Isuzu,Opel ja Mazda

Informatsion

Onko noi kaikki samoja pelejä 1990-luvulta vai onko toi mazda eriporukkaa kun sitä myytiin pitempään. Myyntiikö vielä 2000-luvun puolella ja koska mazda faceliftattiin?. Onko noi kestäviä pelejä? kannattaako edes harkita?

3

1294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ad hoc

Isuzu on eri auto kuin Mazda ja Ford.

Ford tuli Suomeen noin vuonna -99. Siitä lähtien se on pitkälti sama auto kuin Mazda, jotain varuste-eroja on ja tietysti vähän ulkonäössä.

Mazdan vanhempaan korimalliin (noin -98 saakka, kulmikas malli) ei taida Fordilta löytyä vastaavaa mallia.

Katso nettiautosta, milloin facelift tuli. Käytettyjä selaamalla muutokset huomaa nopeasti. Ehkä joskus 2004 tai 5, jolloin pidempi hytti tuli mallivalikoimaan mukaan. Taisi samaan aikaan päivittyä Rangerin malli. Keulasta tuli massiivisempi. Uusi malli taisi tulla 2007, B2500 muuttui -> Bt50.

Isuzut on uusimmatkin niin vanhoja (poislukien D-max), ettei niitä voi sanoa mitään yleispätevää. D-maxixta ei taida kellään vielä olla kokemuksia.

Oma käsitykseni on, että Mazda ja Ford ovat yhtä kestäviä kuin muutkin, jostain syystä (makuasioista?) vain ei yhtä suosittuja kuin Toyota, Nissan ja Mitsu. Pitkähyttisissä malleissa on lavan jatkaminen tehty ulkoapäin katsoen aika kömpelösti, ehkä sekin karkottaa osan ostajista. Jossain testeissä 90-luvun Mazda ja Ford olivat melkoisia bensarovoja (diesel...), mutta vastapainoksi käytetyn saa pari tonnia halvemmalla kuin muun merkkisen. Aika paljon sillä rahalla autoa tankkaa.

Minusta kannattaa harkita. Nettiautossa on yllättävän paljon tuontiautoja, kannattaa päättää, miten niihin suhtautuu. Voi saada hyvänkin auton (ruosteeton) tai sitten melkoisen murheenkryynin (ei suomi-malli). Minä en tiedä, mikä on oikea tapa.

• on.

mazda ei kuulu joukkoon.

• Jos tommonen 1990-2000 malliset kiinnostaa ni kierrä Mazdan B2200 (2.2diesel) kaukaa, Kone (kansi) ei kestä sitten yhtään mitään.

B2000 (2.0 Bensa) vain takaveto saatavilla.
      B2500 (2.5 Diesel) taka- neliveto (kytkettävä?).
      B2600 (2.6 Bensa) Vain neliveto saatavilla. (kytkettävä?)
      ovat sitten taas aika kestäviä pelejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6246
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3737
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      168
      2868
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2810
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1602
    7. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1563
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1561
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1288
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1202
    Aihe