Mitä mulle kuuluu...

moi !

alkoholismi - ei pahemmin

vakava masennus - ei todellakaan
masennus - ei, päinvastoin

ahdistuskohtaukset -
eip, eläminen ja uudet tilanteet kujeet auttaneet kestämään yhä isompia asioita.

omakuvavääristymä - En vihaa enkä halveksi itseäni, sen sijaan klassisesti ajattelen nyt itsestäni ja rakastan itseäni turhankin suuresti :D

sosiaaliset ongelmat - eip. Keskustelun aloituksia vieraille ihmisille tuolla ulkona menossa, on aina vaikea keksiä mutta niin kaikille :P
Tulen toimeen ihmisten kanssa yhä paremmin ja paremmin sen jälkeen kun oli näin oikeasti omillaan. Moni kaiketi erakoituu yksin. Minun koti on nykyään kaikkialla.

seksuaalisuus -
oma itseni täysin edelleen. vanhemmat naiset kiinnostaa, nuoremmat ovat kiinnostuneita minusta. Täytyy ny kattoa, olen tavannut tässä lähinnä vaan nuorempia. En pahemmin fantasioi. Aika käytännön lähellä vetovoimat

liika ajattelu -
jos irl katsotte mua hetken silmiin, huomaatte usein, että päässä ei liiku yhtään mitään. Kun ajatuksia herää niin ne tulee ja menee eikä niitä pyöritellä turhaan.

univaikeudet -
ajoittain, liian kuuma
naapurista ei enää ongelmia

ongelmatilanteet -
Sille ei voi mitään jos vetää niitä puoleen. Tekevälle sattuu ja tapahtuu

naiset -
juu, ei stressiä,
paitsi vähän jännittää muutama ?ikuisuustapaus?
ja se yksi tapaus tässä kesällä, ihan syystä

ikäkriisi -
edelleen päällä. Muutamista asioista johtuen tunnen siis ihan oikeasti olevani 10 vuotta vanhempi kuin mitä olen, tiedostan jotenkin ja yritän ajatella että olen vielä nuori, mutta ei vaan tunnu siltä ja ikäisteni seurassakin tuntuu siltä että olen ihan fabu ja 18 vee muijaa yrittäessä tuntuu jo melkeen pedofiililtä :D

rahatilanne -
tasapainottelen

näkö -
toinen silmä on selvästi vieläki heikentyny, leijuu roskia jatkuvasti, tartten kohta lasit

tiskit -
edelleen tossa taistelee homejuustoverkostoa vastaan. Tänään hoidan ne, lupaan!

:)

2

1047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallennan

tämän tiedostooni.

• ei kukaan

Kiva kuulla, että sulle kuuluu hyvää ;) Arvasin sen kyllä jo, mutta mustaa valkoisella on aina parempi. Vähän kyllä kävi mielessä, ettet sittenkin olis nauttinut shhhamppanjaa aamiaisella...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7221
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe