Mike Bradley

Morsessa

just nyt

12

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • = )

      Huomasin kanssa saman, hiukset olivat vain pitemmät ja vasemmassa korvassa ei tainnut olla reikiä korvakoruille, kuten Sydämen asialla-sarjassa huomasin....

    • näkyi..

      olevan ja vaikutti niin nuorelta... Milloin lienee k.o jakso tehty? Morsen esittäjä( John Thaw) on kuollut jo vuosia sitten syöpään.

      • SteveCrane

        meinaan toi linkki :)

        Hyvä kuva muuten henkilöstä... aika vaan on säälimätön meille kaikille


      • Tampereen david

        Huomasin juuri, että meillähän on täsmälleen sama synttäripäivä 19.2.
        Gwen täyttää ensi talvena 70, ja minä myös tasavuosia, eli 50.
        Tuo kuva on muuten sarjasta Screaming ja vuodelta 1992, eli Gwen on siinä 53 v.


      • kasvoilla
        SteveCrane kirjoitti:

        meinaan toi linkki :)

        Hyvä kuva muuten henkilöstä... aika vaan on säälimätön meille kaikille

        mutta onhan ko. näyttelijää meikattu Sydämen asialla -sarjaan, että näyttäisi "huonommalta"


      • Tampereen david
        Tampereen david kirjoitti:

        Huomasin juuri, että meillähän on täsmälleen sama synttäripäivä 19.2.
        Gwen täyttää ensi talvena 70, ja minä myös tasavuosia, eli 50.
        Tuo kuva on muuten sarjasta Screaming ja vuodelta 1992, eli Gwen on siinä 53 v.

        Gwen tänään 69,5 (ja joku toinen 49,5) !


      • SteveCrane

      • SteveCrane

      • Tampereen David
        SteveCrane kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=glNjsOHiBYs&feature=related

        Paljon onnee vaan :D

        Omasta puolestani,vaikkakin vähän myöhässä.
        Taisi olla jossakin bittiavaruudessa tämä laulu eilen illalla, kun en sitä täällä aikaisemmin huomannut.
        Esittäjäkin sattui ihan nappiin, sillä minä olen sikäli onnellisessa asemassa, että olen saanut kokea Beatles-manian ihan alusta pitäen, ja sen ajan elänyt ei tietysti enää myöhemmin heviin hetkahda.


      • SteveCrane
        Tampereen David kirjoitti:

        Omasta puolestani,vaikkakin vähän myöhässä.
        Taisi olla jossakin bittiavaruudessa tämä laulu eilen illalla, kun en sitä täällä aikaisemmin huomannut.
        Esittäjäkin sattui ihan nappiin, sillä minä olen sikäli onnellisessa asemassa, että olen saanut kokea Beatles-manian ihan alusta pitäen, ja sen ajan elänyt ei tietysti enää myöhemmin heviin hetkahda.

        että sopii :D
        Sopii myös tän palstan henkeen :)
        Siihen tuli kahteen eri paikkaankin kun täällä ei eilen näkyny heti viestit kun pienellä viiveellä ja siks on hiljasta täällä kun sivut takkuaa niin urakalla että kukaan ei jaksa odottaa puolta tuntia sivun aukeemista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe