Mitä mieltä olette Chonista? Minä luulin aluksi että Choni on hirveä, mutta nyt tykkään Chonista, se naurattaa aina ja on niin puheias, ja aina oikeassa, huska tyyppi ;)
Mitä mieltä muut olette?
mielipide Chonista..?
8
1409
Vastaukset
- serrano <3
vaikutti aluks tosi tyhmältä, koska se aikoi varastaa Diegon Lucialta ja se oli muutenkiin ihan takiainen :). Nyt mun mielipide on muuttunut ja se on tosi hyväkin hahmo sarjassa. Se piristää aina :D. On muuten tosi hyvä näyttelijä :)
- La Choni
eli alussa oli vähän ärsyttävä.
Nykyään se on hauska ja kiva, yksi mun lempihahmoista. - turteree
Choni tuo väriä ja räväkkyyttä serranon perheeseen!:) Ihan paras näytteliä!:)
- <<<
CHONI TYYLINEN KÄLY VOISI OLLA KIVA
- la choni
aluksi en voinut sietää sitä, mutta nyt se on mukava piristysruiske joka höpöttää kun muilla ei oo sanottavaa. :)
- on rasittava ja
...kauhea kalkkuna, mutta hyvä roolissaan.
- Para siempre
ja mahtavalla Andalusian murteella posottaa noita juttujaan.
- 1995
Para siempre kirjoitti:
ja mahtavalla Andalusian murteella posottaa noita juttujaan.
Hullu ja hauska. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805