Mitä mulle kuuluu...

moi !

alkoholismi - ei pahemmin

vakava masennus - ei todellakaan
masennus - ei, päinvastoin

ahdistuskohtaukset -
eip, eläminen ja uudet tilanteet kujeet auttaneet kestämään yhä isompia asioita.

omakuvavääristymä - En vihaa enkä halveksi itseäni, sen sijaan klassisesti ajattelen nyt itsestäni ja rakastan itseäni turhankin suuresti :D

sosiaaliset ongelmat - eip. Keskustelun aloituksia vieraille ihmisille tuolla ulkona menossa, on aina vaikea keksiä mutta niin kaikille :P
Tulen toimeen ihmisten kanssa yhä paremmin ja paremmin sen jälkeen kun oli näin oikeasti omillaan. Moni kaiketi erakoituu yksin. Minun koti on nykyään kaikkialla.

seksuaalisuus -
oma itseni täysin edelleen. vanhemmat naiset kiinnostaa, nuoremmat ovat kiinnostuneita minusta. Täytyy ny kattoa, olen tavannut tässä lähinnä vaan nuorempia. En pahemmin fantasioi. Aika käytännön lähellä vetovoimat

liika ajattelu -
jos irl katsotte mua hetken silmiin, huomaatte usein, että päässä ei liiku yhtään mitään. Kun ajatuksia herää niin ne tulee ja menee eikä niitä pyöritellä turhaan.

univaikeudet -
ajoittain, liian kuuma
naapurista ei enää ongelmia

ongelmatilanteet -
Sille ei voi mitään jos vetää niitä puoleen. Tekevälle sattuu ja tapahtuu

naiset -
juu, ei stressiä,
paitsi vähän jännittää muutama ?ikuisuustapaus?
ja se yksi tapaus tässä kesällä, ihan syystä

ikäkriisi -
edelleen päällä. Muutamista asioista johtuen tunnen siis ihan oikeasti olevani 10 vuotta vanhempi kuin mitä olen, tiedostan jotenkin ja yritän ajatella että olen vielä nuori, mutta ei vaan tunnu siltä ja ikäisteni seurassakin tuntuu siltä että olen ihan fabu ja 18 vee muijaa yrittäessä tuntuu jo melkeen pedofiililtä :D

rahatilanne -
tasapainottelen

näkö -
toinen silmä on selvästi vieläki heikentyny, leijuu roskia jatkuvasti, tartten kohta lasit

tiskit -
edelleen tossa taistelee homejuustoverkostoa vastaan. Tänään hoidan ne, lupaan!

:)

2

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallennan

      tämän tiedostooni.

    • ei kukaan

      Kiva kuulla, että sulle kuuluu hyvää ;) Arvasin sen kyllä jo, mutta mustaa valkoisella on aina parempi. Vähän kyllä kävi mielessä, ettet sittenkin olis nauttinut shhhamppanjaa aamiaisella...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe