Halla-Ahon älykkyysosamäärästä

vielä kerran

Siis kuinka iso se nyt oikein on, tämän videon mukaan se on jopa 186

http://www.youtube.com/watch?v=pWBHBi3ZFlM

Minua vähän epäilyttää noin iso luku, pystytäänkö se myös varmentamaan? Halla-Ahossa on kyllä johtaja-ainesta ja jos luku pitää paikkansa, niin sehän vaan lisää meriittejä.

Onko Halla-Aho Suomen älykkäin ihminen? Asiallisia vastauksia toivotaan, ei siis mitään homojuttuja Gejalta ja turkulaisilta kiitos.

7

398

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtön tutkija 1918

Analysoituani tohtori Halla-ahon kirjallista tuotantoa, sekä tutkittuani (vain valokuvien välityksellä tosin) hänen kallonsa muotoja ja mittasuhteita olen tullut siihen tulokseen, että tohtori Halla-ahon ÄO on mitä todennäköisimmin vähintään 155, mahdollisesti jopa niinkin korkea kuin 220.

Minulla on takana 17 vuotta yliopisto-opintoja, joten olen varsin pätevä tutkimaan näitä asioita.

• arvion!

"Minulla on takana 17 vuotta yliopisto-opintoja, joten olen varsin pätevä tutkimaan näitä asioita."

Yleensä yliopisto klaarataan noin viidessä vuodessa. Aika kovapäinen olet jos sinulla on mennyt siihen 17 vuotta. Olet ilmeisesti aika brakykefaalinen, eli lyhytkalloinen.

• ja mitä opiskelee
        arvion! kirjoitti:

"Minulla on takana 17 vuotta yliopisto-opintoja, joten olen varsin pätevä tutkimaan näitä asioita."

Yleensä yliopisto klaarataan noin viidessä vuodessa. Aika kovapäinen olet jos sinulla on mennyt siihen 17 vuotta. Olet ilmeisesti aika brakykefaalinen, eli lyhytkalloinen.

Minä olen ollut iloinen talkkari yliopistolla ja opiskelin pannuhuoneessa, äkkiä siinä meni 17 vuotta mutta opinpahan siinä sivussa niin paljon että itseänikin hirvittää

• talkkari" ?
        ja mitä opiskelee kirjoitti:

Minä olen ollut iloinen talkkari yliopistolla ja opiskelin pannuhuoneessa, äkkiä siinä meni 17 vuotta mutta opinpahan siinä sivussa niin paljon että itseänikin hirvittää

Ahaa! Olet siis gay caretaker!

• Aurelianus
        ja mitä opiskelee kirjoitti:

Jos itsetunto on noin heikoilla, niin kirjoittajat ovat pulassa!
        Muuten, Halla-ahon älykkyysosamäärän ympärillä pyörivä keskustelu on hanurista! Mies on jo näyttönsä antanut ja hänen ei tarvitse todistella enää mitään toisin kuin on eräiden tähänkin ketjuun hourineitten laita!

• iLOINEN tAlkkari
        Aurelianus kirjoitti:

Jos itsetunto on noin heikoilla, niin kirjoittajat ovat pulassa!
        Muuten, Halla-ahon älykkyysosamäärän ympärillä pyörivä keskustelu on hanurista! Mies on jo näyttönsä antanut ja hänen ei tarvitse todistella enää mitään toisin kuin on eräiden tähänkin ketjuun hourineitten laita!

Itsetuntoni on kuin ratakiskoa
        Miten on hullu-laho näyttönsä antanut?
        Saanut ehkä jonkin tärkeän viran eritystaitojensa avulla?

• Aurelianus
        iLOINEN tAlkkari kirjoitti:

Itsetuntoni on kuin ratakiskoa
        Miten on hullu-laho näyttönsä antanut?
        Saanut ehkä jonkin tärkeän viran eritystaitojensa avulla?

Erehdyin sitten siinä, ettet ole pulassa. Oletkin helvetin pahassa pulassa. Onneksi et itse huomaa sitä, mikä lienee armeliasta kohdallasi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7145
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3988
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      52
      3463
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2988
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2177
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      44
      2133
    Aihe