Nicole näyttää paljon paremmalta tummanruskeissa hiuksissa kuin blondina. Hänellä varmaa vaihtui hiustyyli sarjan tähdistä useimmin. Välillä oli raitaa,välillä lähes platinablondia ja välillä ruskehtavaa väriä. Tosin heti bisnesmarkkinoille palattuaan Austinini rinnalla Nicol värjäsi tumma suklaanruskean tukan,puree liikemaailmassa näköjään paremmin. ja ehkä Austiniinkin;)
Nicolelle sopii ruskeat
hiukset
1
296
Vastaukset
- Tekoälykkö
Mun mielestä Nicolelle sopi kaikkein parhaiten vaaleanruskeat hiukset. Sellaiset jotka sillä oli siellä Tonyn saarella.
Muutenkin Nicole on mielestäni sarjan kaunein nainen. Harmi ettei sitä nähdä Suomen jaksoissa pariin vuoteen ):
Eikös muuten Mimin hiukset vaihdu jossain vaiheessa vaaleasta ruskeiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647