Hämäävä gallup

määvaan

Viilaan taas pilkkua, mutta mun mielestäni Sydämen asialla ei oikeestaan kuulu aloitussivun gallupin joukkoon! Täähän tulee oikeasti kerran viikossa, paitsi nyt uusintoina.

Noi muut sarjat on perinteisiä hömppäsarjoja, saippuaoopperoita siis. "Sydäri" on kyllä selkeesti laadukkaampi kuin yksikään muista mainituista sarjoista.

10

839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätiliini

      Sama asia kävi mullakin mielessä, silti tietenkin äänestin:)Eikä tuo nyt mitään viilausta ollut, ihan hyvä huomio. Aika hyvinhän "me" siellä pärjätään, ja samaa mieltä olen laadukkuudesta.

      • SteveCrane

        Ymmärrän millasessa huumassa jotkut on serranon perheeseen, ihan fanaatikkoja (mehän ei olla) ja olinkin yllättynyt ettei se ollu kärkisijalla, no se loppuukin pian. Mutta, *huoks* salatut elämär ei lopu koskaan :(


      • määvaan

        Juu, noista muista loistaa ihan selvästi se saippuamaisuus läpi. Selvä ero saippuoissa on se, että juoni ei kulje oikein mihinkään yhden jakson aikana (silloin aniharvoin kun jotain satun katsomaan). Toisin on Sydämen asialla-sarjassa, jossa on kunnon tarina joka kerta. Vakkarijuoni seuraa siellä omaa tahtiaan taustalla.

        Ja äänestin mäkin tietty meitin sarjan puolesta! :D


    • SteveCrane

      Olipa hyvä juttu, en mä tollasia gallupeja ole ennen edes nähnyt suomi24:ssä ja olis nytkin jääny äänestämättä mutta olikin oikeen äänestämisen arvoinen asia.

      Se on nyt luonnollista että tässä alkaa harveneen esitykset kun menee liian tiukoille aikataulun kanssa. Kerran viikossa tuli 90 luvullakin, silloin olis kans hetkessä jo näytetty kaikki kun ei oltu tehty vielä montaa vuotta sarjaa.

      Mutta se mahdollinen "kerta vielä" joskus niin sit taas saa painaa kerran päivässä vaikka :) Puuttuu meinaan parisataa jaksoo alkupäästä.

      • määvaan

        Heh, no oli sitten hyötyä kommentistani... :D Mä yleensä osallistun, jos vaan on sopiva aihe. Joskus tosin tökkää, kun on vain pari vastausvaihtoehtoa tyyliin "ei ikinä" ja "joka ikinen päivä". Ei pysty olemaan niin ehdoton!

        Mä en kans oo varma oonko nähnyt sarjaa koskaan ekaa jaksoa myöten. Muistan kuitenkin Nickin ja hänen ensimmäisen vaimonsa, joka kuoli leukemiaan. Nick jäi pienen tytön yksinhuoltajaksi. Melko alusta oon siis kuitenkin nähnyt...


      • SteveCrane
        määvaan kirjoitti:

        Heh, no oli sitten hyötyä kommentistani... :D Mä yleensä osallistun, jos vaan on sopiva aihe. Joskus tosin tökkää, kun on vain pari vastausvaihtoehtoa tyyliin "ei ikinä" ja "joka ikinen päivä". Ei pysty olemaan niin ehdoton!

        Mä en kans oo varma oonko nähnyt sarjaa koskaan ekaa jaksoa myöten. Muistan kuitenkin Nickin ja hänen ensimmäisen vaimonsa, joka kuoli leukemiaan. Nick jäi pienen tytön yksinhuoltajaksi. Melko alusta oon siis kuitenkin nähnyt...

        en ole ikinä seurannutkaan kun nyt, sillon tällön katellu vuosien varrella että oli tuttuja jaksoja. Aikanaan kun Nick jäi pois niin mulla lässähti juuri kun olin koukuttumassa, mutta nyt on ihan eri asia, sitä on jo niin tottunu että porukka etsii uusia haasteita näyttelijänuralleen ja menee senkin vuoksi pois ja siinä sitten kirjotellaan kuolintodistuksia vähintään joka toinen kerta.

        Joo ja kiitti vielä kun mainittit gallupista ;)


      • = )
        SteveCrane kirjoitti:

        en ole ikinä seurannutkaan kun nyt, sillon tällön katellu vuosien varrella että oli tuttuja jaksoja. Aikanaan kun Nick jäi pois niin mulla lässähti juuri kun olin koukuttumassa, mutta nyt on ihan eri asia, sitä on jo niin tottunu että porukka etsii uusia haasteita näyttelijänuralleen ja menee senkin vuoksi pois ja siinä sitten kirjotellaan kuolintodistuksia vähintään joka toinen kerta.

        Joo ja kiitti vielä kun mainittit gallupista ;)

        Mun mielestä paremman kuvan tämän sarjan ylivoimasuudesta saa, kun katsoo aina lehdestä Viikon katsotuimmat ohjelmat...Sydämen asialla-sarja on siinä lähestulkoon aina kärjessä uutisten ja mahd.urheilun takana...mutta ainakin minun tulkinnan mukaan katsotuimpia sarjoja, taakse jää moni usalainen poliisisarja kotimaisista puhumattakaan! Eiköhän se ole luotettavampi tulos kuin joku gallup, johon voi halutessaan äänestää loputtomasti...eikö vaan!?

        ps.Olen Serranoakin katsonut, mutta sehän paljastuu uneksi koko sarja...


    • sarja

      Ehdottomasti paras sarja mitä televisiosta on koskaan tullut!!
      Alf Ventress on ihan kurko ja Blaketon on kova kans, ja sit tietty toi David on hauska tapaus. Mukavaa leppoisana iltapäivänä kattella sydämen asialla ja juoda muutama olut siihe kylkee.. Muita hyviä jotka pääsee lähelle tätä sarjaa on Maanalainen armeija iskee jälleen,mikä on loistava britti sarja kans ja sit tietty MacGyver uusinnat,mut kuiteski kyl Heartbeat on paras!!

      • = )

        Tänä kesänä koukkuun jäänyt...ja niin on käynyt monelle sukulaiselleni...jopa 14- ja 13-vuotiaat pojankollit sitä seuraavat =). Ja jos tiedetään ettei olla tv:n ääressä ohjelman tullessa, niin varmistetaan, että joku sen edes nauhoittaa !
        Ja tosiaan Maanalainen armeija, McGyver ovat ihan Ok, omiin lemppareihin kuuluvat myös Jeeves ja Aikahyppy!


      • sellaista
        = ) kirjoitti:

        Tänä kesänä koukkuun jäänyt...ja niin on käynyt monelle sukulaiselleni...jopa 14- ja 13-vuotiaat pojankollit sitä seuraavat =). Ja jos tiedetään ettei olla tv:n ääressä ohjelman tullessa, niin varmistetaan, että joku sen edes nauhoittaa !
        Ja tosiaan Maanalainen armeija, McGyver ovat ihan Ok, omiin lemppareihin kuuluvat myös Jeeves ja Aikahyppy!

        että on olemassa Maanalainen armeija (Secret Army) ja Maanalainen armeija iskee jälleen (Allo! Allo!), joka on parodia tai komedia-"versio" tuosta edellisestä.

        Auf Wiedersehen Pet (varsinkin kaudet 1-2) on loistava. Ruuvit löysällä ja Vikatikki samoin.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe