Steve Crane (James Carlton) oli juontajan roolissa uudessa Riitasointuja-ohjelmassa (Rock Rivals) Nelosella viime maanantaina.
steve crane
12
669
Vastaukset
- SteveCrane
Eipäs tullu katteltua, ens maanantaina sitten, jos on vakijuontaja vai oliko vaan käymässä?
- james
James Carlton ei ole tänään nähtävässä 2. jaksossa, mutta ensi viikolla hänet pitäisi jälleen nähdä. Sitten jatkossa jaksoissa 5-8. Roolihahmon nimi on Darren.
- SteveCrane
james kirjoitti:
James Carlton ei ole tänään nähtävässä 2. jaksossa, mutta ensi viikolla hänet pitäisi jälleen nähdä. Sitten jatkossa jaksoissa 5-8. Roolihahmon nimi on Darren.
Pitää katella sitten ihan sen takia, vaikka telkku.comissa oli aika huonoja kommentteja sarjasta:
"On kyllä näköjään aiheet lopussa, jos pitää tehdä tv-sarja tosi-tv:stä!"
Mutta ei pidä katsoa lahjaporsasta suuhun :D
- Emmefan
Steve Cranea(James Carlton) Emmerdalen homopoikana ja baarimikkona Jamiena, joka oli myös Ednan suosikki.
- SteveCrane
:( enkä kattele koskaan Emmerdalea.
T:Uskollinen Hertbeat-fani - roolihahmon
Oli hyvä persoona. Harmi, että lähti Emmerdalesta. Kiinnitys varmaan loppui...
- Tätiliini
roolihahmon kirjoitti:
Oli hyvä persoona. Harmi, että lähti Emmerdalesta. Kiinnitys varmaan loppui...
katson Emmerdaleakin. Oli sellanen "babyface" kaveri. WAUTSI!!!!!!! Katsokaa kaikki mitä tossa nikin paikalla lukee:) AT LAST!! Vähän mä oon ylpee:)Ainoastaan vähän harmittaa toi tyhmähkö nikki, mutta kun tätiliininä aloitin niin tätiliininä kai sitten jatkankin.
- valitettavasti
jäi leima otsaan, eikä näytä hyvältä.
- ulpukka70
Ihailin kovasti Jamie-poikaa... Harmitti ihan vietävästi kun lähti pois :o( Oli Emmerdalen pojista ihanin !
- mä vain
Jee muistin kun kysäisit. Oli niin symppis hahmo ja toimi jopa kätilönä kummilapselleen.
- AZ<<<
EIPÄ TULLU KATOTTUA...SAMOIN KUIN SERRANNOISTA OLEN PUDONNUT
- SteveCrane
Kunnon fanin puhetta!! Tsemppiä!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797463
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873346- 572355
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691502Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701448- 571363
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201336Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028