Päivä näkymättömänä!

MITÄ tekisit?

Aiempaan näkymättömyyskeskusteluun viitaten tuli mieleen, MITÄ tekisit ja mihin hyödyntäisit tilannetta jos voisit olla päivän näkymätön? Tavoittelisitkö taloudellista hyötyä, täyttäisitkö fantasioitasi vai kävisitkö kuuntelemassa puhuuko kaverisi susta pahaa? :) SIIS..näkymätön silleen ettei massaakaan ole.

Omalta kohdalta tulis mielee et taloudellista hyötyä on aika vaikee tavoitella jos ei ole massaa eikä pysty siis mitään kantamaan.. tietty tunnuslukujen urkkiminen mut ei sekään paljo auta ku ei oo korttia tai pankkiavain lätkää :)

Sekin et puhuuko kaverit pahaa.. vois siinä ehkä sen varttitunnin olla ku tylsistyis ja vaihtais maisemaa.. Ehkä kävisin työpaikal vähäaikaa "istuskelemassa" ja kuuntelemassa haukutaanko siel poissaolijaa ;)) ja kyl se sit varmaa loppupäivä tirkistelyyn menis.. ei päivässä enempää ehdi :) Naisia katselemaan johonki :)

37

14046

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Topi.

Menisin naapurin i h a n a n emännän kans saunaan.. eikä talonisäntä tietäis mitää. Harmi vain ettei pystyis käyttää tilaisuutta muuten sit hyväksi ;)

• runksu

runkkas vaan - olis see ämmä ihmessä kui sperma yhtäkki kasvoilla :-)
        Kai see muuttuu näkyväksi jos ulos tule :-(

• näkymätön.

Tässä on jo vuosikausia yrittänyt parhaansa mukaan vaikuttaa maailmanmenoon .
      Tuntuu vaan ettei kukaan huomaa minua .

Ainoastaan joka neljäs vuosi poliitikot tuntuvat kiinnittävän minuun jonkinlaista huomiota .

• akidbvb

jossakin uimahallissa...

• Invisible

oon suomalainen työntekijä, eli siis täysin näkymätön poliitikoille ja päättäjille.

• ja kuolemattomana

Hyppäisin koskeen ja kattoisin, hukkuisinko.

Tekisin kaikkea extremeä.

• Nimetön

Minun ei tarvitse haluta olla näkymätön. Olen sitä jo kaikille ihmisille ympärilläni. Varsinkin täällä missä tällä hetkellä olen. Koti väki vielä huomaa mutta....

• minävaanjuuh

Matkustaisin ykkösluokassa lentokoneella vaikka ranskaan salamatkustajana ja menisin tirkistelemään mitä Johnny Depp tekee vapaa-aikanaan vaimonsa kanssa/ kuinka tekee töitään. :P sitten jos ehtisi niin menisi vaikka kummittelemaan jonnekin venäjän presidentin ja pääministerin kammariin ja uhkailisin kaikenlaisella jos venäjä hyökkää suomeen.

• dippaduuuuuuu

Presidentin vessaan ja kyttäisin käyks pressatkin paskalla!!

• menisin

lukiotyttöjen pukuhuoneeseen, tietenkin. Sitten maauimalan naisten pukuhuoneeseen, tai jonkin muodikkaan vaateliikkeen naisten sovituskoppiin...

toki vois yrittää opetella mummojen pankkikorttinumeroita,ja sit katsois missä ne asuu, jne...

Heh, pervoo.

• on.

varsin yleistä.On tuhansia ihmisiä,harmaita hiirulaisia,jotka ovat näkymättömiä koko ikänsä.Hyvänä esimerkkinä on siwan kassat tai Lidlin,kuka niitä muistaa tai yleensä edes huomioi.

• ..huomataan.

Kassatytöthän ne kauneimpia on :)

• yhden

Lidlin kassan. Sillä oli isot tissit.

• hianoo

kun vois tumputtaa missä vaan!

• terapia..

huoneeni keskusteluja! En uteliaisuuttani, vaan mistä puhutaan, miten puhutaan, miten ollaan, itketäänkö, onko hölmöjä kysymyksiä.

Ku saisin tähän vastauksen, voisin olla oma itseni terapiassa!!

• mie olisin....

Jos olisin päivän näkymätön, niin olisin paljon ulkona. Kävisin lintsillä ja särkkiksessä ja sea lifessä ja kaikissa mahdollisissa paikoissa missä haluaisin todella käydä mutta en voi. Kävelisin ja katselisin maailman menoa, nauttisin siitä että voin olla siellä ihmisten joukossa kenenkään huomaamatta ja ilman ilkeitä katseita ja naureskelua. Saisin kokea miltä tuntuisi olla normaalipainoinen ihminen jota kukaan ei katso tai arvostele. Miltä tuntuu olla ihmisten keskellä täysin huomaamaton.

Siinä menisi mun päivä =)

• Boogie Woogie Baby!!!

Kävisin sitä tukiaisen emakkoa säikyttelemässä! Sanoisin että tässä on ite belsebuupi ja jos se paskan länkytys ei lopu niin tulen piinaamaan sinua niin kauan että loput järjen rippeet kaikkoaa kuulasta!
        Ja joka lehtijutusta säikäytän 100 krt.
        Ja sinä olet ainut joka kuulee ääneni.

Alkoon ottamaan huikat kalleimmasta viskistä,sitten suunta eduskuntaan nappaamaan Mauri Pekkarisen tupee veks.

Siittä sitten johonkin kauppaan,kassalle mihin tulee 1 asiakas ja vääntämään infernaalisia raksa-sprägäreitä!

Heseen ripottelemaan asiakkaitten ranskalaisiin hiekkaa.

Ja yläkerran naapurille julmettu litsari poskelle.
        näin aluksi ja matkan varrella kaikkea kieroa mitä mieleen juolahtaa.. :)
        Ilkee? JOO!

• Omiki

Näin opiskelijana haalisin mahdollisimman paljon rahaa. Toiseksi menisin katsomaan ihastukseni kohdetta hänen kotiinsa, koska muuten minulla ei ole mahdollisuutta nähdä häntä. Ja kolmanneksi kävisin tappamassa erään naisihmisen, joka ei mielestäni ansaitse elää.

• siltä mitä itsekin tekisin

näkymättömänä. Ihastuksen kyttääminen ja rahanhaaliminen siis. Mutta ketään en kyllä tappaisi, joitakin v-mäisiä tyyppejä voisin kyllä kampata keskellä katua tai nolata ne muuten, esim vetää housut kinttuihin metrossa tms.

• sen koko

hiton päivän aamusta seuraavaan aamuun.

• järjestäisin käytännönpiloja

jotain sellasta että kumpikin sais lopputilin oitis - ihan vaan siksi että inhoan heitä sydämeni pohjasta!

sitten voiskin loppupäivän ottaa ihan lokosasti ja kattella ympärilleen vähän tarkemmin...

• tsenoooo

Lainaus:
      "On tuhansia ihmisiä,harmaita hiirulaisia,jotka ovat näkymättömiä koko ikänsä.Hyvänä esimerkkinä on siwan kassat tai Lidlin,kuka niitä muistaa tai yleensä edes huomioi."

----

mistä tiedät, että millaista siviilielämää noi "siwan kassat/tehtaan liukuhihnatyöntekijät" viettää, ties vaikka hän olis joku suurempikin tähti sun tietämättäs. jos ei suurelle yleisölle tähti, niin ainakin yhdelle ihmiselle. ja muuta tuskin hän tarvitseekaan.

----

näkymättömänä puristelisin tyttöjen ja naisten tissejä ja takapuolia heidän ihmetellessään, että mikä iski. :)

• soopaa...

Siwassa käyminen on tuskien taival juuri siksi, kun siellä kassa oppii muistaan sut ja töllöttää häikäilemättä.
        Tuo töllötys on niin kamalaa, että poikkean lähisiwassa vain kahvin tai wc-paperin vuoksi. Muita ilman voi päivän olla!

Suurissa marketeissa ei jää kassoille niin mieleen ja töllötys on vähäisempää.

Odotan kuin lehmä kesää niitä itsepalvelupääte- kassoja.

T: tuleva käyttäjä

• Epäilevä-62-

Kävisin kurkkaamassa, että onko Lotto-ohjelma oikeasti suora lähetys ja miten toimii koko systeemi. Heh. Ja sitten kyllä järjestäisin bileet ja häipyisin paikalta tekosyyn turvin. Palaisin takaisin näkymättömänä kuuntelemaan imien drinkkiä pilli paikallaan...istuen paikassa mihnne ei kukaan eksy eikä horjahda.

• Hoitotakuu

Mies meni terveyskeskukseen,Ja kun vastaanottoaika koitti lääkäri avasi oven sanoen miehelle:Minä en nyt jouda teitä hoitamaan tulkaa sitten huomenna uudemman kerran.Vaan toista se oli ennen Tumppilassakin.Sisään pääsi maksamattakin ja lääkärit hoiti suorittaen jopa siellä leikkauksiakin ja hoitajat olivat auliisti palvelevia ja kaikki lääkemenot sai laittaa jopa verovähennyksiinkin.Vaan toista se on nyt,johtuneekohan tuo niistä terveys-ja sosiialimisteriön suurista uudistuksista,kun kaikki on niin kallista?Enää ei 400e eläkeläiset pääse lääkäriinkään kuin pankin kautta,mutta eihän herrat niistä tiedä muutenkaaan mitään.Puhuvat vain alalla kuin alalla asioistansa vain hienoin sanakääntein joista eivät ymmärrä itsekkään yhtikäs mitään.Eläen kuin kusisukassa.Peläten virkansa,maineensa ja työnsä puolesta urkkijoita.Missä ovat Kekkoset,missä Vennamot,Hurstit,Tarvajärvet ja Karpon tapaiset miehet,jotka tulevat vaikka jalat edellä asiansa ja kansanpuolesta,missä?

• ISO jorma

Mä hiplaisin muijia ;-) ehkä panisinkin

• mitä tekisin

Hakisin vitusti rahaa kauppojen kassoilta, ja pöllisin sitä tätä. Sitten menisin uimahalliin naisten suihkuun nuolemaan alastomia naisia. Ja sitten menisin vetään urpoja turpaan kadulla.

• tosissasi??

Mikä kumma tossa touhussa viehättää? Mua oksettaa ajatuskin, että joku ukko nuolis mua? Hyi yäääkkkkääääk...

• tosissasi?? kirjoitti:

Mikä kumma tossa touhussa viehättää? Mua oksettaa ajatuskin, että joku ukko nuolis mua? Hyi yäääkkkkääääk...

Paitsi että on lihaa. Tietty sitä haluaa nuolla. Etkä arvaa mistä nuolisin. Kävis ainakin lipaseen kaikkia hyvännäkösiä muijia siä.

• mies....
        Crush kirjoitti:

Paitsi että on lihaa. Tietty sitä haluaa nuolla. Etkä arvaa mistä nuolisin. Kävis ainakin lipaseen kaikkia hyvännäkösiä muijia siä.

hedelmä maistuu? Eltaantuneelta kuselta ja viikon seisseeltä likasangolta.
        Eikä muutu, vaikka olis just peseytynyt.

Kerran erehdyin ja oksensin. Seksikin kuivui kasaan.

• saikkulainen

Mun työkaveri on aivan T A J U T T O M A N namu..jos olisin näkymätön,niin menisin aamulla hänen peiton alle ja hiljaa silittäiisin ja hyväilisin häntä,kiihkeitä suudelmia kaulalle..suudelmia joka puolelle vartaloa.Napsauttaisin hempeän musiikin soimaan ja takkaan puhaltaisin tulen..aah,hän on vaan niin ihana joka kulmasta(ja naimisissa=()

• Nylkky

Panisin kaikkea mikä liikkuu.

• hänen rakastajatar

Minua kiinnostaisi nähdä, millainen rakastajani todellinen arki on töissä ja kotona. Ovatko hänen puheensa totta vai tarua.

• bennu

jos olisin päivän "näkymätön mies," menisin valtioneuvoston iltakouluun kuuntelemaan ja katselemaan.mitä ministerit todella puhuvat,kun muut on poissa kuuntelemasta.

• kiusattu.

Kaikenlaista jäynää ex- kiusaajilleni...

• naninaa...

Mä seuraisin mun ihastustani koko päivän aina siihen asti kun huomaisin kuinka kusipää se on. Loppupäivän käyttäsin koneella istuen ja ettien uutta miestä.. tai sitten käyttäsin iltapäivän muiden potentiaalisten miesten varustuksia vertaillessa:) ja luontoa tarkkaillessa.
      äh luultavasti menisin miesystäväni luokse harrastamaan todella outoa ja kiihottavaa seksiä.

• so sad

Tappaisin exäni ja ryöstäisin rahaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3802
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3010
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2931
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      2003
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1136
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      959
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      930
    Aihe