Startti ei paljon kulu

taksissa

Taksi käy tyhjäkäyntiä tolpalla, taksi käy tyhjäkäyntiä asiakasta odottaessa, taksi käy tyhjäkäyntiä jättäessään asiakasta kun tämä kaivelee rahoja taskunpohjalta, taksi käy tyhjäkäyntiä kun suhari tankkaa sitä bensiksellä. Taitaa käydä tyhjäkäyntiä silloinkin kun suhari käy syömässä grillillä.

5

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taksitavaksi

      Hyvä ettei kulu muutenhan joutuisimme vaihtamaan startteja monen monta kertaa ja alituinen vaihtaminen ja siihen liittyvät oheistoiminnot saastuttaisivat ja pilaisivat luontoa.

      • ympäristöhaitta

        Meitä taitaa olla tässä maassa n. 9000 taksia ja johan semmonen määrä verrattuna koko maan autokantaan saa aikaan tyhjäkäynnillään järkyttävän kasvihuoneilmiön :) No eihän se järjetön tyhjäkättö tietenkään järkevää ole, kun on vielä nuo "taksipoliisit" siviiautoissaan meitä ja liikeitämme valvomassakin.


      • ainakin kesällä
        ympäristöhaitta kirjoitti:

        Meitä taitaa olla tässä maassa n. 9000 taksia ja johan semmonen määrä verrattuna koko maan autokantaan saa aikaan tyhjäkäynnillään järkyttävän kasvihuoneilmiön :) No eihän se järjetön tyhjäkättö tietenkään järkevää ole, kun on vielä nuo "taksipoliisit" siviiautoissaan meitä ja liikeitämme valvomassakin.

        Kyllä kesällä voi vaikka pitää ovet ja ikkunat auki taksitolpalla sen sijaan että ilmastointikompuralla pitää auto väkisin viileänä.

        On tainnut käydä niinkuin monelle on jo käynyt, pakokaasut tulevat auton alta takaisin raittiin ilman sisäänottoaukkoon ja sieltä ilmastoinnin mukana kuljettajan aivoihin, pilaten ajattelukyvyn.


      • ainakin kesällä kirjoitti:

        Kyllä kesällä voi vaikka pitää ovet ja ikkunat auki taksitolpalla sen sijaan että ilmastointikompuralla pitää auto väkisin viileänä.

        On tainnut käydä niinkuin monelle on jo käynyt, pakokaasut tulevat auton alta takaisin raittiin ilman sisäänottoaukkoon ja sieltä ilmastoinnin mukana kuljettajan aivoihin, pilaten ajattelukyvyn.

        Eiköhän se ole hyvän palvelun takaamiseksi ole parempi pitää ilmastointi päällä kuin kerätä kaikki mahdolliset hyönteiset ja siitepölyt autoon pitämällä ikkuna auki. valittajat vois kulkee vaikka bussilla siellähän se vasta mukava rattoisa matkustaa ja kuumakaan ei kesällä siellä ole.


      • päätelty
        ainakin kesällä kirjoitti:

        Kyllä kesällä voi vaikka pitää ovet ja ikkunat auki taksitolpalla sen sijaan että ilmastointikompuralla pitää auto väkisin viileänä.

        On tainnut käydä niinkuin monelle on jo käynyt, pakokaasut tulevat auton alta takaisin raittiin ilman sisäänottoaukkoon ja sieltä ilmastoinnin mukana kuljettajan aivoihin, pilaten ajattelukyvyn.

        Samaa mieltä tyhjäkäynnistä muuta seuraava perustelu kaipaa hieman lisäystä:

        "On tainnut käydä niinkuin monelle on jo käynyt, pakokaasut tulevat auton alta takaisin raittiin ilman sisäänottoaukkoon ja sieltä ilmastoinnin mukana kuljettajan aivoihin, pilaten ajattelukyvyn."

        Kun autolla liikkuu käytännössä jatkuvassa ruuhkassa keskustassa ja kehäteillä, niin eiköhän niistä samoista reijistä pukkaa niitä myrkkyjä hieman enemmäkin sinne kabyysiin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe