http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200808168115515_ul.shtml
Moneskohan kerta on, kun tiedotusvälineet uutisoivat Bushin vaativan Venäjää vetäytymään? Hah, turhaan raakkuu konkkamaan epäonnistunein pressa yhtikäs mitään, Venäjä päättää itse mitä tekee.
Miksi ihmeessä Abhasian ja Etelä-Ossetian tulisi jatkossakin kuulua Georgiaan? Eihän Kosovonkaan...
USA tarvitsisi ennenaikaiset presidenttivaalit, vaikka aikaa normaaleihinkaan ei enää paljon ole.
Bush vaatii
6
196
Vastaukset
- lähellä sinua
palvelee menomatkallasi Venäjälle. tervemenoa. älä kaahaa.
- vintilä
Kairakettu kirjoitti:
Lyön vaikka vetoa, että sinä asut lähempänä itärajaa kuin minä.
kysymys? Mitä pahaa Jenkit sinulle ovat tehneet? Toisaalta mitä erinomaisen loistavaa Venäläiset ovat puolestasi tehneet, kun ylistät näitä mauttomuuksiin asti?
vintilä kirjoitti:
kysymys? Mitä pahaa Jenkit sinulle ovat tehneet? Toisaalta mitä erinomaisen loistavaa Venäläiset ovat puolestasi tehneet, kun ylistät näitä mauttomuuksiin asti?
Jenkit ei oo tehneet minulle mitään pahaa, mutta muille sitäkin enemmän.
Mitään erinomaisen loistavaa eivät venäläisetkään ole puolestani tehneet, enkä minä heitä mitenkään ylistä. Tai no jos puhutaan aseista, niin tekivät hienon "pyssyn", AK-47. Sillä saa vaiennettua suurisuut tehokkaammin kuin jollain deaktivoidulla FN pistoolilla.- Tavor
Kairakettu kirjoitti:
Jenkit ei oo tehneet minulle mitään pahaa, mutta muille sitäkin enemmän.
Mitään erinomaisen loistavaa eivät venäläisetkään ole puolestani tehneet, enkä minä heitä mitenkään ylistä. Tai no jos puhutaan aseista, niin tekivät hienon "pyssyn", AK-47. Sillä saa vaiennettua suurisuut tehokkaammin kuin jollain deaktivoidulla FN pistoolilla.Tässä on tulevaisuuden rynnäkkökivääri:
http://www.israel-weapon.com/default.asp?catid={BE33B6E6-080B-45B8-AD85-C4E1E40D0422}
- -YK-
YK voi antaa NATOLLE valtuudet sijoittaa joukkoja erottamaan taistelevat osapuolet tai "tukemaan paikallista hallintoa".
Joukot ovat asettajaorganisaation tai -valtion suorassa käskyvallassa ja niiden valmius voimankäyttöön on melko suuri. Tyypillisesti ne kykenevät vastatoimiin, mikäli jokin osapuoli yrittää aloittaa sotatoimet uudelleen. Aseistus voi sisältää raskasta kalustoa. Myös ilmavoimien tuki on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5384488Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183601Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842322Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762189Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.881525- 1571383
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1071382Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641301- 651234
- 841144