onko kokemuksia

aisuriksi haluava

Me 40 pari, missä rouva kaunis hoikka nainen ollaan harkittu kolmenkimppaan hyvävartaloista isoaseista miestä. Vaimo ilmoitti, että haluaisi yksin ottaa vieraan miehen ja minä tulisin sitten kun mies on lähtenyt....... jos suostun.....suostuuko vaimo koskaan kimppaseksiin. Onko aviomiehet kokemuksia että vieras mies käy vaimoa panemassa ja spermaamassa ja sitten itse jatkatte siitä..... kimppa vai tämä.. kumpi on kiihottvampaa ???

29

13345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin meillä

      Minäkin ajattelin ja haaveilin myös 3.n kimpasta, mutta vaimo sitä aikansa vastusteli. Vähitellen vaimo kuitenkin kyseli, jos saisi tarkistaa miehen etukäteen. Annoin luvan ja siitä se aisurin elämä sitten alkoikin. Vaimo kävi pari kertaa panettamassa itseään vieraalla ja vihdoin tuli päivä, jota olin odottanut. Vieras mies tulisi sekstaamaan ryhmässä kanssamme. Mutta luulo oli väärä. Minulle tehtiin heti selväksi katsoa saa mutta koskea ei pelisäännöt. Ja täytyy sanoa,että kiihottavalta se tuntuu kun vieras (nykyään jo tosin aika tuttu) mies nai omaa vaimoa. Näitä kertoja on tapahtunut kymmenkunta 3viime vuoden aikana. Aina se on yhtä nautinnollista ja kiihottavaa ja piristää keskinäistäkin seksi elämää kunnolla. En haaveile enään kimpasta sillä voin nauttia siitä kun näen vaimoni nauttivan toisesta miehestä. Mutta onneksi he tekevät sen minun katsellessa - siitä saan kiittää vaimoani. Tuntuu kuulemma vaimostakin turvalliselta ja kiihottavalta, kun minä olen lähellä. Tämä asetelma toimii meillä mielestäni varsin hyvin. Anna vaimollesi vapaus valita, mutta älä ole mustis!

      • Fitness vaimo

        Meillä homma lähti käyntiin ihan emmännästä itsestään, eli kertoi haaveistaan ja sen jälkeen aloin kannustamaan häntä olemaan rohkea. Nyt ollaan siinä tilanteessa että ementä odottaa ekaa panoa, joka tapahtuu tutun kanssa ulkomaan reissulla. Vaimo ei halua minua katsomaan mutta kiihottuisi kovasti siitä, mikäli häntä naitaisiin naapurihuoneessa tai niin että olisin kuuloetäisyydellä. Oma seksielämä on 100X jo pelkän vieraan miehen ajattelemisesta, joten en voi valittaa. Kaiken perustana on kuitenkin täysi avoimuus ja mustis ei saa olla vaan pitää olla asiasta aidosti kiihoittunut.


      • mikkisk
        Fitness vaimo kirjoitti:

        Meillä homma lähti käyntiin ihan emmännästä itsestään, eli kertoi haaveistaan ja sen jälkeen aloin kannustamaan häntä olemaan rohkea. Nyt ollaan siinä tilanteessa että ementä odottaa ekaa panoa, joka tapahtuu tutun kanssa ulkomaan reissulla. Vaimo ei halua minua katsomaan mutta kiihottuisi kovasti siitä, mikäli häntä naitaisiin naapurihuoneessa tai niin että olisin kuuloetäisyydellä. Oma seksielämä on 100X jo pelkän vieraan miehen ajattelemisesta, joten en voi valittaa. Kaiken perustana on kuitenkin täysi avoimuus ja mustis ei saa olla vaan pitää olla asiasta aidosti kiihoittunut.

        jos saat järkättyä asioita niin että teillä olis viereiset huoneet. voit sopia miehen kanssa että jättää parvekkeen auki tai jos voisit esim. etukäteen mennä piiloon komeroon josta saisit katsella naisesi naimista. vieras mies tietää, mutta ei vaimosi.
        voit myös antaa vieraalle miehelle vinkkejä jos vaikka naisesi suostuisi antamaan takamusta =)

        se olisi vasta mukavaa katseltavaa ja kuunneltavaa... NAM


      • Vinkistä vaari
        mikkisk kirjoitti:

        jos saat järkättyä asioita niin että teillä olis viereiset huoneet. voit sopia miehen kanssa että jättää parvekkeen auki tai jos voisit esim. etukäteen mennä piiloon komeroon josta saisit katsella naisesi naimista. vieras mies tietää, mutta ei vaimosi.
        voit myös antaa vieraalle miehelle vinkkejä jos vaikka naisesi suostuisi antamaan takamusta =)

        se olisi vasta mukavaa katseltavaa ja kuunneltavaa... NAM

        Vaimo on jo pari viikkoa miettinyt mitä vaatteita laittaa päälle, eli on todella kiihottavaa katsoa, kun hän pukee päälleen tiukkoja vaatteita (rungossa ei meinaan ole valittamista, erityisesti takapuoli on mahtava).
        Vaimo itse haluaa että hän saisi takaapäin, mutta en painosta peppu seksiin, sen ehtii vielä myöhemminkin...:). Pääasia, että vieras mies ajatus myyty sisään!


      • mikkisk
        Vinkistä vaari kirjoitti:

        Vaimo on jo pari viikkoa miettinyt mitä vaatteita laittaa päälle, eli on todella kiihottavaa katsoa, kun hän pukee päälleen tiukkoja vaatteita (rungossa ei meinaan ole valittamista, erityisesti takapuoli on mahtava).
        Vaimo itse haluaa että hän saisi takaapäin, mutta en painosta peppu seksiin, sen ehtii vielä myöhemminkin...:). Pääasia, että vieras mies ajatus myyty sisään!

        onkos tää vieras mies sellanen jonka kanssa olette päässeet jo juttelemaan vai tapaatteko hänet vasta lomalla?
        Vaimolle ei kannata kertoa tai vihjata sen enempää vaan kannattaa vieraan miehen kanssa suunnitella. vieras voi päästää sut huoneeseen etukäteen, sovitte hiukan asennoista jotta vaimosi ei suoraan voi nähdä sua. kannattaa ainakin varata videokamera mukaan. tai jos huoneeseen ei piiloutua, voit sopia että piilotatte videokameran vaikka kaapin päälle jotta voit jälkeenpäin katsella naintia...
        Mikäli vaimollesi tarjoillaan esilämmityksenä alkoholia hiukan, vieras tietää naisesi heikkoudet etukäteen niin todella mahdollista että antautuu esim. peppu kokeiluun.


      • on helppo
        mikkisk kirjoitti:

        jos saat järkättyä asioita niin että teillä olis viereiset huoneet. voit sopia miehen kanssa että jättää parvekkeen auki tai jos voisit esim. etukäteen mennä piiloon komeroon josta saisit katsella naisesi naimista. vieras mies tietää, mutta ei vaimosi.
        voit myös antaa vieraalle miehelle vinkkejä jos vaikka naisesi suostuisi antamaan takamusta =)

        se olisi vasta mukavaa katseltavaa ja kuunneltavaa... NAM

        järjestää että kuuntelet touhuja puhelimitse eli vaimo vaikka soittaa sinulle ja jättää sitten puhelimen auki pöydälle.


      • tulikin
        on helppo kirjoitti:

        järjestää että kuuntelet touhuja puhelimitse eli vaimo vaikka soittaa sinulle ja jättää sitten puhelimen auki pöydälle.

        mieleen vanha salakuuntelukonsti: laita kännykkä johonkin piiloon, äänettömälle ja automaattinen puheluun vastaus päälle. Näin saat kätevästi salakuunneltua (kannattaa tietysti käyttää semmoista liittymää mihin ei tod. näk. kukaan muu,
        esim. lähiomainen soita, voi muuten tulla "hupaisia" tilanteita ;)).


      • mikkisk
        on helppo kirjoitti:

        järjestää että kuuntelet touhuja puhelimitse eli vaimo vaikka soittaa sinulle ja jättää sitten puhelimen auki pöydälle.

        olet oikeassa, mutta pelkkä näkeminen vaikka salaa on paljon mukavampaa kuin pelkkä kuuntelu


      • mikkisk
        tulikin kirjoitti:

        mieleen vanha salakuuntelukonsti: laita kännykkä johonkin piiloon, äänettömälle ja automaattinen puheluun vastaus päälle. Näin saat kätevästi salakuunneltua (kannattaa tietysti käyttää semmoista liittymää mihin ei tod. näk. kukaan muu,
        esim. lähiomainen soita, voi muuten tulla "hupaisia" tilanteita ;)).

        ulkomailla tota en suosittele kun laskua tulee niin sikana.


    • Minä suostuin

      Mukava mies oli käynyt naimassa vaimoani pari kertaa, ja olen ollut mukana katselijana ja kuvaajana. Koko ajatus vieraasta miehestä oli minun keksintöni, johon sain houkutelluksi vaimoni mukaan. Juuri ennen miehen tuloa taas kerran vaimo sanoi haluavansa paritella kerrankin rauhassa ilman sivullisia katselijoita. Vähän kakistelin ja vastailin että juu, juu. Kun sitten tuli se hetki, että vaimoni ja vieras mies halusivat siirtyä makuuhuoneeseen, nousin vanhan tavan mukaan seisomaan, mutta vaimo ilmoitti, että nyt jäät tähän ja panet telkkarin päälle. He haluavat olla rauhassa ja tehdä kaikki hitaasti ja nauttien. Niillä, kun ei ole tällaisesta kokemusta, ei ole harmaata aavistustakaan kuinka pitkä puolituntinen voi olla. Runkkaaminen ei kiinnostanut eikä oikein mikään muukaan. Silti se oli uskomattoman kiihottavaa. Nyt he tekevät saman tempun silloin tällöin. Eikä se ainakaan vähennä kiimaa ja kiinnostusta vaimooni vieraan poistuttua talosta.

      • mikkisk

        haluaa naida oikein kunnolla muttei anna oman miehen nähdä ollenkaan. nyt sun pitää asentaa makkariin salakamera jolla voit tallentaa dvd:lle koko pitkän ja kiimaisen aktin.

        ja voithan vaimolle ehdottaa, että ensikerralla minä haen 18v naisen ja nain häntä koko yön. sinä voit istua jakkaralla ja vaikka kutoa...


      • ihanalta......

        Täytyypä vähän vihjasta vaimolle, jospa meilläkin kävisi joku vierailulla.


      • mikkish
        ihanalta...... kirjoitti:

        Täytyypä vähän vihjasta vaimolle, jospa meilläkin kävisi joku vierailulla.

        seuraavalla kerralla kun olette aloittamassa paneskelua, sido vaimosi vaikka mahalleen jaloista ja käsistä kiinni, silmät sidottuna huivilla. laita videokamera päälle.

        nait häntä jonkin aikaa, että innostuu ja on märkä. ilmoita että haet uuden lelun ja tulet pois. tällä välin vieras mies (saapunut teille jossakin välissä) astuu tilallesi, kulli kovana ja ryhtyy naimaan vaimoasi. vasta kun vaimosi on lauennut ja vieras mies siittänyt hänet, voitte avata huivin.
        vieras mies poistuu ja sinä astut kuvioihin. jos vaimo ei huomaa mitään, näytä hänelle seuraavalla kerralla nauha. saat syytteen niskaasi tai vaimosi käy kuumana...


      • tai...
        mikkisk kirjoitti:

        haluaa naida oikein kunnolla muttei anna oman miehen nähdä ollenkaan. nyt sun pitää asentaa makkariin salakamera jolla voit tallentaa dvd:lle koko pitkän ja kiimaisen aktin.

        ja voithan vaimolle ehdottaa, että ensikerralla minä haen 18v naisen ja nain häntä koko yön. sinä voit istua jakkaralla ja vaikka kutoa...

        laita vaikka nettikamera ja laita se akti livenä jonnekin nettiin kaikkien katsottavaksi!


      • Arvaus epäonnistui
        mikkish kirjoitti:

        seuraavalla kerralla kun olette aloittamassa paneskelua, sido vaimosi vaikka mahalleen jaloista ja käsistä kiinni, silmät sidottuna huivilla. laita videokamera päälle.

        nait häntä jonkin aikaa, että innostuu ja on märkä. ilmoita että haet uuden lelun ja tulet pois. tällä välin vieras mies (saapunut teille jossakin välissä) astuu tilallesi, kulli kovana ja ryhtyy naimaan vaimoasi. vasta kun vaimosi on lauennut ja vieras mies siittänyt hänet, voitte avata huivin.
        vieras mies poistuu ja sinä astut kuvioihin. jos vaimo ei huomaa mitään, näytä hänelle seuraavalla kerralla nauha. saat syytteen niskaasi tai vaimosi käy kuumana...

        Ei ihan näin hurjaa mutta melkein. Yksi meillä jonkun kerran käynyt mies ehdotti jotakin tämän tapaista. Päädyimme hiukan vaatimattomampaan tapaan. Kerroin vaimolleni, että nyt tulee vieras mies ja että sidon hänen silmänsä, ettei hän tiedä, kuka se on. Niin se asia hoitui ja kaikki meni hyvin. Vaimo koetti arvailla jälkeenpäin vieraan nimeä, mutta enpä kertonut. Niinhän oli jo alussa sovittu. Eipä arvannut, että kyseessä oli hänelle tuttu mies, jonka kanssa hän oli nainut jo muutaman kerran aikaisemminkin.


      • kenet?!
        mikkish kirjoitti:

        seuraavalla kerralla kun olette aloittamassa paneskelua, sido vaimosi vaikka mahalleen jaloista ja käsistä kiinni, silmät sidottuna huivilla. laita videokamera päälle.

        nait häntä jonkin aikaa, että innostuu ja on märkä. ilmoita että haet uuden lelun ja tulet pois. tällä välin vieras mies (saapunut teille jossakin välissä) astuu tilallesi, kulli kovana ja ryhtyy naimaan vaimoasi. vasta kun vaimosi on lauennut ja vieras mies siittänyt hänet, voitte avata huivin.
        vieras mies poistuu ja sinä astut kuvioihin. jos vaimo ei huomaa mitään, näytä hänelle seuraavalla kerralla nauha. saat syytteen niskaasi tai vaimosi käy kuumana...

        "vieras mies siittänyt hänet"

        Kannattaa varmaan ensin opetella biologian alkeet ennen kuin kirjoittelee älyttömyyksiä.

        Vaimon on jo aikoinaan siittänyt hänen isänsä, joten miten ihmeessä vieras mies voisi siittää kenenkään vaimoa enää nyt?

        Itse olen siittänyt kolme tytärtä!


      • kolmen tyttären logiikka
        kenet?! kirjoitti:

        "vieras mies siittänyt hänet"

        Kannattaa varmaan ensin opetella biologian alkeet ennen kuin kirjoittelee älyttömyyksiä.

        Vaimon on jo aikoinaan siittänyt hänen isänsä, joten miten ihmeessä vieras mies voisi siittää kenenkään vaimoa enää nyt?

        Itse olen siittänyt kolme tytärtä!

        Sinun ajattelutapasi mukaan isäsi on siittänyt vaimollesi kolme tytärtä. Onnitteluni sinulle, isäpuoli.


    • Vain miesten

      Missä viipyyn naisten kommentit tähän asiaan.
      Mies aina aloittentekijä kimppaan ??

      • Naiset ei kehtaa

        Meillä aloite tuli vaimolta, eli hän alkoi hienovaraisesti ehdotella asiaa. Mutta naisille tuntuu olevan vaikeaa tunnustaa että vierasta tekee mieli. Vaimo on myös tarkka siitä kuka käy vieraaksi mieheksi eli kuka tahansa ei käy päinsä.


      • mustiksen vaimo
        Naiset ei kehtaa kirjoitti:

        Meillä aloite tuli vaimolta, eli hän alkoi hienovaraisesti ehdotella asiaa. Mutta naisille tuntuu olevan vaikeaa tunnustaa että vierasta tekee mieli. Vaimo on myös tarkka siitä kuka käy vieraaksi mieheksi eli kuka tahansa ei käy päinsä.

        Meillä on tosiaan suunniteltu tätä kolmenkimppaa lähinnä niin, että se kolmas olisi nainen. Miehestäkin on ollut puhetta mutta mitään näin kiihottavia juttuja mitä tässä keskustelussa luin en ole edes uskaltanut ajatella. Mieheni on todella mustasukkainen - vaikka taas omalla tavalla seksuaalisesti avoin - voin vain kuvitella jos ehdottaisin hänelle, että toisin jonkun miehen tai hän toisi, niin, että itse saisi vain korkeintaan katsella tai kuunnella niin johan alkaisi hänellä epäilyksen kellot soimaan, että minulla on joku toinen.

        Onkohan muutenkaan järkevää ajatella kolmen kimppaa sen paremmin naisen kuin miehen kanssa jos parisuhteessa on jompikumpi mustasukkaista laatua?

        En siis todellakaan uskaltaisi ehdottaa, että vierasta tekisi mieli, vaikka itsäni kiihottaisikin kovasti vain katsella miestäni jonkun toisen naisen kanssa ja tästä olenkin miehelleni kertonut:(


      • mikkish
        mustiksen vaimo kirjoitti:

        Meillä on tosiaan suunniteltu tätä kolmenkimppaa lähinnä niin, että se kolmas olisi nainen. Miehestäkin on ollut puhetta mutta mitään näin kiihottavia juttuja mitä tässä keskustelussa luin en ole edes uskaltanut ajatella. Mieheni on todella mustasukkainen - vaikka taas omalla tavalla seksuaalisesti avoin - voin vain kuvitella jos ehdottaisin hänelle, että toisin jonkun miehen tai hän toisi, niin, että itse saisi vain korkeintaan katsella tai kuunnella niin johan alkaisi hänellä epäilyksen kellot soimaan, että minulla on joku toinen.

        Onkohan muutenkaan järkevää ajatella kolmen kimppaa sen paremmin naisen kuin miehen kanssa jos parisuhteessa on jompikumpi mustasukkaista laatua?

        En siis todellakaan uskaltaisi ehdottaa, että vierasta tekisi mieli, vaikka itsäni kiihottaisikin kovasti vain katsella miestäni jonkun toisen naisen kanssa ja tästä olenkin miehelleni kertonut:(

        jos miehes on mustasukkainen, ei kannata edes harkita vierasta miestä. ehkä vieras nainen ja miehesi voisi toimiakin, silloin ei voisi ainakaan olla sulle mustasukkainen??

        ehkä sun pitää kokeilla. hommaat vieraan naisen joka hyppää ratsaille. Kannattaa vaikka aluksi suuhoidolla saada innostumaan. jos miehes tykkää niin saat katsella toimitusta koko illan.

        tosin vieras nainen ei kumminkaan poista miehesi mustasukkaisuutta jos haluaisit sulle vieraan miehen.


      • Aloite kuuluu miehille

        Tämä teksti ei sovi tasa-arvovaltuutetun käsiin. On vaan niin, että minä en halua tai oikeastaan kehtaa tehdä aloitetta ja sanoa miehelleni, että haluan vierasta. Vaikka eipä ole ollut tarvettakaan. Mieheni haluaa katsella, kun vieras nai minua, ja suostun siihen mielelläni. Näennäisesti aloite on mieheni, mutta olen innolla mukana.


      • Vieras kiihottaa
        Aloite kuuluu miehille kirjoitti:

        Tämä teksti ei sovi tasa-arvovaltuutetun käsiin. On vaan niin, että minä en halua tai oikeastaan kehtaa tehdä aloitetta ja sanoa miehelleni, että haluan vierasta. Vaikka eipä ole ollut tarvettakaan. Mieheni haluaa katsella, kun vieras nai minua, ja suostun siihen mielelläni. Näennäisesti aloite on mieheni, mutta olen innolla mukana.

        Meillä mies oli ennen todella mustasukkainen kaikista miehistä, joiden kanssa vietin aikaa. Mutta nyt suhteemme on aivan uudella tasolla ja keskinäinen seksielämämme toimii mahtavasti, mutta silti olen aivan sekaisin yhdestä miehestä, jota haluan vain seksimielessä kokeilla. Voimme asiasta avoimesti mieheni kanssa keskustella ja hän kiihottuu todella paljon jo pelkästä asian tiimoilta käydystä keskustelusta. Vaikea sanoa tuliko aloite mieheltä vai minulta, eikä sillä minusta ole mitään merkitystä, pääasia että molemmat sitä oikeasti haluaa.


      • ajankuluksi
        Vieras kiihottaa kirjoitti:

        Meillä mies oli ennen todella mustasukkainen kaikista miehistä, joiden kanssa vietin aikaa. Mutta nyt suhteemme on aivan uudella tasolla ja keskinäinen seksielämämme toimii mahtavasti, mutta silti olen aivan sekaisin yhdestä miehestä, jota haluan vain seksimielessä kokeilla. Voimme asiasta avoimesti mieheni kanssa keskustella ja hän kiihottuu todella paljon jo pelkästä asian tiimoilta käydystä keskustelusta. Vaikea sanoa tuliko aloite mieheltä vai minulta, eikä sillä minusta ole mitään merkitystä, pääasia että molemmat sitä oikeasti haluaa.

        ja muutenkin. Kirjoitin tästä jotain jo tuonne toiseen viestiin. Olen 48-vuotias mies, ja vaimon kanssa "sanattomassa yhteisymmärryksessä" jo vuosia sitten kävi niin, että eräs meillä yöpynyt miesvieras koki iloisen yllätyksen. Nuorimmainen oli muuttanut kotoa ja elämä oli vaimon kanssa jonkinlaisessa välitilassa, muotoaan hakemassa. Istuttiin iltaa, yöpuvuissa jo, ja keskustelu kääntyi aina vaan intiimimmäksi ja luottamuksellisemmaksi. Vaimon yöpaita kohosi välillä sekin ylemmäs reisille, ja voin sanoa, että ne on aika uhkeat ne reidet. Kemiat tuntuivat olevan kohdallaan, ja minä siinä illan päätteeksi sanoin vaimolle kaikella vakavuudella vaikka leikkisästi, että en olisi ainakaan mustasukkainen, jos vaimo hieman pitäisi vierasta hyvänä. Meillä ei ollut kondomeja silloin, myöhemmin kyllä, sillä tällainen tilanne on näiden vuosien myötä toistettu. On siinä hivenen suunnitelmallisuuttakin ollut, sillä tässä muutamana kesänä vaimo vihjaisi, että hän tavallaan tuntee sellaista vetoa erääseen Anttiin. Kyllä se kieltämättä kirpaisi, mutta myös kiihotti, sillä olihan siinä nyt sitten tunteita pelissä. Minähän siihen asti olin sen aloitteen tehnyt ja pitänyt lankoja käsissäni. Meillä kotona on aina oltu, vaimo ja tämä vieras kahdestaan omassa huoneessaan, minä toisessa. Vaimon mielestä se sänkyhomma on kuitenkin niin karkeaa ja henkilökohtaista, että hän ei toivo siihen katsojaa. Se sopii minulle ja on hienotunteista vierastakin kohtaan. Jälkeenpäin on aivan erityinen hupi minulle seurata, kuinka vaimo vaivihkaa ja naisellisen säädyllisesti tapauksesta kertoo. Äänten perusteella siellä huoneessa, oven takana, on otatettu aivan tosissaan.


      • ex mustis
        mustiksen vaimo kirjoitti:

        Meillä on tosiaan suunniteltu tätä kolmenkimppaa lähinnä niin, että se kolmas olisi nainen. Miehestäkin on ollut puhetta mutta mitään näin kiihottavia juttuja mitä tässä keskustelussa luin en ole edes uskaltanut ajatella. Mieheni on todella mustasukkainen - vaikka taas omalla tavalla seksuaalisesti avoin - voin vain kuvitella jos ehdottaisin hänelle, että toisin jonkun miehen tai hän toisi, niin, että itse saisi vain korkeintaan katsella tai kuunnella niin johan alkaisi hänellä epäilyksen kellot soimaan, että minulla on joku toinen.

        Onkohan muutenkaan järkevää ajatella kolmen kimppaa sen paremmin naisen kuin miehen kanssa jos parisuhteessa on jompikumpi mustasukkaista laatua?

        En siis todellakaan uskaltaisi ehdottaa, että vierasta tekisi mieli, vaikka itsäni kiihottaisikin kovasti vain katsella miestäni jonkun toisen naisen kanssa ja tästä olenkin miehelleni kertonut:(

        Lueskellaan aina välillä vaimoni kanssa näitä yhdessä ja viestisi on vähän kuin meillä oli aikoinaan. En tiedä minkä ikäisiä te olette, mutta päättelen, että ette ole ihan kakaroita kuitenkaan. Itse olen ollut aina enemmän ja vähemmän mustasukkaista sorttia. Kuten varmaan monet miehet on. Mutta nyt vähän vanhempana ja viisaampana (n.45v) olen kai sitten tullut vihdoin järkiini.

        Alunperin koko idea on meillä lähtenyt vaimolta, koska hän on aina pitänyt myös samasta sukupuolesta. Hänellä on ollut pari kokeiluakin naisen kanssa nuoremmalla iällä. Sitten minä tulin kuvioihin ja "sotkin" hommat rakastumalla häneen, menemällä naimisiin hänen kanssaan ja hommaamalla pari mukulaakin.

        Nyt kun olemme jo ollut parikymmentä vuotta naimisissa ja lapsetkin ovat jo lähteneet maailmalle, niin meille tuli uudet kuherrusvuodet.. Olemme välillä kuin juuri rakastuneita.

        Meillä ei aluksi tullut kuulonkaan, että kolmas pyörä olisi mies eikä minusta ole vieläkään aisuriksi. Mutta onneksi vaimoni pitää myös naisista, niin me aloitimme siitä. Me löysimme (lue vaimoni yllätti minut. oli järkännyt koko homman) ensimmäisen "kolmannen" pyörän ravintolasta, mutta se kerta meni vähän harjoitellessa. Oltiin ehkä otettu pari rohkaisevaa liikaa ja homma meinas mennä mönkään, mutta kokeilusta sisuuntuneina ja innostuneina päätimme otta joskus uusiksi.

        Laitoimme ilmoituksen nettiin, että etsimme naista. Muutaman hudin ja mieheksi osoittautuneen vastaajan jälkeen löysimme vihdoin mukavan naisen yhteisiin hetkiimme. Nyt olemmekin silloin tällöin lähteneet kolmistaan mökille viettämään kiihkeitä hetkiä.

        Näiden kokemuksien jälkeen en voinut mitenkään kieltäytyä, kun vaimoni ehdotti kolmanneksi pyöräksi miestä ja parinvaihtoa. Nyt olemme jo kaksi kertaa viettäneet erään tutun pariskunnan kanssa erittäin antoisaa iltaa. Syömme hyvin, nautimme juotavista ja toistemme seurasta. Sitten pelaamme itse keksimäämme seksipeliä ja siitä päästään helposti sitten hommiin. Me olemme sopineet, että naiset ovat keskenään ja miehet naisten kanssa. Miesten välisiä juttuja ei harrasteta. Naimme vuorotellen tai sitten yhtäaikaa. Aika hyvin on hommat sujunut. Uusia kokemuksia ja erittäin rikasta seksielämää.

        Kaikki tämä on myös piristänyt meidän omaa, kahdenkeskeistä seksielämäämme. Uskallamme kertoa toiveistamme ja tunteistamme paljon paremmin. Miltä mikäkin tuntuu ja mitä haluamme kokeilla.

        Minäkin olen voittanut mustasukkaisuuttani ja voinkin vaimoni kanssa suositella lämpimästi kokeilemaan uusia juttuja. Jos te olette jo niistä keskustelleet, niin rohkeesti vaan eteenpäin toteuttamaankin niitä.


      • Anonyymi
        Naiset ei kehtaa kirjoitti:

        Meillä aloite tuli vaimolta, eli hän alkoi hienovaraisesti ehdotella asiaa. Mutta naisille tuntuu olevan vaikeaa tunnustaa että vierasta tekee mieli. Vaimo on myös tarkka siitä kuka käy vieraaksi mieheksi eli kuka tahansa ei käy päinsä.

        Itse olin mukana 3 kimpassa, eli aviopari ja minä.
        Emme tunteet toisiamme mutta heidän ehdotuksesta päädyin heidän matkaan ja sänkyyn harrastamaan seksiä.
        En käyttänyt kumia vaan sain laskea naisen sisään paljaalla, nyt olen saanut selville että nainen on raskaana, en tiedä onko lapsi minun ja huijattiiko minut siementämään rouva.


    • Anonyymi

      On paljon kiihoittavampaa kun vuorotellaan vaimon panemisessa.
      Vuorotellen vieraan kanssa kyrpää vaimon vittuun.

      • Anonyymi

        Minä olisin kyllä valmis siementämään jonkun vaimon.
        Ihan voisin olla kaksin tai sitten miehensäkkin katsellessa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      135
      3723
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      112
      1460
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1279
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1154
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1091
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1058
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1039
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      55
      970
    Aihe