Olen tässä jo parina päivänä yrittänyt etsiä netistä Hesan karttaa ilmaisista ja muista parkkipaikoista. Lähinnä kiinnostaa toi Katajanokan suunta (koko Hesan kartta käy mainiosti), mutta vaikka googletan kuinka, en löydä sitä mistään. Tiedän, että sellainen on olemassa, mutta kun ei.... ei löydy. Voisikohan täällä joku ystävällinen "sielu" auttaa hädässä? Jos joltakulta ko. osoitteen saan, niin taatusti talletan sen koneelle. Kiitos jo etukäteen...:-)
Mistä löytyy pysäköintikartta
9
1984
Vastaukset
- MaalaisPaukulle
Vikingin laivoille menossa? Suosittelen seuraavaa. Jätä autosi maakuntasi rautatieaseman liityntäparkkiin, helsingissä ota keskustasta spora 4 tai 4T suoraan terminaaliin! Etkä tarvitse autoa, Juntti!
- jeespoxi
mikshän sulla pitää olla tommonen asenne`? osaakko ite liikkua kaikissa suomen kaupungeissa?! vai onko se juntin merkki jos ei osaa ulkoo helsingin joukkoliikennettä?
- pilaa kaupungin.
jeespoxi kirjoitti:
mikshän sulla pitää olla tommonen asenne`? osaakko ite liikkua kaikissa suomen kaupungeissa?! vai onko se juntin merkki jos ei osaa ulkoo helsingin joukkoliikennettä?
nenäkkäät ja itseensä täynnä olevat stadilaiset on yhtä pahoja kuin nää maalta tulleet joilla nousee pissa päähän Hesaan muutettuaan.
Huoh, onko tässä kaupungissa tervepäisiä ihmisiä missään? - Maalais Paukulle
Minä tulen maalta ja aina ajan helsingin keskustaan omalla autolla ja sitä ei estä kukaan.
Autoni on 70 luvulta eikä siitä mitata pakokaasupäästöjä. Nuuuuhhhh - alkuperäinen kirjoittaja
Syntyperäisenä hesalaisena olen tallustellut tätä kaupunkia ristiin rastiin kohta 52 vuotta. Nyt ei ole kysymys laivalle menosta vaan ihan työn takia eräs hyvin läheinen ihminen tarvitsee paikkaa autolleen ja ihan vaan poikkeuksellisten työaikojen vuoksi. Halusin tarkistaa muutamia asioita kartalta ja jäljempänä saatujen vihjeiden perusteella se onnistuikin ja laajensin tietojani myös koko Helsingin alueella, mistä olen hänelle, joka kartalle opasti, erittäin kiitollinen.
Ihan vaan Sinulle kaikella ystävyydellä opastukseksi sen verran tästä suomenkielestä, että kaupunkien nimet kirjoitetaan aina isolla alkukirjaimella, vaikka kysymys olisi pienemmästäkin paikasta kuin Helsinki.
Mutta ratikan suhteen ohjeesi olivat asialliset, toivottavasti niistä on jollekin toiselle hyötyä - minulla mm. ratikkalinjat ovat hallussa. Oikein hyvää kesän loppua Sinullekin! Toivoo: hesalainen :-)
- kartta
Ilmaiset parkkipaikat vaaleanpunaisella merkittynä, itseäni aina ihmetyttää että rautatieaseman vieressä koilispuolella on tyhjiä ilmaisia paikkoja, siitä kävelee hetkessä Aleksille tai minne vain, mutta ilmeisesti hallista on hauska maksaa.
.pdf muodossa Helsingin Kaupungin sivuilta:
http://www.hel.fi/wps/wcm/connect/45a12d004a1742ed9e1dfe3d8d1d4668/pysakointikartta.pdf?MOD=AJPERES
Tai sitten http://www.hkr.hel.fi/pysakointi/ -> ja sitten oikealta Kantakaupungin pysäköintikartta (pdf 1,7 Mt)
Tosiaan vaaleanpunaisella ilmaiset aikarajoitetut kadunreunat ja pelkällä sinisellä P-kirjaimelle aikarajoittamattomat ilmaiset pysäköintialueet kartalla.- sivullinen ;-)
maalais poika kiittää tästä kartasta. Hyvää syksyä.
- alkuperäinen kirjoittaja
olen juuri etsinyt. Kiitos Sinulle ystävällinen auttaja ja hyvää loppukesää :-)!
- Hgin pysäköintikartt
www.hel.fi/static/hkr/pysakointi/kantakaupunkipysakointikartta.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185161- 472809
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302468Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221770- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231324Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101268- 961197