USA:n tulevat presidentinvaalitko olivat syynä Saakashvilin alullepanemalle hyökkäykselle Etelä-Ossetiaan? Bush muistaakseni aikoi tehdä kaikkensa oman puolueensa ehdokkaan hyväksi ja niin vain näyttää mielipidetiedustelujen mukaan McCainin kannatus kohonneen.
Vaan eipä mene läpi edes USA:ssa kaikki Venäjää kohtaan esitetyt syytökset:
"Yhdysvaltalainen politiikantutkija Dmitri Sims on arvioinut aiheettomiksi ja suhteettomiksi Yhdysvaltojen hallinnon esittämät Venäjän vastaiset syytökset Georgian toiminnan takia. Washington on lähettänyt Saakashvilille sekavia signaaleja, joita Georgian presidentti on pitänyt saamanaan tukena"
Myös muista länsimaista on alkanut kuulua kritiikkiä Saakashviliä kohtaan ja nyt jo arvellaan hänen jäävän ilman poliittista tulevaisuutta.
Tekikö Saakashvili poliittisen itsemurhan aloittaessaan hyökkäyksen Etelä-Ossetiaan?
http://www.ruvr.ru/main.php?lng=fin&q=1408&cid=76&p=14.08.2008
Saakashvilin tulevaisuus?
5
225
Vastaukset
- lopeta
tuo paskanjauhanta. Ja tuosta Herra Shakaalista, että on kunniallisempaa kuolla aattensa puolesta kuin madella roistojen edessä.
Jos kuulut niihin, jotka kritisoivat Venäjää Kaukasuksen tilanteesta, niin hyväksyt siis siviilien tappamiset, eli kansanmurhan ja olet kuolemaantuomittavien roistojen kanssa samaa sakkia (turha roijata edes Haagiin loisimaan).
Ei venäläiset mitään roistoja ole, Neuvostoliitto oli mikä oli ja nykyinen Venäjä ei ole se sama.
USA puolestaan näyttää olevan ikuinen vehkeilijä, joka ei pelaa rehellistä peliä ja vetää omiin selkkauksiinsa mukaan muitakin. Sen seurauksena terrorismi leviää yhä laajemmalle.- ei ole
Kairakettu kirjoitti:
Jos kuulut niihin, jotka kritisoivat Venäjää Kaukasuksen tilanteesta, niin hyväksyt siis siviilien tappamiset, eli kansanmurhan ja olet kuolemaantuomittavien roistojen kanssa samaa sakkia (turha roijata edes Haagiin loisimaan).
Ei venäläiset mitään roistoja ole, Neuvostoliitto oli mikä oli ja nykyinen Venäjä ei ole se sama.
USA puolestaan näyttää olevan ikuinen vehkeilijä, joka ei pelaa rehellistä peliä ja vetää omiin selkkauksiinsa mukaan muitakin. Sen seurauksena terrorismi leviää yhä laajemmalle.keskiluokkaa. Siellä on vain oligargit, joita johtaa pikkuriikkinen agentti "Lilli"-putin sekä vitun köyhä kurjalisto, joka huoraa ja kännää eikä ikinä muuksi muutu. Odottelee vain entisiä suuruudenaikoja.
ei ole kirjoitti:
keskiluokkaa. Siellä on vain oligargit, joita johtaa pikkuriikkinen agentti "Lilli"-putin sekä vitun köyhä kurjalisto, joka huoraa ja kännää eikä ikinä muuksi muutu. Odottelee vain entisiä suuruudenaikoja.
Putin näyttää tekevän mitä on luvannutkin, ohjaa Venäjän öljytuloja köyhien hyväksi.
- parempi täällä
Kairakettu kirjoitti:
Putin näyttää tekevän mitä on luvannutkin, ohjaa Venäjän öljytuloja köyhien hyväksi.
eläkkeet ovat yksi kymmenes osa Suomen tasosta korotusten jälkeen ja ruoka monin paikoin jopa kalliimpaa kuin Suomessa. Kotikunnassani on metalli firmassa venäläisiä töissä ja muutama osaa suomea jonkin verran olen jutellut tyyppien kanssa hinnoista, niin sanovat venäjällä olevan ruoka kalliimpaa kuin suomessa. Venäjän inflaatio on 15% luokkaa vuodessa, eikä palkat ja eläkkeet suinkaan seuraa inflaatio kehitystä. Jos Venäjä on sellainen ihmemaa, miten selität Suomessa työssä käyvät Venäläiset? Liki kymmenen venäläis lasta aloitti peruskoulun ala-asteen tänä syksynä kaupungissamme, joka on pieni! Venäläisiä on 50 noin tällä hetkellä, mutta luku kasvaa lähes 100 henkeen talven aikana kun muutkin tuovat perheensä tänne! Lisää olisi tulossa 3-4 kertainen määrä työhön, mutta työpaikkoja ei ole riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204979Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342539
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺282173- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191408En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91267Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811059