Käsikirjoittajat

SteveCrane

Yksi parhaimmista käsikirjoittajista sarjassa on mielestäni Jane Hollowood. Huomenna lauantaina tuleva jakso "Suuria odotuksia" on myös hänen kynästään. Suuria odotuksia, niinpä niin, mutta mielestäni hänen kirjoittamansa jaksot ovat olleet hieman keskimääräistä parempia.
Esimerkkinä Bin man, jossa Gina löysi roskista miehen käden, ja dramaattisemmasta päästä jaksot Little angel - Pieni enkeli, jossa Steve poistuu sarjasta pudotessaan sillalta, sekä The end of the road, jossa Alfred jäi sarjasta.
Jännitystä draamaa sekä hieman komiikkaa, siinä on aina hyvät mausteet "sydämen asialle"

8

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätiliini

      meni kauan ennenkuin pääsin kirjautumaan:(

      Enpäs ole koskaan kiinnittänyt huomiota käsikirjoittajiin. Toki olen huomannut että jaksoissa on eroja vaikka yhtään huonoa en muista nähneeni. Pitääkin tästälähin katsoa vähän "sillä silmällä"

      • SteveCrane

        Mulla ei ole ollut tänään mainittavaa ongelmaa foorumin kanssa

        Mark Holloway oli kirjoittanut sen sienijutun (Get Back) mikä tuli tässä.
        On kirjoittanut kaikkiaan 4 jaksoa, ne kolme muuta on tulollaan vasta.

        - Another Sleepy, Dusty, Delta Day (2007)
        - The Medium Is the Message (2007)
        - Pretty Woman (2006)
        - Get Back (2006)


      • Peggy-täti pohonmaalta

        minullakin, kirjoitin viestinkin, katosi vissiin jonnekkin bittien taivaisiin, koska erroria ilmoitti, saapas nähdä ilmestyykö tänne vielä jossain vaiheessa.

        En minäkään niin niihin ohjaajiin tai käsikirjoittajiin ole hoksannut kiinnittä huomiota, mutta hyvää työtä ovat tehneet.
        Aivan niinkuin tuolla edempänä kyläpoliisimme Stive sanoi, sopivassa muodossa komiikkaa ja dramatiikkaa, siihen vielä ripaus tunnetta, eipä pääse tämänkään tädin kyynelkanavat kuivumaan, varsinkin kun poliisi-Billy näyttää sen tunteikkaamman puolensa.


      • Tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

        Mulla ei ole ollut tänään mainittavaa ongelmaa foorumin kanssa

        Mark Holloway oli kirjoittanut sen sienijutun (Get Back) mikä tuli tässä.
        On kirjoittanut kaikkiaan 4 jaksoa, ne kolme muuta on tulollaan vasta.

        - Another Sleepy, Dusty, Delta Day (2007)
        - The Medium Is the Message (2007)
        - Pretty Woman (2006)
        - Get Back (2006)

        joskus aikaisemmin olen maininnut: ongelmia ei riitä kaikille koska suurin osa on minulla:( Ja nimenomaan tämän h.....n härvelin kanssa!!! Tätiliinin hermot ovat nyt sietokykynsä rajamailla. Jospa vaikka iltakahvi auttaisi? Enkä nähnyt SA:takaan tänään:( Nii että sekin vielä!!!! Oi huominen,tule pian!!


      • SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

        joskus aikaisemmin olen maininnut: ongelmia ei riitä kaikille koska suurin osa on minulla:( Ja nimenomaan tämän h.....n härvelin kanssa!!! Tätiliinin hermot ovat nyt sietokykynsä rajamailla. Jospa vaikka iltakahvi auttaisi? Enkä nähnyt SA:takaan tänään:( Nii että sekin vielä!!!! Oi huominen,tule pian!!

        se on mulla tallessa ja katon sitten kun valmistaudun yöpuulle, oikein rennosti katon, että en sen paremmin osaa sanoa kun mitä tuolla luki että moottoripyöräjengi päräytti Aidensfieldiin. 400 megan meiliä ei voi laittaa ja ei sun konees edes saisi sitä auki...

        Noh sulla huomenna sitten 2 jaksoo uusinta ja iltajakso, kun sitä herkkua vielä riittää :)


    • SteveCrane

      Adele Rose
      Andrew McCulloch
      Brian Finch
      Candy Denham
      Colin MacDonald
      David Lane
      David Martin
      Douglas Watkinson
      Eric Wendell
      Freda Kelsall
      Gil Brailey
      Gillian Richmond
      Helen Blizard
      James Steavenson
      Jane Hollowood
      John Flanagan
      John Martin Johnson
      Johnny Byrne
      Jonathan Critchley
      Lizzie Mickery
      Mark Holloway
      Michael Hall
      Michael Jenner
      Michael Russell
      Neil McKay
      Nicholas Rhea
      Patrick Harbinson
      Peter Barwood
      Peter Gibbs
      Richard Monks
      Rob Gittins
      Ron Rose
      Shaun McKenna
      Stephen Leather
      Susan Wilkins
      Veronica Henry

    • SteveCrane

      Sydämen asialla perustuu löyhästi Nicholas Rhean kirjoittamaan Constable-kirjasarjaan, mutta hän on itse käsikirjoittanut vain yhden sarjan jaksoista: A bird in the hand - Lintu kämmenellä (1994)

    • jean claude

      Tämä nuori moottoripyöräpoliisi ratkoo rikoksia ihan yhtä nokkelasti kuin Viisikko-sarjassa tai Pertsa tai Kilu aikoinaan. Onkohan samat käsikirjoittajat asialla? No..mikäs vika aikuisten Viisikossa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      67
      2914
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      412
      2812
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2247
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      87
      2014
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1834
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1830
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1785
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1602
    Aihe