun on kaalepin kaltaisia helluntailahkolaisia.

    • Seireenin kutsu

      Eroe maksaa hyvät lahjukset kun tulette Ukkokööriin haukkumaan oikeita uskovaisia ja kääntämään hyvän pahaksi ja osallistumaan hänen riitoihinsa. Mutta tietäkää että Jumala näkee puuhanne ja juoruilunne. Viimeisellä tuomiolla joudutte tilille joka sanasta ja teosta ja silloin ei Eroe voi teitä auttaa.

    • Eroe

      Onhan täällä uskovia! Kaikki ei edes kommentoinut.

      Laittakaa veljet ajatuksia kehään,
      sisaria unohtamatta.

      Muistetaan palstalla kirjoittavivia rukouksissa, sitä mukaa mitä on tarvetta ja tulee mieleen.

    • Eroe

      Kaikki eivät tajua tuota eroa.

      • poikalapsi

        Sinä olet uskovainen, jonka USKONTO on helluntailaisuus. Etkö älyä tuota? Miksi et älyä? Selittelet sanoja sanakirjaa vääristellen, koska luulet olevasi joku merkillisen merkittäväkin. Ihminen olet vain - pahasti aivopesty.


      • Eroe
        poikalapsi kirjoitti:

        Sinä olet uskovainen, jonka USKONTO on helluntailaisuus. Etkö älyä tuota? Miksi et älyä? Selittelet sanoja sanakirjaa vääristellen, koska luulet olevasi joku merkillisen merkittäväkin. Ihminen olet vain - pahasti aivopesty.

        Enkelitkin taivaassa iloitsivat kun pyysin esirukousta ja sain syntini anteeksi.

        Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan.
        Matt.5:8


      • poikalapsi
        Eroe kirjoitti:

        Enkelitkin taivaassa iloitsivat kun pyysin esirukousta ja sain syntini anteeksi.

        Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan.
        Matt.5:8

        Jahas: ja PUHDASSYDÄMISETKÖ siis ovat rasisteja, mitä homoihin tulee?

        Enkelitkin taivaassa iloitsevat, kun lopetat itsesi ylentämisen. Se on sentään hyvä, että tunnustat olevasi kaaleppi, tuo homofobian helluntailaisairut. Epäilinkin jo sitä, kun kehuit mokomaa rasistia samaan hengenvetoon kuin valehtelevaa oppi-isääsi Mohikaania.


      • Eroe
        poikalapsi kirjoitti:

        Jahas: ja PUHDASSYDÄMISETKÖ siis ovat rasisteja, mitä homoihin tulee?

        Enkelitkin taivaassa iloitsevat, kun lopetat itsesi ylentämisen. Se on sentään hyvä, että tunnustat olevasi kaaleppi, tuo homofobian helluntailaisairut. Epäilinkin jo sitä, kun kehuit mokomaa rasistia samaan hengenvetoon kuin valehtelevaa oppi-isääsi Mohikaania.

        Olet kova valehtelemaan poikalapsi.

        Mohikaania arvostan uskonveljenä ja vakaana uskovana. Nim. kaaleppi.. on sensijaan hauska jutuissaan.

        Vaikka saisit koko herätyksen hyväksymään iljettävyytesi,
        ei sitä Jumala koskaan hyväksy.
        Niin on Raamatussa.

        Sinä olet poikalapsi miehimys.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe