Mitä mieltä olette Chonista? Minä luulin aluksi että Choni on hirveä, mutta nyt tykkään Chonista, se naurattaa aina ja on niin puheias, ja aina oikeassa, huska tyyppi ;)
Mitä mieltä muut olette?
mielipide Chonista..?
8
1432
Vastaukset
- serrano <3
vaikutti aluks tosi tyhmältä, koska se aikoi varastaa Diegon Lucialta ja se oli muutenkiin ihan takiainen :). Nyt mun mielipide on muuttunut ja se on tosi hyväkin hahmo sarjassa. Se piristää aina :D. On muuten tosi hyvä näyttelijä :)
- La Choni
eli alussa oli vähän ärsyttävä.
Nykyään se on hauska ja kiva, yksi mun lempihahmoista. - turteree
Choni tuo väriä ja räväkkyyttä serranon perheeseen!:) Ihan paras näytteliä!:)
- <<<
CHONI TYYLINEN KÄLY VOISI OLLA KIVA
- la choni
aluksi en voinut sietää sitä, mutta nyt se on mukava piristysruiske joka höpöttää kun muilla ei oo sanottavaa. :)
- on rasittava ja
...kauhea kalkkuna, mutta hyvä roolissaan.
- Para siempre
ja mahtavalla Andalusian murteella posottaa noita juttujaan.
- 1995
Para siempre kirjoitti:
ja mahtavalla Andalusian murteella posottaa noita juttujaan.
Hullu ja hauska. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1166310Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3776113Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695810Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452345Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1151390- 121211
- 1821052
- 59867