ketä kaikkia vanhoja hahmoja on mukana syyskuun 5 päivänä alkavissa jaksoissa esim.David ym,kiinnostunut.
Tietääkö joku
2
559
Vastaukset
- SteveCrane
Esitetään 5.9.2008 TV1 klo 19:10
Konstaapeli Rob Walker yrittää toipua vaimonsa menetyksestä. Kylään saapunut huijari tunnustaa rikoksensa jouduttuaan auto-onnettomuuteen ja kylään odotetaan ranskalaisia vieraita. Uudet jaksot alkavat.
Episode Cast (in credits order)
Jonathan Kerrigan ... PC Rob Walker
Mark Jordon ... PC Phil Bellamy
David Lonsdale ... David Stockwell
David Troughton ... Les Cooper
Tricia Penrose ... Gina Ward
Derek Fowlds ... Oscar Blaketon
Jason Furnival ... Terry Perkins
Cécile Paoli ... Yvette Lenoir
Richard Oldham ... Wilf
David Schofield ... Dennis Ashton
Marie Critchley ... Jean Ashton
Lisa Kay ... Carol Cassidy
John Duttine ... Sergeant George Miller
Peter Benson ... Bernie Scripps
Vanessa Hehir ... Rosie Cartwright
Gwen Taylor ... Peggy Armstrong
William Simons ... Alf Ventress
Rupert Vansittart ... Lord Charles Ashfordly
Steven Blakeley ... PC Geoff Younger
Sara Thurston ... Chairwoman (as Sarah Thurstan) - = )
Katsoin heinäkuun lopulla Englannissa yhden jakson ja olihan siinäkin vielä tuttuja hahmoja...David tietenkin, Peggy-täti, Gina, Bernie, Alf, Younger ja Millerkin oli mukana kai, en ollut vielä tutustunut häneen niin hyvin Suomen sarjoissa joten tunnistus tuli vähän niinkuin jälkikäteen. Tokihan tuo ei tarkoita sitä, että muut olivat poistuneet totaalisesti sarjasta...eiväthän aina joka jaksossa esiinny! Tosin valitettavasti osa näyttelijöistä poistuu sarjasta ihan oikeastikin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238