Ei mistään.
Ei mitään.
Ei mihinkään.
Onko mitenkään ihme, että evolutionisti on heikoilla; kun ei ole mistään, ja tuosta syystä
ei ole mitään, jolloin ei menekään mihinkään?
Evolutionisti on kuin nalli kalliolla, orpo piru,
täysin yksin tyhjyydessä!
Ei ole ihme, että evolutionisteilla on selityksensä; koska tavalla tai toisella kierrettävä tyhjyys, kun tuon kestäminen yksi
mahdottomimpia.
Evoluutio yksi keino täyttää tyhjyys, vaikka sen
kolme totuutta alussa.
Evoluutio kun ei anna vastauksia:
Mistä?
Mitä?
Mihin?
Sokea löytää otsaallinkin Raamatusta noihin
autenttiset vastaukset; mutta ilmeisesti evoluutiokehitys on vienyt evolutionistit niin korkeisiin atmosfääreihin, että mikä on alhaisen
tallaajan hyvin ymmärrettävissä ei enää olekaan
evolutionistin ymmärrettävissä, kun vääjäämätön
kehitys yläatmosfääreihin on vienyt.
Onko tuo nyt sitten mikään ihme, sillä kuten totesin:
Ei mistään.
Ei mitään.
Ei mihinkään.
Suomennettuna täysi patti, kuin shakissa; ei voi liikkua mihinkään.
EVOLUUTION ISKULAUSEET
6
545
Vastaukset
se sanonta nyt taas menikään. notta pulu paskoo pelipöydälle, ja lentää laumansa luo krtomaan voittaneensa. Kreationismi syntyy tietämättömyydestä ja menestyy hyvin välinpitämättömyyden ruokkimana.
Eihän enää nykyaikana etsitä luonnonilmiöihin selityksiä jumaltarustoista? eihän?
Kehitys, tiedon lisääntyminen ja tiedon hankinnan helppous luulisi mahdollistavan sokeanm uskovaisenkin ymmärtävän todellisen maailman realiteetit.- sitä ettei
hyväksy kaikkia evoluutikoiden tekemiä hypoteesejä vai mitä? Koska makroevoluutiota ei oletuksena tapahdu, miljoonia vuosia ei ole, ja elämää ei luoda koeputkessa niin tekeekö se meistä tai kannanotoistamme tyhmää silloin? Ei, se vain kertoo evoluutikoiden tietämättömyydestä.
sitä ettei kirjoitti:
hyväksy kaikkia evoluutikoiden tekemiä hypoteesejä vai mitä? Koska makroevoluutiota ei oletuksena tapahdu, miljoonia vuosia ei ole, ja elämää ei luoda koeputkessa niin tekeekö se meistä tai kannanotoistamme tyhmää silloin? Ei, se vain kertoo evoluutikoiden tietämättömyydestä.
luulet vähemmän.
- Salccari
En halua pakoilla todellisuutta uskonnon avulla.
"...teologia tyrkyttää dogmaattista uskoa, että meillä on tietoa siinä, missä tosiasiallisesti olemme tietämättömiä ... Epävarmuus tuntuu kiihkeiden toiveiden ja pelkojen vallitessa tuskalliselta, mutta se on kestettävä, jos haluamme elää ilman keijukaissatujen suomaa tukea." -Bertrand Russell - Salccari
Nuo eivät ole evoluution iskulauseita. Evoluutioteoria käsittelee elämän kehittymistä ja monimuotoistumista.
- valistaja #874
- Yksinkertaisista kopioitujista.
- Koko maailman monimutkaisuus.
- Kohti parempaa sopeutumista olosuhteisiin.
Joka väittää, etteivät nämä olisi evoluution vastaukset kysymyksiin: mistä, mitä ja mihin, ei tunne evoluutiota laisinkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429