miksi v...ssa suomalaiset tekee niin huonoja mainoksia!! kaikista eniten ärsyttää eniron mainokset!! pakko aina vaihtaa kanavaa kun se sonta alkaa. esim. se tikka tai käsinukkemainokset!! ottaisivat mallia muualta euroopasta eivätkä väkisin jotain umpisurkeaa p...aa joka sysää ihmiset itsemurhan partaalle aina kun joku esim. eniron mainos pyörähtää ruutuun.
Ärsyttävimmät mainokset
3
1243
Vastaukset
- järki menee
Äläkä unohda noita eri nettisivuilla olevia mainoksia jotka kelailuista huolimatta pysyy kokoajan perässä ja sitte on vielä ne jotka käskee tekemään jotain vatsalihas liikkeitä tai tuhoamaan haita jolla on laserit päässään. Tekis mieli repiä kurkku irti siltä huoralta joka ne mainokset keksi.
- vaari'
Eniten minua, keskivertoa älykkäämpää, ärsyttää Eniron mainos jossa Kari Hietalahti tyhmänä sönköttää; "vai mikä se nyt oli?" Naama jo sinänsä ärsyttää, mutta kun hän luulee olevansa niin saatanan hauska!
Jos omistaisin konepistoolin, voisin alkaa räiskyttää ilmaan tai vaikka kohti väkijoukkoa! Syy ei olisi minun, vaan Kari Hietalahden!
Pekko on kaikkien aikojen tyhmin esiintyjä, mutta en ole nähnyt häntä mainoksissa. Älyrajoitteiset varmaan katsovat tätäkin hörhöä?- Anonyymi
Äänen voi ottaa tvstä pois napinpainauksella ja kääntää nuppia mainosten ajaksi, poikkeuksena pienirintaiset töröt, joita mielellään katsoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392105Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1891565- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886