Ajattelin tilata tuotteita Hot Lips kaupasta postiennakolla. Mutta siinä menee henki jos vahnemmat saa tietää, että mitä olen tekemässä. Elikkä, jos tilaan sieltä tuotteen Internetin kautta, he paketoivat sisällön HUOMAAMATTOMAAN (?) pakettiin, lähettävät sen ERI LÄHETTÄJÄNIMELLÄ (?) ...
Eli kertokaa kokemuksia. Tuleeko paketti nopeasti, jne.?
Kokemuksia Hot Lipsistä?
7
6357
Vastaukset
- kokemusta
Tulee nopeasti ja eri lähettäjä nimellä, sekä on pakattu siten, jotta pakkauksesta ei voi päätellä mitään sen sisällöstä.
- tilaaja
Entäs jos vanhempasikin ovat sieltä tilanneet? Huomaavat pakettilapusta tutun lähettäjän...
- GarvaPallero
Ja muuten. Onko se lähetäjä HL-Property Oy? Ja mitä tarkalleen ottaen siinä postiennakko-lapussa lukee? Siis siinä, josta selviää, että paketti on postissa. Tämä on ainoa asia, jonka vanhempani voivat nähdä. Haittaisiko se?
- Mikki
Olen tilannut muutaman kerran, lähetys tuli alle viikossa. Lähettäjän nimi on keksitty, joten ei pelkoa että vanhemmat tietäisivät mistä paketti on tullut. Voit myös mennä käymään itse kaupassa.
- tilaaja
No, nyt on mennyt kuutisen viikkoa tilauksesta ja mitään ei ole kuulunut...
Eivät vastaa sähköposteihin ja kun soitin, niin lupasivat seuraavana päivänä ilmoittaa missä mättää. Eipä ole kuulunut mitään...
Tais olla ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun yritän asioida kyseisen puljun kanssa.
Oikea asiakaspalvelun mekka!- hihiii
Mulla toimii ainakin jees! Maanantaina tilasin ja eilen hain postista. Mikähän lienee ollu ongelma sun tilaukses kanssa.
- male30
Voit tilata ihan huoletta. Lähettäjän nimi on keksitty. Olen tilaillut vuosien mittaan monista paikoista ja kaikkien nettikauppojen kanssa on palvelu toiminut hyvin. Tavara on aina tullut alle viikossa. Tässä linkki, mistä voit tutustua eri liikkeisiin. Ihan noista kaikista en ole tilaillut, mutta en usko että palvelun suhteen niissä on eroja.
http://koti.mbnet.fi/coolsex/cat5.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733