Eroe julistaa tinkimätöntä

Mohikaani_27

evankeliumia, ja nyt kaikki joihin Sana on sattunut, on nousseet barrikaadeille häntä vastaan.
* Niinkuin Eroe muka olisi , milloin minkäkin puska niccin takana. On tosi väärin tuollainen syyttely, kun kukaan teistä ei kuitenkaan kykene asiaa oikeaksi todisamaan!
* Minusta helluntailaisuuteen, (palstan teema) ei kuulu tuollainen asiaton hyökkäys ilman mitään pitävää perustelua!
* Olette anteeksipyynnön velkaa Eroelle!

30

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikalapsi

Kuulepas: ASIATON hyökkäus jopa raastuvalla uhaten on minun suuntaani siis helluntailaisuuteen kuuluvaa? Et uhonnut mitään, kun kamusi ja opetuslapsesi Eroe minua eilen uhkasi, aiheetta. Etpä jukka.finlandin vastaavaan temppuiluunkaan juuri kommentoinut.

Monella nimmarilla kirjoittelu on teillä tässä LAHKOSSA tuttua - kaikki keinot kun ovat oman oppinne levittelyssä sallittuja. Sinä ja Frihet olette tavanneet uhitella valehdellen. Muuten: KUKAS se mahtaa sitten olla kaaleppi, yuo sinun ja Eroen rääväsuinen homofoobikkokaveri? Kuka? Sylttytehtaalta...

SINÄ olet anteeksipyynnön velkaa mm. minulle parjattuasi minua vuosia mm. monien nimimerkkien käyttelystä, jota ET OLE todistanut ja jota EI OLE koskaan tapahtunut. Nyt sitten selittelet, että muiden on vastaavista väitteistä anteeksipyyntöjä tehtäbä. NÄYTÄ ESIMERKKIÄ ja kadu parjaustasi. Tee parannus, paskanjauhaja!

• ihan oikeasti?
        * Tuo vihasi rumentaa sinua ihan kamalasti. En ole sinulle mitään anteeksipyyntöä velkaa, sinä olet sensijaan, mutta saat anteeksi pyytämättä!
        * Jeesus ehkä vielä sinuakin armahtaa, niin suuri on Hänen anteeksiantonsa, ja rakkautensa, että kuoli sinunkin tähtesi, älä sitä unohda, viis minusta, muista tai et, mutta älä anna minkään estää sinua ottamasta vastaan pelastusta Jeesukselta, usko pois!

* Enkä ole luknut viestejä joihin viittasit!

• poikalapsi
        Mohikaani_27 kirjoitti:

ihan oikeasti?
        * Tuo vihasi rumentaa sinua ihan kamalasti. En ole sinulle mitään anteeksipyyntöä velkaa, sinä olet sensijaan, mutta saat anteeksi pyytämättä!
        * Jeesus ehkä vielä sinuakin armahtaa, niin suuri on Hänen anteeksiantonsa, ja rakkautensa, että kuoli sinunkin tähtesi, älä sitä unohda, viis minusta, muista tai et, mutta älä anna minkään estää sinua ottamasta vastaan pelastusta Jeesukselta, usko pois!

* Enkä ole luknut viestejä joihin viittasit!

Omahyväisyys ei kaunista sinua. OLET aiheetta parjannut minua seriffiaajoistasi asti, koska sait ansioista potkut ja koska minäkin olin mukana potkuja sinulle hankkimassa. Syyt tiedät, vaikket mitään myönnä.

Valheitasi et tunnusta. Koska et tunnusta, sinulla ei sii omasta mielestäsi ole syytä anteeksipyyntöönkään - ja niinpä jatkat kaiken maailamn eroeiden ja kaaleppien tukemista.

Jeesustelusi on kaikkein oksettavinta: vedät JEESUKSEN mukaan omaan vilppiisi, huoraamiseesi ja panetteluusi. Usko pois, ettei markkinointisi minuun koskaan tehoa: EN IKINÄ liity lahkoosi, koska en halua ikinä kuulua samaan liikeeseen kaltaistesi valheen vankien kanssa.

Olet mainio esimerkki. Onneksi olet olemassa. Varmistuupa sekin, että helluntailahkosta pysytään kaukana.

• Hyvää huomenta

Eroe itse on anteeksipyynnön velkaa. Eroehan itse juuri syyttää tiettyjä ihmisiä nimettömien puskasta tulleiden kirjoitusten kirjoittajiksi. Eroe on loukannut täällä monia kirjoittajia. Kuuluuko helluntailaisuuteen loukkaava käytös ja syytteleminen?

• ketään henkohtaisesti, tahallaan loukannut, hän vaan julistaa evanekliumia täysillä, ja siinä saattaa Sana osua kohti, ja jos on vielä siinä kohtaa tunto herkkä, niin se on SANA joka sattuu, ei Eroe ketään halua loukata.
        * Hän sanoo vaan synnin synniksi, ja armon armoksi, siinä se!
        * Onhan hän itsekkin antanut ymmärtää, ettei hän ole "korvasyyhysaarnaaja"! Tarkoittaa, että kaikki hänen puheensa ei kaikkia miellytä, mutta evankeliumi ei olekkaan ihmismielenmukainen.

• Mohikaani_27 kirjoitti:

ketään henkohtaisesti, tahallaan loukannut, hän vaan julistaa evanekliumia täysillä, ja siinä saattaa Sana osua kohti, ja jos on vielä siinä kohtaa tunto herkkä, niin se on SANA joka sattuu, ei Eroe ketään halua loukata.
        * Onhan hän itsekkin antanut ymmärtää, ettei hän ole "korvasyyhysaarnaaja"! Tarkoittaa, että kaikki hänen puheensa ei kaikkia miellytä, mutta evankeliumi ei olekkaan ihmismielenmukainen.

korvasyyhyn,Jumalansana pitää herättää synnintotuuteen,joko tekee paranuksen tai sitten kovettaa sydämen ja jatkaa synnissä.

• Totuus ei miellytä?
        Mohikaani_27 kirjoitti:

ketään henkohtaisesti, tahallaan loukannut, hän vaan julistaa evanekliumia täysillä, ja siinä saattaa Sana osua kohti, ja jos on vielä siinä kohtaa tunto herkkä, niin se on SANA joka sattuu, ei Eroe ketään halua loukata.

Hanki uudet silmälasit jos olet noin huononäköinen! Kyllähän siellä Eroen julistuksessa vilahtelee ihan oikeita asioita, mutta kun hän kirjoittaa tavattoman ymmärtämättömästi ja myös loukkaa tahallaan täällä toisia kirjoittajia. Eihän sellaista käytöstä täällä muiltakaan suvaita niin vielä vähemmän ihmiseltä joka kertoo olevansa evankelista. Mitä tässä on tapahtunut on, että Eroe on saanut suoraa palautetta toisilta kirjoittajilta. Mitä sinä tähän sotkeennut?

• Totuus ja Rakkaus
        aksu521 kirjoitti:

korvasyyhyn,Jumalansana pitää herättää synnintotuuteen,joko tekee paranuksen tai sitten kovettaa sydämen ja jatkaa synnissä.

Näin on kuten sanot, mutta kyllä Sanan saarnaajalle kuuluu parannuksen teko siinä missä kuulijoille. Etten sanoisi vielä suuremmassa määrin.

• henkilönä
        Mohikaani_27 kirjoitti:

ollaampa tässä Lapin mies tahi ei. Henkilökohtaisesti voin sanoa hänellä on ainakiin minun uskooni silmälläpitäen ollut tervehdyttävä vaikutus.
        Eroe saa vastustusta uskoviltakin, koska saavat pistoja sydämmiinsä.
        Kyllä synti on synniksi saarnattava, mutta kärkäs tuomitseminen voi herättää sitten helposti vastahengen. Se on ilmiö jota uskova ei monestikkaan ota huomioon.

• poikalapsi
        Mohikaani_27 kirjoitti:

Eroe on henkilökohtaisesti tahallaan loukannut moniakin, yhtenä mm. minua. Usko tai et - ethän sinä opetuslapsessasi pahaa näe - mutta näin se nyt vain on.

Minäkin sanon synnin synniksi: VALEHTELU on syntiä, Mohikaani, ja sinä olet valehdellut. Syyhyttääkö, lahkolainen?

• täysillä
        Mohikaani_27 kirjoitti:

eikä evanekliumi ole ihmismielenmukainen
        joo ei ole joo. Oikeessa oot.

• kiistatonta
        täysillä kirjoitti:

eikä evanekliumi ole ihmismielenmukainen
        joo ei ole joo. Oikeessa oot.

evanekliumia.

evanekliumia hahhah naurattaa niin että kyyneleet tippuu mohikaanin ja ere....hahhah sen erektion hahhah vai minkä lie evanekliumia tämän sunnuntaipäivän ratoksi hahhah ja puuttuu vaan se yx sölggäri täältä vielä omaa Jesuxen evanekliumiaan mongertamasta niin johan olisi päivä pelastettu hehheh kiistattomax muuttunux evanekliumia juu hahhahhah evanekliumia

• tukka pystyssä
        Mohikaani_27 kirjoitti:

"ei Eroe ketään halua loukata."
        Höpö höpö sanon minä!

Eroessa on selvästi narsistisia piirteitä. Niin pitkävihaista ja anteeksiantamatonta ihmistä ei löydy näiltä palstoilta toista.

• evanekliumia hihi
        tukka pystyssä kirjoitti:

Höpö höpö sanon minä!

Eroessa on selvästi narsistisia piirteitä. Niin pitkävihaista ja anteeksiantamatonta ihmistä ei löydy näiltä palstoilta toista.

julistavat molemmat.

• Totuus ja Rakkaus kirjoitti:

Näin on kuten sanot, mutta kyllä Sanan saarnaajalle kuuluu parannuksen teko siinä missä kuulijoille. Etten sanoisi vielä suuremmassa määrin.

saarnaaja on ihmiseten ja enkelten syynissä, siksi on tosi tarkkaa jos aikoo saarnaajaksi,ettei se, mitä pitäis hävetä, tule ylpeyden ja kunnian kohteeksi, tai muuhun evankeliumin työhön, me maallikot olemme huomaamattomampia. Vaikka aivan tarpeeksi on syynätty, ettei enemmästä väliä!

• Totuus ei miellytä? kirjoitti:

Hanki uudet silmälasit jos olet noin huononäköinen! Kyllähän siellä Eroen julistuksessa vilahtelee ihan oikeita asioita, mutta kun hän kirjoittaa tavattoman ymmärtämättömästi ja myös loukkaa tahallaan täällä toisia kirjoittajia. Eihän sellaista käytöstä täällä muiltakaan suvaita niin vielä vähemmän ihmiseltä joka kertoo olevansa evankelista. Mitä tässä on tapahtunut on, että Eroe on saanut suoraa palautetta toisilta kirjoittajilta. Mitä sinä tähän sotkeennut?

kirjoitus, jossa hän tekee mistä häntä syytät? Kirjoitukset löytyy kyllä kun selaa taaksepäin.
        * Olisi ihan hyvä saada itse lukea, muuten puheesi jää panettelun arvoon!

• henkilönä kirjoitti:

ollaampa tässä Lapin mies tahi ei. Henkilökohtaisesti voin sanoa hänellä on ainakiin minun uskooni silmälläpitäen ollut tervehdyttävä vaikutus.
        Eroe saa vastustusta uskoviltakin, koska saavat pistoja sydämmiinsä.
        Kyllä synti on synniksi saarnattava, mutta kärkäs tuomitseminen voi herättää sitten helposti vastahengen. Se on ilmiö jota uskova ei monestikkaan ota huomioon.

kommentoit, eikä lapinmihissä enempää vikaa oo kuin muissakaan, armoa me kaikki tarvitsemme, ollaanpa sitten vaikka Hesan ytimestä!

• kaaleppi..
        poikalapsi kirjoitti:

Eroe on henkilökohtaisesti tahallaan loukannut moniakin, yhtenä mm. minua. Usko tai et - ethän sinä opetuslapsessasi pahaa näe - mutta näin se nyt vain on.

Minäkin sanon synnin synniksi: VALEHTELU on syntiä, Mohikaani, ja sinä olet valehdellut. Syyhyttääkö, lahkolainen?

armaasi pakit yösydännä kun olet aamusta jo noin kiukkuinen.

• tukka pystyssä kirjoitti:

Höpö höpö sanon minä!

se katkeruus ja "Höpö höpön" omassa povessa. Jospa onkin niin, että Jumalansana on on se syy, johon olet närkästynyt. Jeesukseenkin närkästyttiin usein, jopa niin, että joutui ristille!
        * Ja jos Jumalan vanhurskas tapetaan, siitä syystä, että Jeesus tunnusti olevansa Jumala, siksi hänet tuomittiin.
        * Saati meitä, jotka uskomme syntisyydestämme huolimatta Jeesukseen, ja myös tunnustamme sen, ei ihme, että "oppilalle" käy samoin!

• poikalapsi kirjoitti:

ja sanon tämän tosissani, Jeesuksen nimessä!

* Jos syytät Eroeta, niin perustele, hänen omilla kirjoituksilla, omat kommenttisi ei riitä!

• hänen suhteen
        tukka pystyssä kirjoitti:

Höpö höpö sanon minä!

eroe on narsistinen, itseensärakastunut juntti, jonka vietit ja viestit viestittävät vakavaa sielullista sairautta, ja jota hän ei itse eikä kukaan mukaan sokeauskova havaitse.

• Amen
        hänen suhteen kirjoitti:

eroe on narsistinen, itseensärakastunut juntti, jonka vietit ja viestit viestittävät vakavaa sielullista sairautta, ja jota hän ei itse eikä kukaan mukaan sokeauskova havaitse.

Aamen!

• jotain löytyi
        Mohikaani_27 kirjoitti:

kirjoitus, jossa hän tekee mistä häntä syytät? Kirjoitukset löytyy kyllä kun selaa taaksepäin.
        * Olisi ihan hyvä saada itse lukea, muuten puheesi jää panettelun arvoon!

Niinpä. Kirjoituksia voi löytyä kun selaa taaksepäin. Osa on ollut sen verran törkeitä että niitä on poistatettu, kenties kirjoittaja itse on myös osan poistanut. Voin tietysti joskus etsiä Amos7:n ja Sim-sonin "läjistä" solvaavia kirjoituksia jos niitä lisää tahdot lukea?

Vaikka kuinka puolustelisit Eroen loukkaavia kirjoituksia, niin muista se että hän esiintyy täällä evankelistana. Olet varmaan samaa mieltä että evankeliointi on tehokkaampaa jos jättää ne loukkaukset kirjoittamatta. Ja hyvän esimerkin näyttämiseksi on anteeksipyyntö paikallaan kaikilta joita on loukannut.

Mutta tässä alla jotakin Eroen kirjoittelua:

"Hei todé
        Kirjoittanut: Eroe 17.8.2008 klo 03.04

Mitä olet saanut nuorten kanssa aikaan? Habaa hubaa, tuskin edes sitä.

Juuri sinunlaisten takia herätysliike junnaa paikoillaan ja kohta taantuu".

"Ehdottomasti samaa mieltä
        Kirjoittanut: Eroe 16.8.2008 klo 16.19

Mutta ongelma on se, että Pe.ku on keskustelutaidoton valehtelija"

"Umpimielinen
        Kirjoittanut: Eroe 12.8.2008 klo 18.15

Enpä ole ostanut enkä edes kirjastossa lukenut. Mistä tietoni saanut se jääköön sinua vaivaamaan.

En yleensä vastaili alatyylin kommetteihin enkä henkisesti ala-arvoisten,
        mutta tein nyt poikkeuksen".

"Mutta mitäs tekee poikalapsi
        Kirjoittanut: Eroe 10.8.2008 klo 13.09

Katteletko sinä 16 poikia puistoissa"

"Milian*** faktaa
        Kirjoittanut: Eroe 17.8.2008 klo 03.02

Tuolla jossain Pe.ku ja Luopio-Marja valehtelevat kilpaa minun päähän. Sellaistakin että olisin kirjoittanut sinun nimellä tai muiden. Arvailut taikka toiveajattelu ei riitä todisteeksi.

En ole koskaan kirjoittanut sinun nimellä.

Minulla on rekisteröity nimimerkki ja tätä Eroe nimimerkkiä myös käytän.
        Pe.ku ja Luopio-Marja ovat katkeroituneita minulle ja muille uskoa tunnustaville.
        Vaikka meillä on eri näkemys,
        on moraali kuitenkin uskosta riippumaton asia"

• jotain löytyi kirjoitti:

Niinpä. Kirjoituksia voi löytyä kun selaa taaksepäin. Osa on ollut sen verran törkeitä että niitä on poistatettu, kenties kirjoittaja itse on myös osan poistanut. Voin tietysti joskus etsiä Amos7:n ja Sim-sonin "läjistä" solvaavia kirjoituksia jos niitä lisää tahdot lukea?

Vaikka kuinka puolustelisit Eroen loukkaavia kirjoituksia, niin muista se että hän esiintyy täällä evankelistana. Olet varmaan samaa mieltä että evankeliointi on tehokkaampaa jos jättää ne loukkaukset kirjoittamatta. Ja hyvän esimerkin näyttämiseksi on anteeksipyyntö paikallaan kaikilta joita on loukannut.

Mutta tässä alla jotakin Eroen kirjoittelua:

"Hei todé
        Kirjoittanut: Eroe 17.8.2008 klo 03.04

Mitä olet saanut nuorten kanssa aikaan? Habaa hubaa, tuskin edes sitä.

Juuri sinunlaisten takia herätysliike junnaa paikoillaan ja kohta taantuu".

"Ehdottomasti samaa mieltä
        Kirjoittanut: Eroe 16.8.2008 klo 16.19

Mutta ongelma on se, että Pe.ku on keskustelutaidoton valehtelija"

"Umpimielinen
        Kirjoittanut: Eroe 12.8.2008 klo 18.15

Enpä ole ostanut enkä edes kirjastossa lukenut. Mistä tietoni saanut se jääköön sinua vaivaamaan.

En yleensä vastaili alatyylin kommetteihin enkä henkisesti ala-arvoisten,
        mutta tein nyt poikkeuksen".

"Mutta mitäs tekee poikalapsi
        Kirjoittanut: Eroe 10.8.2008 klo 13.09

Katteletko sinä 16 poikia puistoissa"

"Milian*** faktaa
        Kirjoittanut: Eroe 17.8.2008 klo 03.02

Tuolla jossain Pe.ku ja Luopio-Marja valehtelevat kilpaa minun päähän. Sellaistakin että olisin kirjoittanut sinun nimellä tai muiden. Arvailut taikka toiveajattelu ei riitä todisteeksi.

En ole koskaan kirjoittanut sinun nimellä.

Minulla on rekisteröity nimimerkki ja tätä Eroe nimimerkkiä myös käytän.
        Pe.ku ja Luopio-Marja ovat katkeroituneita minulle ja muille uskoa tunnustaville.
        Vaikka meillä on eri näkemys,
        on moraali kuitenkin uskosta riippumaton asia"

että olisi jotain anteeksipyydettävää. Jos ja kun ärsytetään, niin kyllä tällä palstalla on oikeus vastata myös ärsytykseen, muutoin tulee madon itsetunto, kun ei kuitenkaan kirjoiteta omilla nimillä.
        * Jos joku kirjoittaa törkeyksiä, nimittelyineen ja herjaamisineen, on poikalapsi, hän on palstan kunkku törkeyksissään!
        * Mutta ei hänkään kiroita omalla nimellään, joten antaa kukkoilla!
        * Sitä vaan monaesti ihmettelen, kun hän saa puhua ihan mitä vaan, eikä YP puutu sen kirjoitteluun?

• Niinpä niin....
        Mohikaani_27 kirjoitti:

että olisi jotain anteeksipyydettävää. Jos ja kun ärsytetään, niin kyllä tällä palstalla on oikeus vastata myös ärsytykseen, muutoin tulee madon itsetunto, kun ei kuitenkaan kirjoiteta omilla nimillä.
        * Jos joku kirjoittaa törkeyksiä, nimittelyineen ja herjaamisineen, on poikalapsi, hän on palstan kunkku törkeyksissään!
        * Mutta ei hänkään kiroita omalla nimellään, joten antaa kukkoilla!
        * Sitä vaan monaesti ihmettelen, kun hän saa puhua ihan mitä vaan, eikä YP puutu sen kirjoitteluun?

Älä ala selittelemään kaverisi puolesta ja tekemään tyhjäksi hänen möläyksiään. On vähän eri asia jos evankelista puhuu törkeitä kun jos niitä puhuu joku tavis.

Et sanonut mitään siihen että pitääkö niitä esimerkkejä hakea vielä Amos7:n ja Sim-sonin kirjoituksista?

Eroe, Amos7 ja Sim-son luonnollisesti esittävät jokaiselle loukkaamalleen erilliset anteeksipyyntönsä, tämä on kaiken kaikkiaan kohtuullista, eikö niin?

• poikalapsi
        Mohikaani_27 kirjoitti:

ja sanon tämän tosissani, Jeesuksen nimessä!

* Jos syytät Eroeta, niin perustele, hänen omilla kirjoituksilla, omat kommenttisi ei riitä!

Jahas - no mitenkäs on: MILLOIN sinä minun omilla kirjoituksillani olet todistanut satuilusi, joista olet minua syyttänyt? MILLOIN, lahkosaatana?

Ei, ei Mohikaania koske sama ohje, jota hän muille markkinoi. Mohikaani kun on jumala...

• Markku Tampio

tykkää siitä, kun joku raapasee asioita vähän pintaa syvemmältä ja pudottaa joitakin ns. korkealla pallilla istuvia tantereelle..

Olen itsekin törmännyt sellaisiin uskoviin, kun kirjoittelin aikoinaan Ristin Voittoon, että jotkut helluntailaiset suivaantuivat asioista jopa niin, että uhkasivat lakkauttaa lehden tilaamisen, ellei minun kirjoituksiani lakata julkaisemasta..

Entinen RV:n päätoimittaja Kuosmanen kertoi minulle henk.koht. sähköpostina em. asiasta noin asian ilmaisten..

• Eroe

Kiitos kun astuit esille ja toit myös valoon totuuden. Lopun ajalla pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pidemmälle pahuudessaan eksyttäen ja itse eksyen. Pahoja tällä palstalla riittää, sitä lustetta, josta Jeesus jo puhui.

Pe.ku, umpi-hetero, sekä Luopio-Marja ja poikalapsi ovat pahan vallassa.

En lopeta kirjoittelua, mutta taukoa voin ehkä pitää,
      taikka kirjoittaa vähemmän.
      Tiedoksi pahoille; te olette jo hävinneet taistelun evankuliumia vastaan!

Jeesus on Herra, lihaksi tullut Jumala!

Minulle ei käynyt nyt aivan kuin Paavalille,
      hänelle ei kukaan tullut avuksi.
      Kiitos Jumalalle,
      Mohikaani riensi veljensä tueksi!

• mies osaa

vastata asiallisesti aina. Eroella on potentiaalia vaikka mihin.

• Eroe

Tässä kisoja katsellessa luin palstaa ja huomasin tämän. Asiaa puhut. Odottelen uusia haasteita, enkä ole kutsumustani antanut pois, enkä anna.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6339
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6167
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6000
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2375
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe