Miksi kannabista poltetaan?

Perheen Isä Eki

Haluaisin esittää kysymyksen säännölliskäyttäjille. Itse olen elämäni aikana polttanut muutaman kerran mutta siihen se on jäänyt. Miksi poltatte kannabista? uskoakseni syy on se että tunnette tyhjältä sisältä ja koitatte korvata sitä marihuanalla. koitatte paeta maailmaa ja tuntea itsenne hyvinvoivaksi keinolla millä hyvänsä.

ilmeisesti alkoholi ei riitä vai onko täällä joku niin tekopyhä että väittää aloittavansa nuorella iällä kannabiksen polton siksi että pälkäisi myöhemmällä iällä sairastuvansa alkoholismiin?

36

5823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satunnainen pössyttelijä

      Kysymys "eikö alkoholi riitä" on väärin aseteltu, kun alkoholi on näistä se kovempi huume. 10 vuotta join ja poltin tupakkaa, nyt haluan elää terveellisemmin. Mieluummin täysin ilman mitään, mutta jos jotain niin kannabista. Se on terveellisempää, inspiroi, auttaa joskus näkemään asioita eri kantilta, avaa sydäntä jne :) toki se voi myös olla pakenemista, aivan kuten alkoholinkin juominen.

      • satunnainen pössyttelijä

        Tuota elämän pakenemista kun ajattelee, niin ei kannabiksella käsittääkseni koskaan voi yhtä tehokkaasti sitä tehdä kuin alkoholilla. Muistan kuinka nuoruudessani kokeilin ensimmäisen kerran polttaa pilveä. Ihan mielenkiintoista, mutta en mä siitä innostunut. Halusin dokata, ihan vitusti, olla sekaisin ja unohtaa murheet. Se oli silloin nuorena kun oli vaikeata :)


      • Anonyymi

        Mikään huume ei ole terveellistä,ihmisen elimistölle ennemmin tai myöhemmin tulevat vauriot näkyviin .


    • Sanojan sanat

      Eskapismi on aika yleinen klisee huumeidenkäytölle, ei mitään muuta.

      Aika harva kannabista käyttävä yrittää "paeta elämän ongelmia" tämän aineen avulla. Tähän tarkoitukseen sopii paljon paremmin tuttu ja turvallinen alkoholi, joka ainakin minulle on sen verran kovan luokan aine, että en siihen koske päihtymistarkoituksessa. Ei ole kysymys siitä mihin alkoholi riittää ja mihin se ei riitä. Huumeensa se riittää mihin vaan, jopa itsemurhan tekemiseen, koska on eräs voimakkaimmista ja tuhoisimmista maailman huumeista.

    • catha

      Vastaan nyt kuitenkin vaikka en ole enää päivittäiskäyttäjä tai edes säännöllinen käyttäjä vaan satunnaiskäyttäjä.
      Miksi käytän. No siksi, että se rentouttaa paljon enemmän kuin alkoholi, se tuottaa nautinnollisemman vaikutuksen ja varsinkin sen takia että siitä ei mene niin sekaisin kuin viinasta. Alkoholilla saa itsensä helposti tilaan, jossa järki ei enää päätä pakota ja olo on muutenkin liian sekava. Kannabiksella taas saa itsensä mukavan leppoisaan pieneen päihtyneeseen olo tilaan, jossa kuitenkin järki toimii niin ettei tule hölmöiltyä mitään, vaan kykenee harkitsemaan tekojaan aivan kuten selvinpäin. Lisäksi alkoholi tuo useasti agressioita pintaan, kun taas kannabis saa mielen hilpeäksi ja olon rauhalliseksi ja rentoutuneeksi. Lisäksi kannabis tuottaa hyvän olon tunteita niin henkisesti kuin fyysisestikkin, kun taas Alkoholi turruttaa fyysisesti ja saa useasti henkisesti mielen pahaksi.
      Päivittäiskäytön aikaani käytin sitä peittääkseni pahaa oloani, joka tuntui liian tuskalliselta selvinpäin. Mutta samasta syystä käytin silloin kannabista kuin nykyäänkin. Sillä oli paljon miellyttävämpi vaikutus kuin alkoholilla ja lisäksi alkoholi saa varsinkin päivittäin käytettynä ihmisen todella sekaisin. Lisäksi pahaan oloon alkoholi vain lisäsi masentuneita tunteita ja ahdistusta, kun taas kannabis lievensi molempia.

      Nykyään suosin myös mieluummin kannabista, koska hamputtelu illan jälkeen oloni on seuraavat päivätkin aivan normaali, joskus tavallista levollisempi. Tuolla siis tarkoitan sitä ettei stressi vaivaa niin pahoin, kuin tavallisesti. Ryyppy illan jälkeen taas olen usean päivän ajan tavallista ahdistuneempi ja epävakaampi.

      • Anonyymi

        Miksi yleensä on saatava joku vaikutus eikö omat serotoniinin taso riitä sitä antamaan jokaiselle .


    • Sepin-Roth

      "uskoakseni syy on se että tunnette tyhjältä sisältä ja koitatte korvata sitä marihuanalla. koitatte paeta maailmaa ja tuntea itsenne hyvinvoivaksi keinolla millä hyvänsä".

      Juujuu, tottakai. Koita juippi ymmärtää, että sitä käytetään ihaan samaan asiaan kuin sinä sitä viinaasi. Miksi muuten juot?

      "ilmeisesti alkoholi ei riitä vai onko täällä joku niin tekopyhä että väittää aloittavansa nuorella iällä kannabiksen polton siksi että pälkäisi myöhemmällä iällä sairastuvansa alkoholismiin?"

      Nii-in, mihis sen viinan sitten pitäisi riittää? Tutustu nyt edes hieman aiheeseen, ennen kuin tulet asiasta paasaamaan, teet itsestäsi naurettavan.

      JA KYLLÄ KÄYTÄN, KANNABISTA, KOSKA EN HALUA SAIRASTUA ALKOHOLISMIIN, TUHOTA AIVOJANI JA TUHOTA PERUSKUNTOANI. Muutenkin, mielestäni on fiksumpaa päihtyä kevyemmällä päihteellä kuin alkoholilla.

      VIINA ON SUOMALAISTEN TYÖIKÄISTEN MIESTEN YLEISIN KUOLIN SYY!

      Siinä sinulle syitä kerrakseen!

      • Naapurin täti

        Juu. Polttelen lähes päivittän ja olen tehnyt niin jo reilun 10v ajan. Ja miksikö poltan...Dokasin ja biletin nuorena, alle 30vuotiaana reilusti ja sitten siinä tuli vedettyä sitä sun tätä. Dokaamisesta tuli morkkikset ja kaamea krapula ja muista aineksista sitten laskut, reflat ja muut vapinat. Ja siinä sitten piti vielä samalla tehdä duuniakin. En ollut ihan parhaimmassa "terässäni" esim kunnon biletys-viikonlopun jälkeen, en todellakaan.

        Aloitin vakituisen pilven lussuttamisen vasta kunniakkaassa 35v iässä, ja näitä muita huumeitakin kokeilin ekan kerran vasta hippasta ennen sitä 30v ikää.
        Nuoruusvuodet meni siis (14-30v) dokatessa ja sekoillessa. Sitten päätin, että nyt riittää.
        Ja aloin polttamaan pilveä.

        Polttelen iltaisin rentoutuakseni kiireisen ja hektisen työpäiväni jälkeen. On ihanaa vaan olla ja antaa ajatuksen lentää. Tuijotan telkkaria ja mutustelen samalla suklaata. Se on mukavaa tunne, kun voi vaan olla ja relata.
        Aamulla ei ole krapulaa, eikä ole tullu sekoiltua tai puhuttua ohi suunsa. Mitään todellisuuspakoista toimintaa minun poltteluni ei ole. Sorry vaan, ap.

        Viinaa tulee juotua todella harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa. Muuten en ota pisaraakaan, en edes sauna- tms kaljoja. Ei maistu, eikä tee mieli. Ja kun dokaan ja lähden ulos juhlimaan, niin en polttele silloin lainkaan. Ja sitten jos erehdyn polttelemaan kännissä, tulee tosi huono olo ja oksu, eikä se ole ollenkaan mukavaa.
        Alkoholismin pelkoa ei minulla ole. Viina ei ole niin hyvää, että sitä kiskoisin kitusiini päivittän.

        Ja täti tekee vielä kohtuullisen vaativaa duunia asiantuntijana it-alalla, niissä hommissa ei pää pehmeänä pärjää.


    • kannabis on parasta

      Holista ei mene pönttö kunnolla sekaisin. Vasta kun buustaa sitä reilulla kannbiksen poltolla alkaa olo tuntua taivaalliselta.

      Suosittelen kokeilemaan kunnon alkoholi/jointti sekoilua. Et tule katumaan!

    • puff,on lohikäärme niiin il...

      kannabis on uskonnollinen sakramentti.

    • Viksumies

      ...Ja ehkäpä ketjun aloittajakin on jo tajunnut sen..?

    • Vastausta

      "Miksi poltatte kannabista?"

      Toistaiseksi poltan siksi, että en ole vielä hankkinut vaporisaattoria.

      "uskoakseni syy on se että tunnette tyhjältä sisältä ja koitatte korvata sitä marihuanalla."

      Ainahan voi uskoa mitä vain, mutta eiköhän syyt ole kullakin hieman erilaisia. Itse poltan melkein joka ilta pienet savut (viikossa menee gramma ainoastaan) ihan siksi, että se on mielestäni mukavaa. Ei siinä sen kummempaa syytä ole. Ei se sisältäni mitään "tyhjyyttä" poista eikä ole tarvekaan. Kun on ollut rankka työpäivä ja usein itse vielä urheilenkin joka ilta, on pari tuntia ennen nukkumaan menoa kiva polttaa hieman ja tehdä iltapalaa, katsella hetki televisiota tai kuunnella musiikkia tai istua koneen äärellä.

      "koitatte paeta maailmaa ja tuntea itsenne hyvinvoivaksi keinolla millä hyvänsä."

      No maailmaa en osaa paeta pilvellä. En edes täysin ymmärrä miten se itseltäni onnistuisi ja miksi pakenisin? Mitä hyvinvointiin tulee niin itselläni urheilu, tyttöystävä, kaverit ja säännöllinen toimeentulo, terveys jne. auttavat pitämään elämän kohtuullisen mukavana, vaikka välillä vaikeuksia olisikin. Pienet hatsit illalla ei ainakaan omalla kohdallani ole mitenkään epätoivoinen yritys tuntea itsensä hyvinvoivaksi. Yleensä jos oikeasti ahdistaa niin en polta, koska siitä ei ole minulle siinä mielessä apua.

      "ilmeisesti alkoholi ei riitä"

      Vastailen tässä aivan järkyttävässä krapulassa. Ihan kuolettavassa, koska en ole tottunut juomaan, mutta eilen "lipsahti" pokeri-illan yhteydessä ja lähti kertakaikkiaan lapasista. Aamulla tärisin ja pelkäsin sekä oksensin ja mietin miksi minulle ei pelkkä kannabis riitä, vaan tulee silti joskus juotua alkoholia. Itse en oikein osaa juoda enkä käyttäytyä humalassa, vaan alan vikittelemään vieraita naisia (mistä seuraa aina paha morkkis). No, jos en pysty illanvietossa jättämään juomista pariin olueeseen niin saa jäädä alkoholi.

      " onko täällä joku niin tekopyhä että väittää aloittavansa nuorella iällä kannabiksen polton siksi että pälkäisi myöhemmällä iällä sairastuvansa alkoholismiin? "

      Olen jo yli kolmekymppinen, mutta nuorena oikeasti hieman pelkäsin alkoholia ja alkoholismia (ja pelkään vieläkin). Molemmat vanhempani ja lähes kaikki sukulaiseni olivat "reippaita" ottamaan. Varsinkin isäni, joka myös kuoli viinaan myöhemmin, aiheutti todella paljon ongelmia perheelleni juomisellaan. Ja kun tässä mietin eilistä toikkarointia sekä kumppaniltani saamaa läksytystä sekä karmivaa kankkustani, niin entistä enemmän pidän korkkia kiinni.

      En ymmärrä koko kysymyksen mielekkyytä, kun kysytään ettää eikö pelkkä alkoholi riitä. Alkoholi on helvetin paljon vaarallisempaa ja kovempaa kamaa.

      • "Lapasesta lähtee."

        Olipa taas sylttytehtailijan mieliruno.


      • Daddy is back!
        "Lapasesta lähtee." kirjoitti:

        Olipa taas sylttytehtailijan mieliruno.

        Harhoja edelleen yhä vain? Siellä näköjään enemmän kuin täällä, vaikka et edes hamputtele.


    • Kysymyksiin

      "Miksi poltatte kannabista?"

      Koska se on päihteenä hyvä hauskuus/haitallisuus -suhteessa. Varsinkin verrattuna alkoholiin.

      "uskoakseni syy on se että tunnette tyhjältä sisältä ja koitatte korvata sitä marihuanalla."

      Usko pois, mutta silloin harvoin kun tunnen noin ja haluan sitä tunnetta paeta päihteillä, niin silloin juon viinaa. Kannabiksella kun en moista tunnetta osaa/pysty pakenemaan.

      "koitatte paeta maailmaa ja tuntea itsenne hyvinvoivaksi keinolla millä hyvänsä."

      Tämä on mahdollista että alitajuisesti teen näin, mutta silloin substanssi kyllä on viina.

      "ilmeisesti alkoholi ei riitä"

      Vitun peelo-idiootti :) Viina on vahvinta huumetta.

    • suklaalevy

      kun ingman saa maidon maistumaan.

      mitäs muuta haluat tietää?

    • kilpertti

      Oletan että käytät alkoholia.

      Alotitko alkoholin käyttämisen vain siksi, että pelkäsit ryhtyväsi huumenarkomaaniksi? En usko.

      Ajatteleppa mitä olet yllä sanonut, ja että onko siinä mitään järkeä. Itse aloitin polttelun juuri vain siksi, että kokeilin sitä kerran ja pidin siitä. Elän täysin normaalia elämää, polttelu ei ole ongelma, enkä ole nauttinut elämästäni ikinä näin paljoa. Useita tilanteita pystyy korostamaan jos on pilvessä, ja niistä nauttii enemmän.

      Kokeile itse, polttakaa kaveriporukassa yhdessä, voin luvata ettei mene hukkaan, kunhan kaikki ovat vain rennolla tulella, eikä rupea stressaamaan.

    • siksi koska

      yksinkertaisesti vaikutukset verrattuna haittoihin on jumalalliset..mikään muu aine ei saa ihmistä sellaiseen hyvään tilaan kuin kannabis =) PEACE

      • SALUT:

        JOOP, todellakin "jumaliset".

        Pivessä on ihana olla....verrattuna selvänä oloon.


      • Antti Kirstus
        SALUT: kirjoitti:

        JOOP, todellakin "jumaliset".

        Pivessä on ihana olla....verrattuna selvänä oloon.

        Mutta ei sitä pilvessä oloakaan koko ajan jaksa, vaan välillä on kiva olla selvinpäinkin. Tätähän ei valistusjoukot ymmärrä lainkaan, kun niiden aina pitää olla joko pilvessä tai kännissä.


      • pajatsopalaa
        Antti Kirstus kirjoitti:

        Mutta ei sitä pilvessä oloakaan koko ajan jaksa, vaan välillä on kiva olla selvinpäinkin. Tätähän ei valistusjoukot ymmärrä lainkaan, kun niiden aina pitää olla joko pilvessä tai kännissä.

        Jos kerta myönnät, että "on kivaa olla selvinpäinkin", niin miksi et sitten valitse selvinpäin oloa...josta ei ole mitään haittaa vaan päinvastoin, ...niinkuin sanoit.... on "kivaa".

        "Pivessä ja kännissä" on kuitenkin aina jollain tavalla ikävät seuraukset.


      • Antti Kirstus
        pajatsopalaa kirjoitti:

        Jos kerta myönnät, että "on kivaa olla selvinpäinkin", niin miksi et sitten valitse selvinpäin oloa...josta ei ole mitään haittaa vaan päinvastoin, ...niinkuin sanoit.... on "kivaa".

        "Pivessä ja kännissä" on kuitenkin aina jollain tavalla ikävät seuraukset.

        Miksi pitäisi koko ajan olla selvinpäin? Tekeekö se ihmisestä sinun slimissäsi paremman? Suurin osa ihmisistä kuitenkin käyttää päihteitä, eikä minulla ole tarve olla heitä parempi.


      • eihajuakaan
        pajatsopalaa kirjoitti:

        Jos kerta myönnät, että "on kivaa olla selvinpäinkin", niin miksi et sitten valitse selvinpäin oloa...josta ei ole mitään haittaa vaan päinvastoin, ...niinkuin sanoit.... on "kivaa".

        "Pivessä ja kännissä" on kuitenkin aina jollain tavalla ikävät seuraukset.

        Satutko olemaan entinen alkoholisti tai muutoin päihderiippuvuudesta kärsinyt?

        Voin paljastaa salaisuuden: Suurin osa ihmisistä ei ole selvinpäin 24/7, muttei myöskään päihtyneenä 24/7. Suurin osa ihmisistä on selvinpäin suurimman osan ajasta ja päihtyy silloin kun tuntuu siltä ja kalenteri antaa periksi.

        Päihdeongelmaiset voi olla päihtyneenä 24/7 ja siitä ku ne tulee maailman rasittavimmiksi ihmisiksi, ex-päihdeongelmaisiksi, niin sen jälkeen ne on selvinpäin 24/7, eikä enää ymmärrä ollenkaan miksi ihmiset tykkää päihtyä.


      • vegasfreak
        eihajuakaan kirjoitti:

        Satutko olemaan entinen alkoholisti tai muutoin päihderiippuvuudesta kärsinyt?

        Voin paljastaa salaisuuden: Suurin osa ihmisistä ei ole selvinpäin 24/7, muttei myöskään päihtyneenä 24/7. Suurin osa ihmisistä on selvinpäin suurimman osan ajasta ja päihtyy silloin kun tuntuu siltä ja kalenteri antaa periksi.

        Päihdeongelmaiset voi olla päihtyneenä 24/7 ja siitä ku ne tulee maailman rasittavimmiksi ihmisiksi, ex-päihdeongelmaisiksi, niin sen jälkeen ne on selvinpäin 24/7, eikä enää ymmärrä ollenkaan miksi ihmiset tykkää päihtyä.

        Myönnän itse nauttivani sillointällöin alkoholia sen "nollaavan" vaikutuksen takia. Kannabistakin koettanut ja eipä siitä kyllä minulle viikoloppu paheeksi olisi. paremminkin satunnaisten kiputilojen laittomaan itselääkintään josta huono omatunto myös.


    • Jzfrjh

      En muista, että sanoiko joku jossain kohtaa että se kannabis olis kauheen vaarallinen myrkky, mutta sanonpa kuitenkin: Kannabikseen ei ole tähänmennessää vielä YHTÄÄN todettua kuolemaa.

      • eipelottannukuolinpilves

        Mä meinasin kuolla varmaan ku auto törmäs ja ajoin kannabiksessa auton alle
        kaverin mopolla rajatorpantiellä myyrmannin edessä ja oli huumeita taskussa,
        muut poliisit ei huomannu ku makasin asfaltilla ja ambulanssi vei.


    • 10 faktaa
    • n4rkk4ri

      omalla kohdalla käy aika usein polttaessa nii että alkaa ahdistaa ja tuntuu paskalta se ajatus että nyt käyttää huumeita vaikka hitin polttaminen on ihan viatonta puuhaa :D

    • Jokuvaan....

      Voisi kyllä kannabis olla alkoholisteille parempi.. Mutta kuolevat nopeammin pois kun vetävät viinaa :D

    • Kukkamies

      Polttakaa kukkaa, hyvät ystävät.

    • iohioboibi

      Miksi poltan kannabista? Koska se on kaikilla mittareilla miellyttävämpää kuin mikään muu päihde. Lähes kaikki huumeet olen kokeillut ja kannabis on vain niistä kaikista miellyttävin. Lisäksi se hillitsee adhd oireilua huomattavasti. Rakastan!!

    • kiinakukoistaakinkannabi

      Poltan vain kannabista.
      Nyt on kuule sellanen aika et huumerikollisten ja pollareiden pitää vetää yhtä köyttä ettei
      ulkomaalaiset myrkytä meitä omilla tuotteillaan, Suuri ja mahtava kiinakin meinasi kukistua
      kun sortuivat ulkomaalaiseen ooppiumiin. Nykyään kiina kukoistaa kun nuoriso rentoutuu kannabiksen voimalla eivätkä sorru koviin huumeisiin ja riisiviinakin juovat vähemmän kuin soijsvettä.

      • raittiita-ja-reippaita

        Kiinassa ei oo enää poliiseja ku siel ei juoda viinaa.


    • Ventski

      Meijän porukois kaikki on jo niin nähty ja pilvi eli marijuana on ainoa millä saa pään vedettyä psykoosiin ja se on ainoa kunnon huume tila mihin voi nykyään pyrkiä. Lisäksi se et se parantaa syöpää mitä just viina aiheuttaa.

    • Karmakos

      Eihän se joka iltainen polttelu sinänsä työkykyä vie tai muuta, mutta koska se on niin kivaa, niin siitä muodostuu niin helposti se päivän kohokohta. Ja sen takia sitä on niin vaikea säännöstellä, et polttais vaan satunnaisesti, koska eipä se lähinnä muuta, kun rentouta ja sit seuraavana päivänä vähän ryytynyt fiilis.

      Eli ei se hiisaaminen useinkaan hankaloita muiden kun sen hiisaajan elämää.
      Se on vaan siitä kiinni, mitä haluaa elämältä. Haluaako kasvaa henkisesti urheilun, terveellisen ruoan, meditoinnin ja itsetutkiskelun avulla, vai tyytyykö oikeastaan vain vanhenemiseen.

      Mutta voi sitä olla hiisajanakin onnellinen. Mut pointti on se, että se tietyllä tapaa kuitenkin vähän kaventaa mieltä ja elämää, vaikka kuinka kauniisti oman polttelunsa kuvailisi.

    • Anonyymi

      Ihmisten päät on erilaisia.

      Itse olen kokeillut kannabista 4 kertaa. Ensimmäisellä kerralla autot alkoi kulkea pätkittäin ja maa hohtaa neon väreissä, toisella kerralla tuli ahdistusta ja pelkotiloja, kolmannella kerralla mm. kumppanille kasvoi viikset, uin muinaishirviöitä muistuttavien kalojen joukossa (tunsin hukkuvani) ja viimeisellä kerralla puhuin avaruusolioiden kanssa, jotka painottivat, että en ole erityinen ja kertoivat asioita, joita en saa sanoa. Käytön jälkeen useita viikkoja näin ns. sivusilmällä häivähtämässä tummia hahmoja ja saatoin unohtua tuijottelemaan puiden lehtien liikettä tuulessa.

      Mielestäni kannabiksen käyttöön tulee suhtautua tiedostaen sen, että se voi olla todellinen vaara mielenterveydelle. En enää itse tule kokeilemaan, luulen psykoosivaaran olevan kohdallani todellinen riski.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe