itkettää

can'tbesure

Meinaa tulla kyyneleet silmiin, kun ajattelee Jumalan rakkautta, sitä kuinkä Hän on päättänyt puhutella minua. Sitten on karmea häpeä kun ei tahdo päästä millään pahoista tavoista eroon, osaan vain lieventää niitä.

En yleensä itke onnesta. Joskus olen ollut kyynelten partaalla, kun olen vihdoin saanut avokkini kanssa suhteen taas rullaamaan vaikeuksista huolimatta. Jumala saa nyt aikaan vähän samat tunnelmat. Outoa.

7

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • can'tbesure

Tuleeko teillekin liikutusta näissä asioissa?

On pakko vielä lisätä että tänään olin vähällä eksyä metsään marjanpoimintareissulla. En enää tiennyt muuta kuin että kierrän jotenkin ympyrää. Mutisin jo matkalla puoliääneen Luojalle että auttaa minut pois täältä. Ei mennyt varmaan 10 min pidempään kun löysin taas autolle :)

Hupsu juttu, vois olla sattumaa, mut silti ihanaa.

• ukkeli

Se on vaan ihmismieli joka keksii jotain niin sairasta ja epätoivoista olentoa kuin Jumala. Miksi pelkäätte kuolemaa niin hirveästi? Olen hyväksynyt sen että kuoltuani en enää ole. Mitä jos tekin teette niin eiksjoo?

• Chrysanteemi
        ukkeli kirjoitti:

Se on vaan ihmismieli joka keksii jotain niin sairasta ja epätoivoista olentoa kuin Jumala. Miksi pelkäätte kuolemaa niin hirveästi? Olen hyväksynyt sen että kuoltuani en enää ole. Mitä jos tekin teette niin eiksjoo?

Ei kai kovin moni usko Jumalaan pelkästään siksi, että pelkää kuolemaa. Itse aloin etsiä Häntä sen vuoksi, että jaksaisin elää tässä maailmassa, koska elämä ilman Häntä kävi liian raskaaksi - tai oikeastaan mahdottomaksi.

Mikä muka tekee Jumalasta niin "sairaan" ja "epätoivoisen"??

• Kyllä minuakin liikuttaa Jumalan läheisyys ja puhuttelu. Ja sitä rauhaa mitä Jumala antaa. en ole löytänyt mistään muualta tai mistään muusta asiasta.
      Jumala on todella valtava ja rakastava :)

Jumalan siunausta sinulle :)

• viimeaikoina

lukenut Raamattua?? Tiedätkö mitä Jumala lapsiltaanodotta täällä maailmassa? Mikis olet täällä?

• Chrysanteemi

Hei, etkös sinä olekin se henkilö, jolta joitakin viikkoja sitten oli vielä Jumalan armo hieman hukassa? Ainakin nimimerkki on sama...

Ihanaa että olet saanut kokea Herran hyvyyttä ja rakkautta! Kyllä mullekin tulee siitä monesti kyyneleet silmiin!

Muista kuitenkin: ihminen ei kykene omassa voimassaan pääsemään pahoista tavoistaan. Vähitellen, kun elät jatkuvasti lähellä Jeesusta, vietät Hänen kanssaan aikaa rukouksessa ja kuuntelet Hänen tahtoaan, Hän myös muuttaa sinua. Mitä lähempänä Häntä elämme ja mitä enemmän vietämme aikaa Hänen pyhässä läsnäolossaan, sitä syvemmin huomaamme, kuinka kelvottomia me oikeasti olemme. Tästä tunteesta et voikaan päästä tämän elämän aikana lopullisesti eroon. Aina on asioita, jotka ovat meidän "vanhan luontomme" aikaansaannosta, siis syntiä. Tärkeintä on että kuitenkin haluamme elää Jumalan tahdon mukaisesti. Jos elät jatkuvasti Hänen lähellään, et halua satuttaa Häntä.

Sulla on nyt mahtava kausi menossa ihan tunnetasollakin. Ihanaa! :) Muista, että Jumala on yhtä armahtava ja rakastava silloinkin, kun siltä ei tunnu. Väistämättä tulee aikoja, jolloin Hänen läsnäoloaan ei vain voi kokea vaikka miten rukoilisi. Silloinkin Hän on sun lähellä. Tärkeintä on se, ettet koskaan missään tilanteessa käännä Hänelle selkääsi!

• can'tbesure

enpä ole vaihdellut nimimerkkiä. Ja toivottavasti kukaan ei sitä pölli :D

vielä on tooosi pitkä matka kuljettavana. Yritän tässä löytää omat tapani elää ja kehittyä edes pikkuhiljaa tuolla henkisellä taholla. Pyhimystähän minusta tuskin saa tekemälläkään, mutta kai siinä jokin juju on, kun Luoja kerta on tällaiseksi luonut. Hänellä taitaa olla hieman huumorintajua ;)

Olen lukenut kyllä. En kannesta kanteen mutta pätkiä lähes päivittäin. Erityisesti Paavalin kirje roomalaisille on selkeää luettavaa. Rohkaisevaa. Ja miksi uskon Jumalaan, siihen en voi sanoa syytä, mutta ei tässä kuolema pelota, koskaan en ole sitä pelännyt. (kumma juttu, se vaan tuntuu maailman luonnollisimmalta asialta)
        Haen vaan vahvuutta ja rohkeutta päiviin, en sen enempää.

Joko vastasin kaikille :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      72
      4944
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3359
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2645
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1707
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1312
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      219
      1103
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1005
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      889
    Aihe