Yksi parhaimmista käsikirjoittajista sarjassa on mielestäni Jane Hollowood. Huomenna lauantaina tuleva jakso "Suuria odotuksia" on myös hänen kynästään. Suuria odotuksia, niinpä niin, mutta mielestäni hänen kirjoittamansa jaksot ovat olleet hieman keskimääräistä parempia.
Esimerkkinä Bin man, jossa Gina löysi roskista miehen käden, ja dramaattisemmasta päästä jaksot Little angel - Pieni enkeli, jossa Steve poistuu sarjasta pudotessaan sillalta, sekä The end of the road, jossa Alfred jäi sarjasta.
Jännitystä draamaa sekä hieman komiikkaa, siinä on aina hyvät mausteet "sydämen asialle"
Käsikirjoittajat
8
464
Vastaukset
- Tätiliini
meni kauan ennenkuin pääsin kirjautumaan:(
Enpäs ole koskaan kiinnittänyt huomiota käsikirjoittajiin. Toki olen huomannut että jaksoissa on eroja vaikka yhtään huonoa en muista nähneeni. Pitääkin tästälähin katsoa vähän "sillä silmällä"- SteveCrane
Mulla ei ole ollut tänään mainittavaa ongelmaa foorumin kanssa
Mark Holloway oli kirjoittanut sen sienijutun (Get Back) mikä tuli tässä.
On kirjoittanut kaikkiaan 4 jaksoa, ne kolme muuta on tulollaan vasta.
- Another Sleepy, Dusty, Delta Day (2007)
- The Medium Is the Message (2007)
- Pretty Woman (2006)
- Get Back (2006) - Peggy-täti pohonmaalta
minullakin, kirjoitin viestinkin, katosi vissiin jonnekkin bittien taivaisiin, koska erroria ilmoitti, saapas nähdä ilmestyykö tänne vielä jossain vaiheessa.
En minäkään niin niihin ohjaajiin tai käsikirjoittajiin ole hoksannut kiinnittä huomiota, mutta hyvää työtä ovat tehneet.
Aivan niinkuin tuolla edempänä kyläpoliisimme Stive sanoi, sopivassa muodossa komiikkaa ja dramatiikkaa, siihen vielä ripaus tunnetta, eipä pääse tämänkään tädin kyynelkanavat kuivumaan, varsinkin kun poliisi-Billy näyttää sen tunteikkaamman puolensa. - Tätiliini
SteveCrane kirjoitti:
Mulla ei ole ollut tänään mainittavaa ongelmaa foorumin kanssa
Mark Holloway oli kirjoittanut sen sienijutun (Get Back) mikä tuli tässä.
On kirjoittanut kaikkiaan 4 jaksoa, ne kolme muuta on tulollaan vasta.
- Another Sleepy, Dusty, Delta Day (2007)
- The Medium Is the Message (2007)
- Pretty Woman (2006)
- Get Back (2006)joskus aikaisemmin olen maininnut: ongelmia ei riitä kaikille koska suurin osa on minulla:( Ja nimenomaan tämän h.....n härvelin kanssa!!! Tätiliinin hermot ovat nyt sietokykynsä rajamailla. Jospa vaikka iltakahvi auttaisi? Enkä nähnyt SA:takaan tänään:( Nii että sekin vielä!!!! Oi huominen,tule pian!!
- SteveCrane
Tätiliini kirjoitti:
joskus aikaisemmin olen maininnut: ongelmia ei riitä kaikille koska suurin osa on minulla:( Ja nimenomaan tämän h.....n härvelin kanssa!!! Tätiliinin hermot ovat nyt sietokykynsä rajamailla. Jospa vaikka iltakahvi auttaisi? Enkä nähnyt SA:takaan tänään:( Nii että sekin vielä!!!! Oi huominen,tule pian!!
se on mulla tallessa ja katon sitten kun valmistaudun yöpuulle, oikein rennosti katon, että en sen paremmin osaa sanoa kun mitä tuolla luki että moottoripyöräjengi päräytti Aidensfieldiin. 400 megan meiliä ei voi laittaa ja ei sun konees edes saisi sitä auki...
Noh sulla huomenna sitten 2 jaksoo uusinta ja iltajakso, kun sitä herkkua vielä riittää :)
- SteveCrane
Adele Rose
Andrew McCulloch
Brian Finch
Candy Denham
Colin MacDonald
David Lane
David Martin
Douglas Watkinson
Eric Wendell
Freda Kelsall
Gil Brailey
Gillian Richmond
Helen Blizard
James Steavenson
Jane Hollowood
John Flanagan
John Martin Johnson
Johnny Byrne
Jonathan Critchley
Lizzie Mickery
Mark Holloway
Michael Hall
Michael Jenner
Michael Russell
Neil McKay
Nicholas Rhea
Patrick Harbinson
Peter Barwood
Peter Gibbs
Richard Monks
Rob Gittins
Ron Rose
Shaun McKenna
Stephen Leather
Susan Wilkins
Veronica Henry - SteveCrane
Sydämen asialla perustuu löyhästi Nicholas Rhean kirjoittamaan Constable-kirjasarjaan, mutta hän on itse käsikirjoittanut vain yhden sarjan jaksoista: A bird in the hand - Lintu kämmenellä (1994)
- jean claude
Tämä nuori moottoripyöräpoliisi ratkoo rikoksia ihan yhtä nokkelasti kuin Viisikko-sarjassa tai Pertsa tai Kilu aikoinaan. Onkohan samat käsikirjoittajat asialla? No..mikäs vika aikuisten Viisikossa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4362917Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?2902696- 662003
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3361532Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1831423Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751182- 991154
Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121077K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali91035- 109941