10 käskyä ja miten krisselit niitä rikkovat suomessa ja muualla:
1. Minä olen Herra sinun jumalasi, sulla ei sa olla muita jumalia
Rike: Krisset palvovat milloin mitäkin henkilöä, Bushia, Halosta, Maria Lundia etc
2. Älä käytä väärin Herra Jumalasi nimeä
Rike: Krisset tuputtavat pakolla Herran Nimeä joka paikkaan
3. Pyhitä lepopäivä
Rike: Enimmän osan vuodesta kaupat eivät saa olla sunnuntaisin auki, kun taas papit messutessaan painavat duunia sunnuntaisinkin ympäri vuoden
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi
Rike: Krisset ovat loistavia hävittäämään isiensä omaisuutta, suomella esim velkaa nyt 55 milardia euroa
5. Älä tapa.
Rike: Krisset ovat mukana kaikissa mapallon sodissa, nyt räikeimpänä Irakin sota Suomen tuella.
http://mindprod.com/politics/iraqwarpix.html#IRAQWARPIX
6. Älä tee aviorikosta
Rike: Suomessa joka toinen liitto päätyy eroon, aviorikoksia tehdään näissä keisseissä useita
7. Älä varasta.
Rike: Suomessa maailman 3. kovin verotus on ryöstöä ja vastoin myös perustuslakia.
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi
Rike: Evlutkun, tuularin tai sossun kanssa usein keskustellessa heiltä asiallisen sanottavan loppuessa menee hermo ja alkaa nimittely ja syyttely.
9. Älä tavoittelel lähimmäisesi omaisuutta.
Rike: Suomessa maailman 3. kovin verotus on ryöstöä ja vastoin myös perustuslakia.
10. Älä tavoittele lähimmäisesi
puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä
mitään, mikä hänelle kuuluu.
10 käkyä ja
krisselit
2
151
Vastaukset
Toisaalta kun fakta on että Kristittyjä,jotka ovat uskossa on Suomessa alle 10%,niin "piikkis" kääntyy sitä jäljelle jäävää yli 90 % väestönosaa vastaan.
- ,..,
jos on kristitty. Uusi liitto plaa plaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202602Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571675- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171067Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875