Halla-Ahon älykkyysosamäärästä

vielä kerran

Siis kuinka iso se nyt oikein on, tämän videon mukaan se on jopa 186

http://www.youtube.com/watch?v=pWBHBi3ZFlM

Minua vähän epäilyttää noin iso luku, pystytäänkö se myös varmentamaan? Halla-Ahossa on kyllä johtaja-ainesta ja jos luku pitää paikkansa, niin sehän vaan lisää meriittejä.

Onko Halla-Aho Suomen älykkäin ihminen? Asiallisia vastauksia toivotaan, ei siis mitään homojuttuja Gejalta ja turkulaisilta kiitos.

7

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtön tutkija 1918

      Analysoituani tohtori Halla-ahon kirjallista tuotantoa, sekä tutkittuani (vain valokuvien välityksellä tosin) hänen kallonsa muotoja ja mittasuhteita olen tullut siihen tulokseen, että tohtori Halla-ahon ÄO on mitä todennäköisimmin vähintään 155, mahdollisesti jopa niinkin korkea kuin 220.

      Minulla on takana 17 vuotta yliopisto-opintoja, joten olen varsin pätevä tutkimaan näitä asioita.

      • arvion!

        "Minulla on takana 17 vuotta yliopisto-opintoja, joten olen varsin pätevä tutkimaan näitä asioita."

        Yleensä yliopisto klaarataan noin viidessä vuodessa. Aika kovapäinen olet jos sinulla on mennyt siihen 17 vuotta. Olet ilmeisesti aika brakykefaalinen, eli lyhytkalloinen.


      • ja mitä opiskelee
        arvion! kirjoitti:

        "Minulla on takana 17 vuotta yliopisto-opintoja, joten olen varsin pätevä tutkimaan näitä asioita."

        Yleensä yliopisto klaarataan noin viidessä vuodessa. Aika kovapäinen olet jos sinulla on mennyt siihen 17 vuotta. Olet ilmeisesti aika brakykefaalinen, eli lyhytkalloinen.

        Minä olen ollut iloinen talkkari yliopistolla ja opiskelin pannuhuoneessa, äkkiä siinä meni 17 vuotta mutta opinpahan siinä sivussa niin paljon että itseänikin hirvittää


      • talkkari" ?
        ja mitä opiskelee kirjoitti:

        Minä olen ollut iloinen talkkari yliopistolla ja opiskelin pannuhuoneessa, äkkiä siinä meni 17 vuotta mutta opinpahan siinä sivussa niin paljon että itseänikin hirvittää

        Ahaa! Olet siis gay caretaker!


      • Aurelianus
        ja mitä opiskelee kirjoitti:

        Minä olen ollut iloinen talkkari yliopistolla ja opiskelin pannuhuoneessa, äkkiä siinä meni 17 vuotta mutta opinpahan siinä sivussa niin paljon että itseänikin hirvittää

        Jos itsetunto on noin heikoilla, niin kirjoittajat ovat pulassa!
        Muuten, Halla-ahon älykkyysosamäärän ympärillä pyörivä keskustelu on hanurista! Mies on jo näyttönsä antanut ja hänen ei tarvitse todistella enää mitään toisin kuin on eräiden tähänkin ketjuun hourineitten laita!


      • iLOINEN tAlkkari
        Aurelianus kirjoitti:

        Jos itsetunto on noin heikoilla, niin kirjoittajat ovat pulassa!
        Muuten, Halla-ahon älykkyysosamäärän ympärillä pyörivä keskustelu on hanurista! Mies on jo näyttönsä antanut ja hänen ei tarvitse todistella enää mitään toisin kuin on eräiden tähänkin ketjuun hourineitten laita!

        Itsetuntoni on kuin ratakiskoa
        Miten on hullu-laho näyttönsä antanut?
        Saanut ehkä jonkin tärkeän viran eritystaitojensa avulla?


      • Aurelianus
        iLOINEN tAlkkari kirjoitti:

        Itsetuntoni on kuin ratakiskoa
        Miten on hullu-laho näyttönsä antanut?
        Saanut ehkä jonkin tärkeän viran eritystaitojensa avulla?

        Erehdyin sitten siinä, ettet ole pulassa. Oletkin helvetin pahassa pulassa. Onneksi et itse huomaa sitä, mikä lienee armeliasta kohdallasi.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe