90-luvun autiotalo - mysteeri

Minuus

Tässä tuttavapiirin kesken ihmeteltiin, tietääkö kukaan mitään tuosta sarvimäentiellä kyhjöttävästä autiotalosta? Asukkaat tod.näk. lähteneet todella kiireessä vuonna -99, ainakin pihalla olevien tavaroiden viimeisestä käyttöpäivästä päätellen. Talo on seissyt tyhjillään jo kauan, ja ihmeteltiin etteikö keravan kaupunki hoitane asiaa kuntoon. Vai onko talo kenties vielä jonkun omistuksessa. Jos tiedätte asiasta jotain niin kommentoikaa, kiitos :)

19

2650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole huomannut

      En ole huomannut mitään autiotaloa..missäpäin sarvimäentietä,keskustan suunnallako?
      Luulisi nyt jonkun siellä käyneen omistaja tms.,tiedä vaikka mitä epämiellyttävää sieltä löytyy jos ei kukaan sitten 90-luvun ole siellä käynyt...!!

      • omistaja.

        Se on mun omistuksessa oleva talo. Ihan kannattais hommata elämä. Ei voi toisten talot kiinnostaa noin paljon. Ja sinne tontille ei kannata mennä enää penkomaan, se kun on yksityisaluetta. On teilläkin kyllä ihmettelyn aiheet, huomaa, että ollaan keravalla.


      • kiinnostunut kuntalainen
        omistaja. kirjoitti:

        Se on mun omistuksessa oleva talo. Ihan kannattais hommata elämä. Ei voi toisten talot kiinnostaa noin paljon. Ja sinne tontille ei kannata mennä enää penkomaan, se kun on yksityisaluetta. On teilläkin kyllä ihmettelyn aiheet, huomaa, että ollaan keravalla.

        Paljonko maksoit?


      • sauvakävelylenkki
        omistaja. kirjoitti:

        Se on mun omistuksessa oleva talo. Ihan kannattais hommata elämä. Ei voi toisten talot kiinnostaa noin paljon. Ja sinne tontille ei kannata mennä enää penkomaan, se kun on yksityisaluetta. On teilläkin kyllä ihmettelyn aiheet, huomaa, että ollaan keravalla.

        Tarttisin meinaan ruohonleikkurin ja viimeisteli-
        jän.Myös kottikärryn pyörää ois tarvis.Kiitti
        etukäteen vaan.


      • Minuus

        Sinne keskustaan päin mentäessä, ihan tien loppupäässä risteyksen kohdalla.


    • hiukan sählättiin

      Tuli pikku vahinko kun siellä löträttiin plutoniumilla. Alkoi geiker -mittarit rätisemään sellaista skrätsii että tuli ajolähtö koko poppoolle.

    • muista nähneeni..

      mitään autiotaloa, vaikka usein kuljen kyseistä katua.

      • newageliike

        Onko tätä rakennusta nähty vain täydenkuun aikaan tai auringonpimennyksillä? Ulvooko susi kuuta?
        Tuntuuko ilkeät kylmät väreet selkäpiissä,kun
        ohittaa taloa?


      • Minuus
        newageliike kirjoitti:

        Onko tätä rakennusta nähty vain täydenkuun aikaan tai auringonpimennyksillä? Ulvooko susi kuuta?
        Tuntuuko ilkeät kylmät väreet selkäpiissä,kun
        ohittaa taloa?

        Kävelet varmaan toisessa päässä, talo löytyypi simeonintien ja s-mäentien risteyksestä. Eipä ole kummitustalo, ei.


    • Jooseppi Toope

      Tarkoitatko taloa, joka on aivan siinä sarvimäentien/keskustan kehän risteyksessä?

      Käsittääkseni joku (ihan vain tahallaan tehdäkseen kiusaa) ei suostu myymään ominstamaansa maa-palaa rakennuksen kera, vaikka kaupunki sen lunastaa haluaisikin. Onhan se outo ja luuhistunut rakennus siinä lähestulkoon keskellä kaikkea uudisrakennusta.

      En sitten tiedä miten vakvasti tätäkään "huhua" tosin voi ottaa. Itse olen kuullut tämän version omilta vanhemmiltani.

      • Minuus

        Sen tien päässä jolla sijaitsee Maijan kioski.


    • utelias.
      • Minuus

        Kyllä siltä näyttäisi.


      • mutta osoite

        ei voi olla toi..siis ykkönen?


      • varmaan..
        mutta osoite kirjoitti:

        ei voi olla toi..siis ykkönen?

        tarkoituskaan..


      • niin vähä
        varmaan.. kirjoitti:

        tarkoituskaan..

        ajattelinkin..siellä kun on ollut myynnissä joku vanha rakennus.


      • Minuus
        niin vähä kirjoitti:

        ajattelinkin..siellä kun on ollut myynnissä joku vanha rakennus.

        Numero kuvassa on tosiaan 1. En oikein usko että kukaan enää tuommoista lahoavaa hökkeliä raaskii ostaa.


    • Olli lind

      Onkohan se lääkäri Jussilan vanha talo?

      olli

    • tuleva salapoliisi:D

      Ne jotka ei oo käyny siel sarvimäentien hylätys talos ni haluaisin vain kertoa, että siellä kun kaverin kanssa käytiin niin saatiin selville et se on asuntola ja et siel asu pari ihmistä jonka nimetkin tiedän. Löydettiin myös yläkerrasta köysi (saattoi olla ettö joskus joku on hirttäytynyt sillä) ja sitten yhdessä Aku Ankka lehdessä oli viesti: ''Moi! Me lähetään ny."
      Ne molemmat (köysi ja viesti) yhdestettiin toisiinsa ni mietettiin että jos siellä joskus joku/jotkut oikeesti on hirttäytynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1250
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      50
      894
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      824
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      96
      779
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      727
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      623
    10. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    Aihe