DEADLIEST CATCH!

~NW-FAN~

Seuraako kukaan Discovery-kanavalta tätä mahtavaa sarjaa? (suomeksi siis Hengenvaarallinen saalis)

Entä onko teillä faneilla MySpace-sivua? Mulla on ja aattelin, et ois hienoo jos olis muita suomalaisia DC-faneja siellä. Mul on aikas moni niist DC-sarjan henkilöistäki jo kaveripiirissä. Tosi rentoi tyyppejä ovat! :o)

13

2049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tikris-79

      Mä oon samaa mieltä MAHTAVA sarja!! milloin tulee uusia jaksoja? Porukksa aivan ihanaa.siihen on jäänyt aivan koukkuun :)

      • ~NW-FAN~

        Onko sulla MySpacea? Ois kiva saada sut kaveriksi, olisit ainoa SUOMALAINEN kaverini siellä jonka kanssa keskustella DC:stä. Uusista jaksoista sen verran, että Discoveryllä menee (on jo koko viikon tullu!) klo 13 eteenpäin joku Deadliest Catch hommeli..en tiä onko uusia jaksoja vai mitä..mut tunnin kestää se jakso niinku ennenkin. Huomasin eilen ku lukasin tv-ohjelmia et siellä on joku Hengenvaarallinen saalis ohjelma käynnissä!


      • tikris-79
        ~NW-FAN~ kirjoitti:

        Onko sulla MySpacea? Ois kiva saada sut kaveriksi, olisit ainoa SUOMALAINEN kaverini siellä jonka kanssa keskustella DC:stä. Uusista jaksoista sen verran, että Discoveryllä menee (on jo koko viikon tullu!) klo 13 eteenpäin joku Deadliest Catch hommeli..en tiä onko uusia jaksoja vai mitä..mut tunnin kestää se jakso niinku ennenkin. Huomasin eilen ku lukasin tv-ohjelmia et siellä on joku Hengenvaarallinen saalis ohjelma käynnissä!

        ne on jotain vanhempia jaksoja mutta ihan uudet jo alkana tulee tiistaisin klo.22. on tullu katsottua!! ja hyvää kannatti odottaa!!!mulla ei muuten ole MySpacea.... on harkinnassa.


      • ???
        tikris-79 kirjoitti:

        ne on jotain vanhempia jaksoja mutta ihan uudet jo alkana tulee tiistaisin klo.22. on tullu katsottua!! ja hyvää kannatti odottaa!!!mulla ei muuten ole MySpacea.... on harkinnassa.

        Tiiättekö kukaan kuka sen tunnusmusiikin esittää tai saako sitä jostain??


      • rapunen
        ??? kirjoitti:

        Tiiättekö kukaan kuka sen tunnusmusiikin esittää tai saako sitä jostain??

        Se pitäisi olla Bon Jovin, Wanted Dead Or Alive


      • vahtaaja
        rapunen kirjoitti:

        Se pitäisi olla Bon Jovin, Wanted Dead Or Alive

        tulikohan tänään discoveryltä väärä jakso näin äkkiseltään mietittynä?


    • Deadliest Catch fani

      Sarjaahan näytetään nyt myös Jimillä mistä minä olen sitä alkanut katsomaan. Minulla kun ei ole noita maksullisia lisäkanavia. Aivan mahtava sarja enkä yhtäkään jaksoa ole jättänyt katsomatta. Paras sarja mitä olen koskaan nähnyt. Just selvitin tänään että jos sais tilattua nuo dvd:nä itselleni. Joku epävirallinen fani sivusto löytyi mutta nyt ei ole sitä osoitetta tässä, MySpacessä en ole nähnyt mitään sivustoja mutta faneja kyllä tuntuu löytyvän.

    • Södra österbotten

      DC on parasta mitä telkkarista tulee!
      Facebook-sivu löytyy, MySpacea ei vielä mutta kohta :)
      Palataan asiaan myöhemmin, kiva tietää että muitakin faneja löytyy :D!

    • Kyldyyrixx

      Meri myrskyää ja rapuja nousee. Sitä samaa jo monta vuotta, jo on antoisa ja hyvä sarja! Siinä poika kehittyy, kun sitä katsoo.

      • Roope89787

        Aika köyhää jos tuota katsoo vuodesta toiseen. Yhden jakson jälkeen on nähnyt kaikki.


      • Pure jenkki
        Roope89787 kirjoitti:

        Aika köyhää jos tuota katsoo vuodesta toiseen. Yhden jakson jälkeen on nähnyt kaikki.

        Tämä pätee aika moneen sarjaan myös saippuaoopperoihin. Noistakin DC:n henkilöistä on jo osa vainajia.


    • dsfert43erg

      Ylidramatisoitua jenkkiroskaa. Kun yhden jakson nähnyt, ei jaksa kiinnostaa enää toista jaksoa. Rapua tulee ja merellä ollaan, mielenkiintoista. Esim. Peltsin lappi ja Peltsin kalareissut monta kertaa kiinnostavimpia kuin joku onneton ravustus.

    • Idiot

      Sinä pirulainen et pärjäisi tuolla tuntiakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe