Missä mun prinssi on? En tiedä edes minkä näköinen olet, mutta toivottavasti olet tumma, komea ja omaat hyvän itseluottamuksen..
Prinssi hukassa
5
743
Vastaukset
- kyllä
ja kyllä. Mutta huonon sosiaalisuuden.
Hei Prinssessa,minulta voisi löytyä lasikenkä joka sopisi Sinun sievään jalkaasi koko ?!kokeilemalla se selviää???Kiinnostaako???Oli muuten tuolla metsässä kuusen juuren kolossa!!! terv:axti69@suomi24
- Rinssisi
Sähän tunnet mut näköjään, tumma, komea, yms.
Niin ja itseluottamus, sitäkin löytyy riittävästi.
Olen itseni kanssa sinut.- rinsessa
sua vaan odottelen.. Ja kauan vielä kestää kun tuut hakee mut valkealla ratsulla???..
- Rinssisi sun
rinsessa kirjoitti:
sua vaan odottelen.. Ja kauan vielä kestää kun tuut hakee mut valkealla ratsulla???..
on jaloistaan vähän rikki, mutta saavun silti, oi jalo neitoni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849