Missä mun prinssi on? En tiedä edes minkä näköinen olet, mutta toivottavasti olet tumma, komea ja omaat hyvän itseluottamuksen..
Prinssi hukassa
5
750
Vastaukset
- kyllä
ja kyllä. Mutta huonon sosiaalisuuden.
Hei Prinssessa,minulta voisi löytyä lasikenkä joka sopisi Sinun sievään jalkaasi koko ?!kokeilemalla se selviää???Kiinnostaako???Oli muuten tuolla metsässä kuusen juuren kolossa!!! terv:axti69@suomi24
- Rinssisi
Sähän tunnet mut näköjään, tumma, komea, yms.
Niin ja itseluottamus, sitäkin löytyy riittävästi.
Olen itseni kanssa sinut.- rinsessa
sua vaan odottelen.. Ja kauan vielä kestää kun tuut hakee mut valkealla ratsulla???..
- Rinssisi sun
rinsessa kirjoitti:
sua vaan odottelen.. Ja kauan vielä kestää kun tuut hakee mut valkealla ratsulla???..
on jaloistaan vähän rikki, mutta saavun silti, oi jalo neitoni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826291- 353451
- 443058
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402272Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282171- 1202053
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291999- 1901992
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241598- 361495