Täällä on sama meno kuin aikasemmin,juu no se ei yllättä.Sanon kuitenki että Jeesus on tie,totuus,ja elämä.Kaikkea hyvää teille tänne:t:aksu.
Terve pitkästä aikaa.
12
446
Vastaukset
- Bubastis.tm
omalle paikallesi :D
- puusilimä
väitteesi.
jeesus ei ole asfalttia, jeesus ei ole totta ja jeesus ei koskaan ole edes elänyt.- gyrus
jeesusteippiä kyllä on ja siitä on moni löytänyt avun hädässään.
- puusilimä
gyrus kirjoitti:
jeesusteippiä kyllä on ja siitä on moni löytänyt avun hädässään.
oikeassa. jeesusteippi auttaa melkein mihin tahansa "vaivaan" :)
- --GG---
Monet todennäköisesti asiaa enemmän kuin sinä tutkineet ovat eri mieltä kanssasi ylläty yllätys.
http://www.nic.fi/~vlahsrk/tekstit/jeesushi.html
http://fi.wikipedia.org/wiki/Historiallinen_Jeesus
Niin...miksi muuten sanot faktana asian, jota et voi todistaa faktaksi? - puusilimä
--GG--- kirjoitti:
Monet todennäköisesti asiaa enemmän kuin sinä tutkineet ovat eri mieltä kanssasi ylläty yllätys.
http://www.nic.fi/~vlahsrk/tekstit/jeesushi.html
http://fi.wikipedia.org/wiki/Historiallinen_Jeesus
Niin...miksi muuten sanot faktana asian, jota et voi todistaa faktaksi?minulle se jesse, tai siis sen raato tai ole hiljaa.
- hihhulityyliin
--GG--- kirjoitti:
Monet todennäköisesti asiaa enemmän kuin sinä tutkineet ovat eri mieltä kanssasi ylläty yllätys.
http://www.nic.fi/~vlahsrk/tekstit/jeesushi.html
http://fi.wikipedia.org/wiki/Historiallinen_Jeesus
Niin...miksi muuten sanot faktana asian, jota et voi todistaa faktaksi?"Niin...miksi muuten sanot faktana asian, jota et voi todistaa faktaksi?"
Vain hihhuli voi unohtaa, kenellä se alkuolettamuksen todistustaakka on. Itse en pidä mahdottomana etteikö jotain Jeesuxsta, tavallista ihmistä tosin, olisi ollutkin. Mutta tuo viimeinen lauseesi oli kyllä tyypillistä hihuli hei kääntämistä.
- Leegoo
Turha ateistien sitten märistä, kun kuoleman jälkeen palaa helvetin ikuisessa tulimeressä.. kannattaa uskoa Jeesukseen, niin pelastutte.
- toi..
Hesus.
Kävi kääntymässä ja jakoi samalla helvettituomiot.
Aikalaiset ei vain tiedä koko tyypistä yhtään mitään... - uskoko
Miksi on ateisti?
Uskovainen meni kuulemaan lestadiolaisten "jumalansanaa".
Kuuli vain miksi aito uskovainen polttaa tupakkaa, se on siunauksellista.
Vl- jumalan sijasta palvotaan vl-liikettä, ja vannotaan sille kuuliaisuutta.
Joten mistä uskosta siinä on kysymys?
Ateisti on edes rehellinen itselleen.
- apina
Sinne jeesuspalstalle kasvamaan, niinkuin muutkin siellä sanovat: kasvakaa yhdessä!
- tosi pyhä
Jeesus vie totuudenmukaisesti elämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701
