SPOILED! MITÄ TAPAHTUU SERRANON PERHEEN VIIMEISESSÄ JAKSOSSA? LUE, JOS HALUAT TIETÄÄ!

spoilaaja

* 147. jakso: Serranon maailma Diegon silmin (Desmontando a Diego)

Sarjan päätösjakso. Curron ja Juanin autolla ajelut päättyvät tähän, sillä Santi ja Diego ovat vaarassa joutua vankilaan. Koko Santa Justa on sekaisin, sillä kuka ajoi Paquiton yli? Jose Luisin ja Chonin suhde rakoilee. Jose haluaa tietää kuka makasi hänen vaimonsa kanssa. Lourditas synnyttää toisen lapsensa asunnossa; Jose Luis ja Choni auttavat synnytyksessä Santin pyörryttyä. Guille ja Teté ovat lähdössä Santa Justasta ja kirjoittivat Diegolle kirjeen, mutta yllättävä tieto saa heidät jäämään hetkeksi. Raúl on mustasukkainen Gaelille, joka huolehtii Áfrista. Gael kertoo Áfrille Raúlin lähtevän pois Santa Justasta, joka saa hänet surulliseksi, koska Raúl haluaa unohtaa Áfrin. Raúl ja Áfri palaavat lopulta kuitenkin takaisin yhteen. Ana palaa Santa Justaan sopimaan Fitin kanssa. Diego on järkyttynyt tästä tilanteesta niin, että tekee hypyn sillalta. Tämän tehtyään hän herää ja huomaa kaiken hääyön jälkeisen olleen pelkkää unta.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Serranon_perheen_jaksoista

6

2697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttu jo

      sama asia kerrottu tällä(kin) palstalla jo useampaan kertaan, ei olis tarvinnu enää...

    • <<<

      onko Toi Totta

      • On se

        Katso vaikka Los Serranon virallisilta kotisivuilta video, missä se herää.


      • eiuntamunmielestä
        On se kirjoitti:

        Katso vaikka Los Serranon virallisilta kotisivuilta video, missä se herää.

        Diego hyppää sillalta ja herää uudestaan tossa lopussa mutta mun mielestä se on lähinnä unenomaista ne tapahtumat siinä heräämisen jälkeen, eli että kaikki on taas koolla, guille ja tetekin esittää pieniä jne. eli mun näkemyksen mukaan se on vaan hyvää unta se lopetus, ei niin että kaikki sarjan tapahtumat on olleet unta. en oikein ymmärrä miks kaikki väittää niin koska jotenkin se on paljon todentuntusempaa että diego vajoaa esim. koomaan. näin jakson nähneenä asia on musta ennemmin niin. mutta ehkä on lohduttavampaa ajatella että kaikki on oikeesti taas hyvin lopussa? musta se ei ole kuitenkaan "oikea" selitys. toisaalta, tarkotuksellahan käsikirjottajat on tehneet sen silleen että loppu jää hieman epäselväksi mutta kuitenkin.


      • ---
        eiuntamunmielestä kirjoitti:

        Diego hyppää sillalta ja herää uudestaan tossa lopussa mutta mun mielestä se on lähinnä unenomaista ne tapahtumat siinä heräämisen jälkeen, eli että kaikki on taas koolla, guille ja tetekin esittää pieniä jne. eli mun näkemyksen mukaan se on vaan hyvää unta se lopetus, ei niin että kaikki sarjan tapahtumat on olleet unta. en oikein ymmärrä miks kaikki väittää niin koska jotenkin se on paljon todentuntusempaa että diego vajoaa esim. koomaan. näin jakson nähneenä asia on musta ennemmin niin. mutta ehkä on lohduttavampaa ajatella että kaikki on oikeesti taas hyvin lopussa? musta se ei ole kuitenkaan "oikea" selitys. toisaalta, tarkotuksellahan käsikirjottajat on tehneet sen silleen että loppu jää hieman epäselväksi mutta kuitenkin.

        sarjan tekijöiden virallinen kanta on se, että koko sarja on ollut unta ja diego herää hääpäivän jälkeisenä aamuna ja saa uuden mahdollisuuden. näin lukee myös serranon perheen sivuilla www.telecinco.es/losserrano. loput tulkinnat on sitten jokaisen katsojn silmässä, mutta näin ne on sen ajatelleet kun ovat tehneet sen jakson.


      • brank
        eiuntamunmielestä kirjoitti:

        Diego hyppää sillalta ja herää uudestaan tossa lopussa mutta mun mielestä se on lähinnä unenomaista ne tapahtumat siinä heräämisen jälkeen, eli että kaikki on taas koolla, guille ja tetekin esittää pieniä jne. eli mun näkemyksen mukaan se on vaan hyvää unta se lopetus, ei niin että kaikki sarjan tapahtumat on olleet unta. en oikein ymmärrä miks kaikki väittää niin koska jotenkin se on paljon todentuntusempaa että diego vajoaa esim. koomaan. näin jakson nähneenä asia on musta ennemmin niin. mutta ehkä on lohduttavampaa ajatella että kaikki on oikeesti taas hyvin lopussa? musta se ei ole kuitenkaan "oikea" selitys. toisaalta, tarkotuksellahan käsikirjottajat on tehneet sen silleen että loppu jää hieman epäselväksi mutta kuitenkin.

        Osaatko yhtään espanjaa? Pelkän dialogin perusteella voi päätellä, että kyse on Diegon unesta ei mistään koomatilasta tai haaveilusta!

        Voit toki pelkkien "kuvien" perusteella päätellä miten tahdot, mutta odota sitten sitä, kun saat ne suomennokset mukaan dialogiin, niin voi mielipiteesi muuttua...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe