Mitä biisejä soi tämän päivän SA-jaksossa? Kiitos jo etukäteen sille, joka jaksaa vastailla. :)
Keskiviikon jakso (20.8)
4
333
Vastaukset
- SteveCrane
Kuule kun mulla on se tallessa mä katon sen uudelleen. Ei mulla jääny mieleen kun siinä alussa oli ensin joku bluus tyyppinen biisi ihan kokonaan ja sitten jotain kantria. En tiedä oliko mitään mainittavaa, mutta palataan asiaan.
Olispa siellä lopputeksteissä myös biisit ja esittäjät niinkuin elokuvissa, olis mukava sieltä lukee ne ja olis faktaa niistä.- Tätiliini
jotain Procol Harumilta se eka biisi. En saa sitten millään nimeä päähäni vaikka tuttu oli.
- Tätiliini
Tätiliini kirjoitti:
jotain Procol Harumilta se eka biisi. En saa sitten millään nimeä päähäni vaikka tuttu oli.
muistelen väärää jaksoa. Sekin on mahdollista koska joinakin päivinä en näe yhtään kun taas joskus katson kaksi samana päivänä.
- SteveCrane
Tätiliini kirjoitti:
muistelen väärää jaksoa. Sekin on mahdollista koska joinakin päivinä en näe yhtään kun taas joskus katson kaksi samana päivänä.
Saattaapi olla niin, minä kun en perustanut ainakaan siitä ekasta kappaleesta ja se saatto hyvinkin olla sitä Procol Harumia sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238