EVOLUUTION ISKULAUSEET

SANANSAATTAJA 10

Ei mistään.

Ei mitään.

Ei mihinkään.

Onko mitenkään ihme, että evolutionisti on heikoilla; kun ei ole mistään, ja tuosta syystä
ei ole mitään, jolloin ei menekään mihinkään?

Evolutionisti on kuin nalli kalliolla, orpo piru,
täysin yksin tyhjyydessä!

Ei ole ihme, että evolutionisteilla on selityksensä; koska tavalla tai toisella kierrettävä tyhjyys, kun tuon kestäminen yksi
mahdottomimpia.

Evoluutio yksi keino täyttää tyhjyys, vaikka sen
kolme totuutta alussa.

Evoluutio kun ei anna vastauksia:

Mistä?

Mitä?

Mihin?

Sokea löytää otsaallinkin Raamatusta noihin
autenttiset vastaukset; mutta ilmeisesti evoluutiokehitys on vienyt evolutionistit niin korkeisiin atmosfääreihin, että mikä on alhaisen
tallaajan hyvin ymmärrettävissä ei enää olekaan
evolutionistin ymmärrettävissä, kun vääjäämätön
kehitys yläatmosfääreihin on vienyt.

Onko tuo nyt sitten mikään ihme, sillä kuten totesin:

Ei mistään.

Ei mitään.

Ei mihinkään.

Suomennettuna täysi patti, kuin shakissa; ei voi liikkua mihinkään.

6

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se sanonta nyt taas menikään. notta pulu paskoo pelipöydälle, ja lentää laumansa luo krtomaan voittaneensa. Kreationismi syntyy tietämättömyydestä ja menestyy hyvin välinpitämättömyyden ruokkimana.

      Eihän enää nykyaikana etsitä luonnonilmiöihin selityksiä jumaltarustoista? eihän?

      Kehitys, tiedon lisääntyminen ja tiedon hankinnan helppous luulisi mahdollistavan sokeanm uskovaisenkin ymmärtävän todellisen maailman realiteetit.

      • sitä ettei

        hyväksy kaikkia evoluutikoiden tekemiä hypoteesejä vai mitä? Koska makroevoluutiota ei oletuksena tapahdu, miljoonia vuosia ei ole, ja elämää ei luoda koeputkessa niin tekeekö se meistä tai kannanotoistamme tyhmää silloin? Ei, se vain kertoo evoluutikoiden tietämättömyydestä.


      • sitä ettei kirjoitti:

        hyväksy kaikkia evoluutikoiden tekemiä hypoteesejä vai mitä? Koska makroevoluutiota ei oletuksena tapahdu, miljoonia vuosia ei ole, ja elämää ei luoda koeputkessa niin tekeekö se meistä tai kannanotoistamme tyhmää silloin? Ei, se vain kertoo evoluutikoiden tietämättömyydestä.

        luulet vähemmän.


    • Salccari

      En halua pakoilla todellisuutta uskonnon avulla.

      "...teologia tyrkyttää dogmaattista uskoa, että meillä on tietoa siinä, missä tosiasiallisesti olemme tietämättömiä ... Epävarmuus tuntuu kiihkeiden toiveiden ja pelkojen vallitessa tuskalliselta, mutta se on kestettävä, jos haluamme elää ilman keijukaissatujen suomaa tukea." -Bertrand Russell

    • Salccari

      Nuo eivät ole evoluution iskulauseita. Evoluutioteoria käsittelee elämän kehittymistä ja monimuotoistumista.

    • valistaja #874

      - Yksinkertaisista kopioitujista.

      - Koko maailman monimutkaisuus.

      - Kohti parempaa sopeutumista olosuhteisiin.

      Joka väittää, etteivät nämä olisi evoluution vastaukset kysymyksiin: mistä, mitä ja mihin, ei tunne evoluutiota laisinkaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe