davidin

haastattelu

2

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SteveCrane

      David Lonsdale

      Kuka soittaa, David Stockwell, sydämen sykettä,
      antaa henkilökohtaista haastattelua, Aidensfield.dk
      Email haastattelun Bent Nielsen

      Kerro hieman omasta taustasta, missä olit kasvoin, perheen?
      yksi, kun alkoi toimii?
      I kasvoi vuonna Southport, yksi viisi lasta. Aloitin toimii amatööri-musikaalin
      tuotantojen iästä alkaen yhdeksän paikallisen Teatterit pelaavat "Oliver!" ja "Joseph ..."
      jne.

      How did you get mukana Sydämen asialla?
      Olin valettu kuin vieraana artistit 14 vuotta sitten yhden jakson. He pitivät luonnetta ja
      pidetään kirjallisesti "David Stockwell" eri jaksoista. Kun olin paired up with Bill
      Maynard se tuli säännöllisesti ja se on ollut täysi-aika on nyt seitsemän vuotta.

      Miten tuli laatia oma luonteensa, hänen persoonallisuutensa ect, ja jos eivät
      löydät inspiraation pitää luonteeltaan tuore?
      Merkki on tehty jopa vuosia sitten pitämään veljieni huvittunut auton matkoja.
      Lähes kaikki ideani tulevat minun lasten antics ja vain loput totta, että
      hahmon yksinkertaisuus ja hyvä luonne.

      Voit tehdä paljon ruumiillista työtä teidän kohtauksia, oletko koskaan joutunut onnettomuuteen, tai
      satuttaa itsesi?
      Olen tällä hetkellä ovat mustelmat alas My Side jälkeen kuvausjärjestelyt yksi luiskahda hotelli portaikko. (Nothing
      vakavaa!) saan satunnaista kuoppia ja minulla eivät usein omaa käsitystäni, joten en voi todellakaan
      valittaa.

      Vuonna episodi, leipää ja sirkushuveja, kausi 12 sinulla on ollut työskennellä karhu
      ja käärme, oli se, että kova / pelottavia kohtauksessa tehdä?
      Minulla ei ollut mitään huolta käärme - ne eivät ole huolissasi minusta. Olin vain huolestunut
      karhun, kun olen nähnyt, kuinka monta varotoimet kouluttajat olivat ottaen. He kertoivat minulle, se
      on turvallinen, mutta ei kerro minulle saada liian lähellä.

      Scenes from, "leipää ja sirkushuveja" - kausi 12
      Onko olemassa monia outtakes, tai hauskat bloppers vuonna Sydämen asialla?
      Ei ole olemassa monia pois-otetaan verrattuna joihinkin osoittaa. Luonnollisesti teemme virheitä
      ja monet ovat varsin hauskoja, mutta en ole nähnyt niitä näytetään televisiossa. Emme tallenna niitä
      itsellemme, "wrap" osapuoli.

      Miten on teidän suhde Bill Maynard-sarja?
      Bill ja sain erittäin hyvin. Jotkut sanovat, hän ei ollut mikään helppo ihminen työtä, mutta minulla ei ollut
      ongelmia hänen kanssaan. Olen edelleen kaipaamaan Greengrass.

      Mitä haluaisit nähdä tapahtuu Davidissa tulevaisuudessa?
      Olen onnellinen hänen kanssaan, miten hän on. Ihmiset sanovat usein he haluaisivat häntä löytämään
      tyttöystävä - luulen, että hän todennäköisesti pudottaa kuollut, jos hän got a kiss!

      Kuinka kauan olet gonna stay vuonna Sydämen asialla? Tai onko sinulla muita tv, tai
      elokuva suunnitelmat voimme odottaa?
      Olen sovitulla vasta ensi maaliskuussa, ja kuten tavallista, kaikki voimme sanoa, "sen jälkeen, jotka tietää?"
      Se on täysi-aikaista työtä, jotta mitään mahdollisuutta tehdä mitään muuta - mutta Minulla on hauskaa niin, että n
      ole niin paha.

      En oleta sinun paljastuu, kun se on syntymäpäivänne? -- Se olisi mukavaa, meille
      puhaltimet, Tanska merkitä, että päivässä.
      Minun syntymäpäivä on 21, voi tuntea vapaasti soittaa kansallinen vapaapäivä, jos haluat.

      Best wishes, David Lonsdale

      -------------------------------------------------
      Käännös: Google kääntäjä
      http://translate.google.fi/translate_t?sl=en&tl=fi

      • SteveCrane

        21.5.1963

        Haastattelu on huhtikuulta 2005


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe