Ensi sunnuntain jaksossa tohtori Helen Trentin isä saapuu kylään. Kuinka ollakaan, hän on myös oikeassa elämässä näyttelijä Sophie Wardin isä, Simon Ward. Sophie Ward on ollut vuodesta 2000 naimisissa Rena Brannan nimisen naisen kanssa.
Spoileri
10
953
Vastaukset
- Sohvi
Niinkö?
- on, kertoo
netti. Menneet naimisiin vuonna 2000.
- takkari
wardbrannan kirjoitti:
Tässä kyseinen aviopari.
http://i2.listal.com/image/3918636/600full-rena-brannan.jpgEpäsuhtainen pari, mielestäni...
- mitä nyt
wardbrannan kirjoitti:
Tässä kyseinen aviopari.
http://i2.listal.com/image/3918636/600full-rena-brannan.jpgHui, että naisen kanssa. Mitä Aidensfieldin kylässä mahdetaan ajatella kun tohtori on naimisissa naisen kanssa.
- takkari
mitä nyt kirjoitti:
Hui, että naisen kanssa. Mitä Aidensfieldin kylässä mahdetaan ajatella kun tohtori on naimisissa naisen kanssa.
Eihän tohtori ollut tuolloin naimisissa naisen kanssa!
Vuosikymmeniä myöhemmin... - takkari
takkari kirjoitti:
Epäsuhtainen pari, mielestäni...
Minulla ei ole mitään naispareja vastaan. Mielestäni pari ei sovi (ulkoisesti) toisilleen, siksi kommentoin.
- asia
Näin on tosi elämä tarua ihmeellisempää. Sophie on ollut myös miehen kanssa naimisissa ja heillä on kaksi yhteistä poikaa.
- <<<<<
ONKO NÄIN
- Nuffield
YÄK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238