että seuraavassa Laulujenlaulussa, Ylkä, Jeesus Kristus katselee morsiantaan, seurakuntaansa, jonka on ostanut verellään kaikista maailman ihmisistä.
* "
Ken uskoo, hän tuntee,
17
366
Vastaukset
- todé
Arvaan, että tuosta evankeliumin julistuksesta ei tule kuin itkua ja hammastenkiristystä.
- merim.raimo
hyvä sana, jos hampaat kiristetään oikein hyvin yhteen, niin ei suu aukea syömään "vahvaa ruokaa" vaan pillillä voi kuitenkin juoda "sanan väärentämätöntä maitoa" :) siis ei näin :D
- todé
merim.raimo kirjoitti:
hyvä sana, jos hampaat kiristetään oikein hyvin yhteen, niin ei suu aukea syömään "vahvaa ruokaa" vaan pillillä voi kuitenkin juoda "sanan väärentämätöntä maitoa" :) siis ei näin :D
on tarkoitus tarjoilla ihan muualla, kuin tämmöisissä paikoissa. Maidon juottaminenkin tuottaa suuria vaikeuksia täällä.
- merim.raimo
todé kirjoitti:
on tarkoitus tarjoilla ihan muualla, kuin tämmöisissä paikoissa. Maidon juottaminenkin tuottaa suuria vaikeuksia täällä.
mutta evankeliumi on ensin julistettava "kaikille" ja sitten vasta tulee loppu. :)
- Eroe
todé kirjoitti:
on tarkoitus tarjoilla ihan muualla, kuin tämmöisissä paikoissa. Maidon juottaminenkin tuottaa suuria vaikeuksia täällä.
Syö sinä vaan sieniä ja juo maitoa.
Kyllä me oppimishaluiset eteenpäin menijät pyrimme syömään vahvaa ruokaa.
Saako vahvaa ruokaa enää mistään? - merim.raimo
Eroe kirjoitti:
Syö sinä vaan sieniä ja juo maitoa.
Kyllä me oppimishaluiset eteenpäin menijät pyrimme syömään vahvaa ruokaa.
Saako vahvaa ruokaa enää mistään?ja se paisuttaa ja saa aikaan vatsaväänteitä.Edesvvastuuttomat, isoiset saarnaajat tarjoilevat vauvoille sopimatonta ruokaa.Onhan Ekivaarinkin oppi lähtöisin jonkun insinöörin "älynväläyksestä" jota saarnamies sitten alkoi julistamaan seurakunnassa.
- todé
Eroe kirjoitti:
Syö sinä vaan sieniä ja juo maitoa.
Kyllä me oppimishaluiset eteenpäin menijät pyrimme syömään vahvaa ruokaa.
Saako vahvaa ruokaa enää mistään?että saisin vahvaa ruokaa, eikä palstaakaan ole perustettu sitä varten.
Sanan opetuksen tarpeessa poikkean ihan muualle, kuin tälle palstalle, yleensä poikkean omaan seurakuntakotiini. Joskus harvemmin menen sanankuuloon toiseen kristilliseen kirkkoon, ja joskus aukaisen hyvän kristillisen lehden opetussivut, esimerkiksi RV:n.
Tottakai joistakuista viesteistä voin sattumoisin poimia murusia ja palasia, mutta mikään varsinainen "vahvan ruoan" paikka tämä ei Sanan opetuksen mielessä ole. sisällöltään juuri Kristuksen mosiamesta, Salomon Hengessä saamaa tuntumaa, jota hänkin jo odotti, runollinen ja herkkäsieluinen kun oli, ei ymmärtänyt muulla tavalla tuoda "sanomaansa" ymmärrettävästi esille, niin hän puki sen ruusuiseen Yljän ja morsiamen syvään rakkauteen.
* Oikeastaan Laulujen laulu puhuu enemmänkin, juuri seurakunnasta morsiamena.
* Olikohan se ensimmäisessä luvussa, kun sanotaan, että "on kuin liljat orjantappurain keskellä", Salomo vertaa seurakunnan kasvua uskonnollisen ja ulkokultaisen jumalisen maailman sisässä, kasvaa Kristuksen seurakunta, jota tuo "liljat" kuvaa!todé kirjoitti:
että saisin vahvaa ruokaa, eikä palstaakaan ole perustettu sitä varten.
Sanan opetuksen tarpeessa poikkean ihan muualle, kuin tälle palstalle, yleensä poikkean omaan seurakuntakotiini. Joskus harvemmin menen sanankuuloon toiseen kristilliseen kirkkoon, ja joskus aukaisen hyvän kristillisen lehden opetussivut, esimerkiksi RV:n.
Tottakai joistakuista viesteistä voin sattumoisin poimia murusia ja palasia, mutta mikään varsinainen "vahvan ruoan" paikka tämä ei Sanan opetuksen mielessä ole.ei olisi? Eihän kenenkään, joka ei ymmärrä, ole pakko alkaa kommentoimaan lainkaan, pureskelee ensin tykönään, ja jos Pyhä Henki valaisee ja avaa Sanaa, tuo sitten Sanan rikkauksia myös tänne.
* Kyllä vahvaruokakin kuuluu helluntailaisuuteen, luulisin, siunausta sinulle!Mohikaani_27 kirjoitti:
sisällöltään juuri Kristuksen mosiamesta, Salomon Hengessä saamaa tuntumaa, jota hänkin jo odotti, runollinen ja herkkäsieluinen kun oli, ei ymmärtänyt muulla tavalla tuoda "sanomaansa" ymmärrettävästi esille, niin hän puki sen ruusuiseen Yljän ja morsiamen syvään rakkauteen.
* Oikeastaan Laulujen laulu puhuu enemmänkin, juuri seurakunnasta morsiamena.
* Olikohan se ensimmäisessä luvussa, kun sanotaan, että "on kuin liljat orjantappurain keskellä", Salomo vertaa seurakunnan kasvua uskonnollisen ja ulkokultaisen jumalisen maailman sisässä, kasvaa Kristuksen seurakunta, jota tuo "liljat" kuvaa!valtava haaremi Jumalan suojeluksessa.
- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
sisällöltään juuri Kristuksen mosiamesta, Salomon Hengessä saamaa tuntumaa, jota hänkin jo odotti, runollinen ja herkkäsieluinen kun oli, ei ymmärtänyt muulla tavalla tuoda "sanomaansa" ymmärrettävästi esille, niin hän puki sen ruusuiseen Yljän ja morsiamen syvään rakkauteen.
* Oikeastaan Laulujen laulu puhuu enemmänkin, juuri seurakunnasta morsiamena.
* Olikohan se ensimmäisessä luvussa, kun sanotaan, että "on kuin liljat orjantappurain keskellä", Salomo vertaa seurakunnan kasvua uskonnollisen ja ulkokultaisen jumalisen maailman sisässä, kasvaa Kristuksen seurakunta, jota tuo "liljat" kuvaa!Kyllä se Junnu Vainio kirjoitti hyvin:"- - sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta- - " Mohikaanin jutuissa on JUURI tuo ilme.
poikalapsi kirjoitti:
Kyllä se Junnu Vainio kirjoitti hyvin:"- - sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta- - " Mohikaanin jutuissa on JUURI tuo ilme.
jo,saisit itselelsesi rauhan ja kun tiedät meidän hihhuleiden kannan "siihen asiaan"ei se muuttu vaikka kuinka haukut.
- poikalapsi
aksu521 kirjoitti:
jo,saisit itselelsesi rauhan ja kun tiedät meidän hihhuleiden kannan "siihen asiaan"ei se muuttu vaikka kuinka haukut.
Mohikaanin on tunnustettava valheensa, pyydettävä niitä anteeksi ja nöyrryttävä. Niin kauan kuin hän jatkaa "totuuden" jakamista joka on valheen synonyymi, aion olla piikkinä hänen lihassaan. Kyllä saayana on piikkinsä ansainnut, ja Mohikaani ON palstan pahin paskanjauhaja-lahkosaatana.
Sinun ei kannata asiaan puuttua. Olet itsekin niin pahasti aivopesty, että säälittää. Hihhuleiden oikeutta sortaa ei tule hyväksyä vaan sitä tulee vastustaa ja PAKOTTAA myös helluntailahko noudattamaan mm. tasa-arvolakia.
- merim.raimo
ja "morsiammet" senkun nukkuu ja ne jotka on jotenkuten hereillä, juoksevat ihmeiden perässä, siis löytyneekö "uskovia" kun Herra tulee noutamaan omansa ? :( Olen yrittänyt "herätellä" joitain tuttuja paimenia, mutta ilmeisesti liian varovasti kosketellen kipeisiin kohtiin. :(
- mutta täällä kaivataan
samanlaista veisuuta miehiselle ruumiille!
Miksi raamattu ei ylistä miehiä vaan naisia ja vielä nuoria sellaista. SE ON NIIN VÄÄRIN! oli tollasia.
Raamatunkääntäjät olisivat voineet kääntää ne nykykielelle mutta kyllähän tuostakin asian jujun ymmärtää.
Junnu vainiohan on sanoittanut noita lauluja nykykielelle jos olet kuunnellut.
Kai sä tiedät millä "suitsukekukkulalla" siinä käydään.
Mohikaanikaan ei voi häveliäisyydessään naisia ajatella mutta kun tekstiä pitää Jumalan sanana niin voi päästää vapaasti himot valloilleen.
"Aläkä saata meitä kiusaukseen vaan päästä meidät pahasta...."
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/pilakuvat/p.htm- poikalapsi
Runo on selkeän EROOTTINEN runo. Siinä ei kuule ole TAATUSTI mitään Jeesusta katselemassa mitään seurakuntaa. ETKÖ OSAA LUKEA vai mikä sua taas viiraa?
Laulujen laulu on Vanhassa testamentissa, älynnet sen. Koko avauksesi on silkkaa harhaa, sontaa, VALHETTA - juuri sinulta tuttua satuilua. Samaa lajia kuin ne vakuuttelemasi "eheytymiset" - omia houreitasi.
Hanki nyt psykiatrista apua pikimmiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419