tietoja siitä kuinka joku uskovainen sekopäähihhuli on tehnyt rikoksen. tuo viimeinen juttu liittyy omien lastensa hyväksikäyttöön ja on siis todella törkeä.
näistä jutuista ei palstalla pitkään kuitenkaan "viivytä". menetelmä on tuttu "vaietaan asia kuoliaaksi". paljon "mukavampaa" on kertoa juttuja "ihmeparantumisista" ja muusta roskasta.
jotenkin tuntuu vaan ihmeelliseltä se, että jumala muka parantaa hihhuleiden syövän ja iskeen kultapaikat hampaisiin, mutta ei puutu mitenkään hänen nimissään tehtyihin rikoksiin.
teidän puupäähihhuleiden mukaan jumalan yksi tärkein tehtävä on vahtia se, mitä aikuiset miehet tekevät vapaaehtoisesti kikkeleillään.
eli antaa aivan rauhassa uskovaisen sekopääpastorin raiskata omia lapsiaan. miten ihmeessä tämä voi olla mahdollista? eikö sillä teidän jumalalla ole yhtään suhteellisuudentajua?
veikkaa kyllä että eipä tule vastauksia.
tällä palstalla on säännöllisesti
8
228
Vastaukset
- auroraboreallis...
joka sitten paljastui luonnolliseksi parantumiseksi.
En hyväksy bedofiliaa.
Joskus, kauan sitten, eräs teidän hienon palstanne vakiokirjoittajista sanoi olleensa syytettynä siitä.
Ajattelin, että ei savua ilman tulta ja puhuin siitä julkisesti.
Sain kuulla olevani ilotyttö jolla on AIDS.
Olen naimisissa oleva ja terve.
Nyt sait ainakin yhden vastauksen. tuota kultapaikkajuttua sillä tavalla, että joku valittaa hammassärkyä ja rahapulaa, niin ettei ole varaa hammaslääkärille. Joku herkkäkorvainen rikas lahjoittaa rahaa hammaslääkärillä käyntiin, niin tämä laittaa paikat kullasta ja potilas sitten kehuu saaneensa ne kultapaikat Jumalalta!
Jos Jumala paikkaisi hampaat, olisivat ne ihmisen luukudosta eikä kultaa.Minä taas olen ihmetellyt sitä että kun uskontoon jotenkin liittyvä negatiivinen asia on lehdissä, saat sen kyllä (tiettyjen henkilöiden toimesta) lukea siitä täällä. Miksi ei olla tasapuolisia ja suvaitsevaisia ja laiteta ei-uskovaisten negatiivisia juttuja tänne? Merkillistä epätasa-arvoa ja sortamista eräiden taholta...*paheksuu* ;)
Ja umppiksellekin se Jumala herää eloon kun jotain pahaa tapahtuu, sitä ennen Jumalaa ei ole vaan se on hihhuleiden mielikuvitus olento. Merkillistä ristiriitaa tässäkin:on,ei,eiku on,eiku ei...voisin kuvitella että vaikee olla "onpas,eipäs" uskossa johonkin asiaan. Miten lie?
Ja me uskovaiset uskotaan että ihminen on pystyväinen hyvään ja pahaan, se on jokaisen oma valinta, Jumala on antanut siihen valinnanvapauden.
Lisäksi uskomme sielunvihollisen olemassa oloon joka haluaa aiheuttaa pahaa.
Ihmisen ja sielunvihollisen pahan teosta Jumalaa ei voi syyttää.
Ja syntiinlankeemuksen seurauksena saatiin lähtöpassit paratiisista ja oli mentävä raadolliseen ja vajavaiseen maailmaan asumaan.
Miksi näin? Sen tietää täysin vain Jumala.- umpi-hetero
eikä helvetti vieköön minulle mikään teidän hihhuleiden jumala herää henkiin. miksi et muuten vastannut kysymykseen?
- Dijou
umpi-hetero kirjoitti:
eikä helvetti vieköön minulle mikään teidän hihhuleiden jumala herää henkiin. miksi et muuten vastannut kysymykseen?
Kyselet miksi meidän Jumalalla ei ole suhteellisuudentajua ja sitten väität ettei Hän ole herännytkään henkiin.
- Huli.
"eli antaa aivan rauhassa uskovaisen sekopääpastorin raiskata omia lapsiaan. miten ihmeessä tämä voi olla mahdollista? eikö sillä teidän jumalalla ole yhtään suhteellisuudentajua?"
Kyllä, Jumala ei estä ihmistä tekemästä syntiä, mutta varoittaa synnin seurauksista. Jumalan edessä puupäähihhuli ja ateisti ovat samalla viivalla, tarkoittaa sitä että molemmat ovat ensisijaisesti Jumalalle vastuussa tekemisistään, ei ihmisille.
Hihhulilla ei ole mitään erikoisoikeuksia raiskata lapsiaan, kuten ei ateistillakaan.
Jokainen vastaa teoistaan kerran Jumalan edessä.
Mutta se mikä on lohdullista, KAIKKI synnit saa anteeksi, jos sydämestänsä katuu ja pyytää anteeksi. Rakastava Jumala antaa aina uuden mahdollisuuden, mutta sitä mahdollisuutta ei tule väärinkäyttää. Jumalaa ei kukaan pysty pettämään, sillä Jumala näkee ihmisen sisimpään. Sydämen asenne ratkaisee=) - Häh?
>>>teidän puupäähihhuleiden mukaan jumalan yksi tärkein tehtävä on vahtia se, mitä aikuiset miehet tekevät vapaaehtoisesti kikkeleillään.
Ottamatta kantaa homosteluun sen enempää totean vain, että ajatuskin penikseni tunkemisesta miehen peräaukkoon tuntuu vastenmieliseltä.
Onko minulla oikeus tuntea vastenmielisyyttä miesten peräaukkoja kohtaan, onko?- umpi-hetero
olla tykkäämättä siitä. mutta sinä et voi sen perusteella vaatia että myös muiden tulee tuntea asiaa kohtaan samaa inhoa. se on jokaisen oma asia. aivan samalla tavalla kuin jos joku tykkää maksalaatikosta hullun tavalla ja joku toinen taas ei voi sietää kyseenomaista sapuskaa. ei pelkkä "en minä tykkää" riitä todellakaan perusteluksia siihen että jutusta pitää tehdä laki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734966Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202655Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571717- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941322
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191113Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889