Hiljaista on

Tätiliini

täällä tänäänkin! Olympialaiset taitavat vaikuttaa asiaan. Seuraan kyllä itsekin jos mahdollista.Taidan parkkeerata itseni olohuoneeseen teeveen ääreen.

21

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommentoinut...

      ...jotain. Sen sijaan, että moitit muita....

      • Tätiliini

        En suinkaan moittinut ketään!!! Totesin vain, että on hiljaista jne.


    • määvaan

      Joo, ei ole taas tullut hetkeen kirjoiteltua tänne, vaikka usein käynkin juttuja lukemassa. Ei oo vaan tullut sellasta kirjotustarvetta tai jutunjuurta... :)

      Olympialaisia ei oo tullut pahemmin katseltua, muutamia lajeja silloin tällöin. Melonta kiinnostaa, kuuluu harrastuksiinkin, joten sen tuloksia jänskään. Ja viime viikonloppuna sydän hakkasi, kun soutajanaiset soutivat hienosti hopeaa!

      Ps. Mahtavaa, sä oot saanut "virallisen" nimen! :D Pitäisköhän itekin jo viimein kehitellä ihka oikee nimmari...

      • SteveCrane

        Tätiliinille olis sopinu Peggytäti vallan mainiosti *nauran kippurassa*
        no hän ymmärtää mun sarkastisen huumorin.

        Hyvä kun se värisuora tuli mitä komitea piti tavotteena, yleensä ei ne toteudu, nyt oli realismia mukana. Ajattelin ite 2 mitalia ilman väriveikkausta, kun vaan takaraivossa on tunne että kuinkahan sen Pitkämäen mahtaa käydä sen tekniikkansa kanssa. Kumma kun mies heitelly sellasia kaaria että kyllähän se tekniikka pitäis olla hallussa niinku autolla ajokin. On jossain muussa vikaa kyllä...


      • Tätiliini

        Kiitokset:)Hanki ihmeessä virallinen nikki! Toivottavasti käy helpommin kuin mulla:( (Onneksi sain apua, kiitooooos)


    • kohdaltani on

      ainakin hiljaista sen takia, etten millään viitsi odottaa sivujen aukeamista! Joskus toimii ihan hyvin (nytkin), mutta sitten taas odotuttaa turhan kauan. Ei sellaista viitsi!

      • SteveCrane

        Sitten kun saa sivun auki niin palstalla ei käyny muitakaan ja pää ihan tyhjäks menny sillävälin kun tuohtunu sivun aukeemista odotellessa.


    • SteveCrane

      päivä uus.
      Jospa 24:n sivut aukeis ilman että puolen tunnin odotuksen jälkeen tulee "Sivua ei voi näyttää" tai ystävämme proxy-error niin se kyllä äkkiä vaikuttaa kirjoittajuen määrään.

      • Tätiliini

        poliisisetä on lopettanut käkätyksensä?:) Vai olis sopinut Peggy-täti? MIllähän perusteella? On mulla ainakin vähän parempia vaatteita eikä hampaatkaan ole keltaiset. Luonne taas..hmm
        Ihan fiksun näköinen nainenhan tuo "Peggy" on ollut nuorempana. Mikäli joku katsoi "kyllä , herra pääministeri"?


      • SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

        poliisisetä on lopettanut käkätyksensä?:) Vai olis sopinut Peggy-täti? MIllähän perusteella? On mulla ainakin vähän parempia vaatteita eikä hampaatkaan ole keltaiset. Luonne taas..hmm
        Ihan fiksun näköinen nainenhan tuo "Peggy" on ollut nuorempana. Mikäli joku katsoi "kyllä , herra pääministeri"?

        Joo :( No se täti- kun siinä nikissä jo on niin se vei hieman sivuraiteille tuossa, ja se on aina kiva lohkasta sulle juttuja, pitäähän mun koittaa "kalavelkani" maksaa :D

        Heh, mä oon niin laiska etten jaksa kirjottaa otsikon lisäks mitään nimimerkkipalstalle niin säästyypähän siinäkin aikaa kirjoittaa jotain asiaa, ainakin yrittää.


      • Tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

        Joo :( No se täti- kun siinä nikissä jo on niin se vei hieman sivuraiteille tuossa, ja se on aina kiva lohkasta sulle juttuja, pitäähän mun koittaa "kalavelkani" maksaa :D

        Heh, mä oon niin laiska etten jaksa kirjottaa otsikon lisäks mitään nimimerkkipalstalle niin säästyypähän siinäkin aikaa kirjoittaa jotain asiaa, ainakin yrittää.

        Etpäs herättänyt!!!

        Tänään jää SA-jakso katsomatta, en ehdi. Mutta huomenna voin sitten katsoa kaksi:)Hieno homma tuo aamupäivän uusinta.


      • SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

        Etpäs herättänyt!!!

        Tänään jää SA-jakso katsomatta, en ehdi. Mutta huomenna voin sitten katsoa kaksi:)Hieno homma tuo aamupäivän uusinta.

        Pitäislö mun olla mustasukkanen :-O

        :D Tässä on samalla jauhelihanpaistotalkoot mulla, on kaks 600 gramman pakettia pitää pikkasen tehdä ruokaa varastoon. Muutamat makaronilaatikot ja jauhelihakastikkeet *slurps*


      • Tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

        Pitäislö mun olla mustasukkanen :-O

        :D Tässä on samalla jauhelihanpaistotalkoot mulla, on kaks 600 gramman pakettia pitää pikkasen tehdä ruokaa varastoon. Muutamat makaronilaatikot ja jauhelihakastikkeet *slurps*

        Tyhmiä kyselee:)

        Menen viemään yhden kaverin muuttokuorman kun sillä ei "riitä" ajokortti ko. ajopeliin.


      • SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

        Tyhmiä kyselee:)

        Menen viemään yhden kaverin muuttokuorman kun sillä ei "riitä" ajokortti ko. ajopeliin.

        Voi että oikein sieluni silmillä näen sut sen muuttoauton ratissa, kai siellä joku "David" on apumiehenä kanssa :D

        Sehän jäi kiinni siitä kun ei ollu korttia mukana ja David istu vieressä, innokas ajeleen autoo niinkun sillon kun se sarjaan tuli ja meni Milleriä pakoon :)


      • Tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

        Voi että oikein sieluni silmillä näen sut sen muuttoauton ratissa, kai siellä joku "David" on apumiehenä kanssa :D

        Sehän jäi kiinni siitä kun ei ollu korttia mukana ja David istu vieressä, innokas ajeleen autoo niinkun sillon kun se sarjaan tuli ja meni Milleriä pakoon :)

        Kyllä mulla oikeesti on sellanen ajolupa että liikkuu isommatkin autot....mutta se nyt on sivuseikka. Huvittavan näköinen se Peggyn auto:) Olis kiva nähdä konepellin alle, onkohan alkuperäinen mylly:)

        Ps. joo ja niitä Davideita tulee mukaan KOLME:):)


      • SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

        Kyllä mulla oikeesti on sellanen ajolupa että liikkuu isommatkin autot....mutta se nyt on sivuseikka. Huvittavan näköinen se Peggyn auto:) Olis kiva nähdä konepellin alle, onkohan alkuperäinen mylly:)

        Ps. joo ja niitä Davideita tulee mukaan KOLME:):)

        jos meinaan hyttiin koko porukka mahtuu :)
        Kyllä sitä on joskus ollu muuttokuorman päälläkin porukkaa, siis sielä perässä, kun on ollu sen verran lyhyempi matka että on viety useempi kuorma ettei oo ihan piukkaan ollu pakko ahtaa.

        Mä ajoin sitä Esson autoo joskus, vuokrasin siis päiväks, se semmonen suhteellisen iso pakettiauto johon nippanappa riitti kuitenkin ab kortti


      • Tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

        jos meinaan hyttiin koko porukka mahtuu :)
        Kyllä sitä on joskus ollu muuttokuorman päälläkin porukkaa, siis sielä perässä, kun on ollu sen verran lyhyempi matka että on viety useempi kuorma ettei oo ihan piukkaan ollu pakko ahtaa.

        Mä ajoin sitä Esson autoo joskus, vuokrasin siis päiväks, se semmonen suhteellisen iso pakettiauto johon nippanappa riitti kuitenkin ab kortti

        tulee tietenkin h-autolla perässä, tai edellä jos ehtivät:)
        Asiasta toiseen.......kuinkahan iso osa sarjan vaatteista on ihan aitoja? Poliisien virkapuvut kai ovat Toki uusia on helppo ommella mallin mukaan. Eikä 60-luku nyt niin hirveän kaukana ole, monella sen aikaisia vaatteita varmasti tallessa.


      • SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

        tulee tietenkin h-autolla perässä, tai edellä jos ehtivät:)
        Asiasta toiseen.......kuinkahan iso osa sarjan vaatteista on ihan aitoja? Poliisien virkapuvut kai ovat Toki uusia on helppo ommella mallin mukaan. Eikä 60-luku nyt niin hirveän kaukana ole, monella sen aikaisia vaatteita varmasti tallessa.

        mallit, kai niitä jonkunlainen satsi on valmistettu, vaikka mittatyönä kun on miehissäkin kokoeroja aikalailla. Heh, Nick Berryn poliisikypärän kokoa piti muuttaa, sillä se ei mahtunut näyttelijän päähän.

        En mä kauheesti oo kiinnittäny sellasiin asioihin huomiota, ehkä joskus kun on katellu sarjan "puhki" dvd:ltä niin sitten saattaaalkaa katella niitä muita juttuja.


    • khj

      Hoiteles tätiliini kissaas kans, vaikka se hiukan sekoboltsi onkin=)
      Ei ollut sitten vaikeeta tunnistaa sua, London calling!!!

      • Tätiliini

        kuulkaas morkatko minun viimeisen päälle fiksua ja sympaattista kissaani:)Varsinainen Aristokatti! Ei heitetä helmiä sioille=O Kyllä ne on Yorkshiren nummet kun kutsuu! Joko pian laukut pakataan?


      • = )
        Tätiliini kirjoitti:

        kuulkaas morkatko minun viimeisen päälle fiksua ja sympaattista kissaani:)Varsinainen Aristokatti! Ei heitetä helmiä sioille=O Kyllä ne on Yorkshiren nummet kun kutsuu! Joko pian laukut pakataan?

        Joo, kai olette huomanneet että bed & breakfast majoitusta sai siinä Gleardale Houseissa ( sarjan lääkäritalo)..hintakin oli 75£/2 hh/yö...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe