Kiitos, vääntäkää rautalangasta.

Epätietoinen.

Lähettääkö MTV3 uusia jaksoja Heroes-sarjasta syksyllä ?

Tuntuu ihmeen hiljaiselta maikkarin puolelta, ei mitään ennakkomainontaa tulevista jaksoista...


Minusta tämä on "vittuilua" katsojia kohtaan.

7

1438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • TYRMISTYNYT !

        Kiitos pikaisesta vastauksesta.

        En ymmärrä kyllä miksi moinen kanavan vaihto tapahtuu.

        Onkohan koskaan aikaisemmin Suomen tv-kanavilla mikään ohjelma/sarja vaihtanut KESKEN ensiesityksen esittävää kanavaa.

        Tietääkseni MTV3:lla ja SUB tv:llä on aivan eri omistajat, ettei tämäkään selitä kanavan vaihtoa.


        Olen itse pitänyt Heroes-sarjaa suosittuna, ja myös paljon katsojia keränneenä,mikä "järki" luopua tällaisesta sarjasta....???

        Kyllä tästä tempusta on "logiikka" kaukana.


        Eli, saamme siis seurata Heroes-sarjaa vasta vuonna 2009.....jos saamme !

        ps. Onko maikkaria antanut mitään meriselvitystä tästä tempustaan ?


      • TYRMISTYNYT ! kirjoitti:

        Kiitos pikaisesta vastauksesta.

        En ymmärrä kyllä miksi moinen kanavan vaihto tapahtuu.

        Onkohan koskaan aikaisemmin Suomen tv-kanavilla mikään ohjelma/sarja vaihtanut KESKEN ensiesityksen esittävää kanavaa.

        Tietääkseni MTV3:lla ja SUB tv:llä on aivan eri omistajat, ettei tämäkään selitä kanavan vaihtoa.


        Olen itse pitänyt Heroes-sarjaa suosittuna, ja myös paljon katsojia keränneenä,mikä "järki" luopua tällaisesta sarjasta....???

        Kyllä tästä tempusta on "logiikka" kaukana.


        Eli, saamme siis seurata Heroes-sarjaa vasta vuonna 2009.....jos saamme !

        ps. Onko maikkaria antanut mitään meriselvitystä tästä tempustaan ?

        Korjatakseni hieman tietojasi, niin MTV3 ja SUB kuuluvat samaan MTV Media -yhtiöön yhdessä Radio Novan kanssa (MTV3:lla ja SUBilla on myös täsmälleen sama postiosoite).

        Esimerkkejä kesken sarjan ensiesityksen kanavaa vaihtaneista sarjoista on tälläkin hetkellä SUBilla esitettävä Num3rot, joka 1. kauden jälkeen siirtyi MTV3:lta SUBille (tällä hetkellä SUB näyttää sarjan 1. kauden jaksoja uusintana). Toinen esimerkki siirtyneestä sarjasta MTV3->SUB on 24, jonka viimeksi nähty kausi esitettiin vain SUBilla. Muitakin esimerkkejä saattaa löytyä.

        Heroes-sarjan 2. tuotantokausi on vain 11 jakson mittainen, viime talven USA:n käsikirjoittajien lakon takia, joten siinä on varmaan osa syytä, miksi sarja on siirretty vasta kevätkaudelle. Kanavan vaihtoon en ota suuremmin kantaa, kuin että onneksi eivät sentään maksulliselle kanavalle sarjaa siirtäneet.


    • HaLouu

      Heroesia aletaan näyttää SubTvllä syyskuun loppu puolella.

      • voi-voi-voi

        Siis, jaksot ovat ilmeisesti aiemmin maikkarilla esitettyjä jaksoja, vai kuinka ?


    • Eikka 10v

      Canal Plussalla on Heroes:in Suomen esitysoikeudet. Luultavasti sopimuksessa on ehto, milloin jaksot saadaan esittää aikaisintaan muilla kanavilla.

    • download..

      Mitä väliä mitä maikkari näyttää. Lataa jaksot netistä vaikka:

      www.mininova.org

      www.piratebay.org

      Sillähän asia on ratkaistu. Tartte täällä natkuttaa...kohta käyn lataamaan kolmosta, kunhan käy vain jenkeissä pyörimään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe