davidin
2
416
Vastaukset
- SteveCrane
David Lonsdale
Kuka soittaa, David Stockwell, sydämen sykettä,
antaa henkilökohtaista haastattelua, Aidensfield.dk
Email haastattelun Bent Nielsen
Kerro hieman omasta taustasta, missä olit kasvoin, perheen?
yksi, kun alkoi toimii?
I kasvoi vuonna Southport, yksi viisi lasta. Aloitin toimii amatööri-musikaalin
tuotantojen iästä alkaen yhdeksän paikallisen Teatterit pelaavat "Oliver!" ja "Joseph ..."
jne.
How did you get mukana Sydämen asialla?
Olin valettu kuin vieraana artistit 14 vuotta sitten yhden jakson. He pitivät luonnetta ja
pidetään kirjallisesti "David Stockwell" eri jaksoista. Kun olin paired up with Bill
Maynard se tuli säännöllisesti ja se on ollut täysi-aika on nyt seitsemän vuotta.
Miten tuli laatia oma luonteensa, hänen persoonallisuutensa ect, ja jos eivät
löydät inspiraation pitää luonteeltaan tuore?
Merkki on tehty jopa vuosia sitten pitämään veljieni huvittunut auton matkoja.
Lähes kaikki ideani tulevat minun lasten antics ja vain loput totta, että
hahmon yksinkertaisuus ja hyvä luonne.
Voit tehdä paljon ruumiillista työtä teidän kohtauksia, oletko koskaan joutunut onnettomuuteen, tai
satuttaa itsesi?
Olen tällä hetkellä ovat mustelmat alas My Side jälkeen kuvausjärjestelyt yksi luiskahda hotelli portaikko. (Nothing
vakavaa!) saan satunnaista kuoppia ja minulla eivät usein omaa käsitystäni, joten en voi todellakaan
valittaa.
Vuonna episodi, leipää ja sirkushuveja, kausi 12 sinulla on ollut työskennellä karhu
ja käärme, oli se, että kova / pelottavia kohtauksessa tehdä?
Minulla ei ollut mitään huolta käärme - ne eivät ole huolissasi minusta. Olin vain huolestunut
karhun, kun olen nähnyt, kuinka monta varotoimet kouluttajat olivat ottaen. He kertoivat minulle, se
on turvallinen, mutta ei kerro minulle saada liian lähellä.
Scenes from, "leipää ja sirkushuveja" - kausi 12
Onko olemassa monia outtakes, tai hauskat bloppers vuonna Sydämen asialla?
Ei ole olemassa monia pois-otetaan verrattuna joihinkin osoittaa. Luonnollisesti teemme virheitä
ja monet ovat varsin hauskoja, mutta en ole nähnyt niitä näytetään televisiossa. Emme tallenna niitä
itsellemme, "wrap" osapuoli.
Miten on teidän suhde Bill Maynard-sarja?
Bill ja sain erittäin hyvin. Jotkut sanovat, hän ei ollut mikään helppo ihminen työtä, mutta minulla ei ollut
ongelmia hänen kanssaan. Olen edelleen kaipaamaan Greengrass.
Mitä haluaisit nähdä tapahtuu Davidissa tulevaisuudessa?
Olen onnellinen hänen kanssaan, miten hän on. Ihmiset sanovat usein he haluaisivat häntä löytämään
tyttöystävä - luulen, että hän todennäköisesti pudottaa kuollut, jos hän got a kiss!
Kuinka kauan olet gonna stay vuonna Sydämen asialla? Tai onko sinulla muita tv, tai
elokuva suunnitelmat voimme odottaa?
Olen sovitulla vasta ensi maaliskuussa, ja kuten tavallista, kaikki voimme sanoa, "sen jälkeen, jotka tietää?"
Se on täysi-aikaista työtä, jotta mitään mahdollisuutta tehdä mitään muuta - mutta Minulla on hauskaa niin, että n
ole niin paha.
En oleta sinun paljastuu, kun se on syntymäpäivänne? -- Se olisi mukavaa, meille
puhaltimet, Tanska merkitä, että päivässä.
Minun syntymäpäivä on 21, voi tuntea vapaasti soittaa kansallinen vapaapäivä, jos haluat.
Best wishes, David Lonsdale
-------------------------------------------------
Käännös: Google kääntäjä
http://translate.google.fi/translate_t?sl=en&tl=fi- SteveCrane
21.5.1963
Haastattelu on huhtikuulta 2005
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768