Tiedemiesten energialöytö

"Venäläinen tiedemies Volkov ja kanadalainen professori Bowman saavat palkinnon, teknologian kehittämisestä ja myös sen käytännön sovellutuksista, jolla saadaan synteettistä polttoainetta bitumi- ja öljyliuskeesta. Tällä tekniikalla tuotetun öljytynnyrin hinta on 17 – 20 dollaria kun luonnonraakaöljyn hinta on vastaavasti 115 dollaria tynnyriltä".

http://www.ruvr.ru/main.php?lng=fin&q=974&cid=62&p=18.04.2008

USA:lla tulee kiire maailman bitumi- ja öljyliuske-esiintymille. Nyt vain tekosyitä kehittelemään taas hyökkäyksille ja jos niitä ei keksitä, niin hyökätään sitten kuitenkin.

11

312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yli kymmenen vuotta jo

teen asfaltista polttoainetta päivittäin maastoautooni.

• saastuttaa
    • tsuppa duppa

Ovat kanadassa ja usassa joten ei heidän tarvitse hyökätä mihinkään.

• Kanada ei ole USA:ssa ja esiintymiä on muuallakin, esim. Venezuelassa: "Suurimmat öljyhiekan esiintymät sijaitsevat Kanadassa ja Venezuelassa, mutta sitä esiintyy myös kymmenissä muissa maissa"

http://fi.wikipedia.org/wiki/Öljyhiekka

Ahne haluaa kaiken, joten hyökättävä on. Kun kaikki, tai suurin osa on hallinnassa, niin voi sanella hinnat.

• hassu

Muuten ihan hyvä aloitus, mutta olet naurettava, tuossa vimmassasi sotkea jenkit mukaan ja puhumalla perättömiä.

Kai se mielestäsi hyökkää pian Kanadaankin, onhan se suuri öljyn toimittaja.
      Mitä noista maista itse tiedän, niin ihan rauhallista rinnakkaiseloa ne siellä elelevät, ihan esimerkillisesti, mitä samaa ei voi sanoa, vaikkapa Venäjästä, naapureidensa suhteen.

Koettaisit pysyä noissa järkevissä aiheissa, koska olet ihan kohtalainen kirjoittaja ja selvästi kiinnostunut tieteistä, oletan.
      Tietysti jos ei pysty, tai on jotenkin ohjelmoitu jenkkivastaiseksi, niin silloinhan olet syyntakeeton tavallaan.
      Hmm... voihan se olla niinkin.

• ...hieman hoksottimia peliin, niin kyllä se siitä sinullakin - ennenpitkää, ehkä?

En vaivaudu selittämään tarkemmin.

• hassu
        Kairakettu kirjoitti:

...hieman hoksottimia peliin, niin kyllä se siitä sinullakin - ennenpitkää, ehkä?

En vaivaudu selittämään tarkemmin.

Siihen saattaisi auttaa, kun näen sinulta Venäjä vastaisen kirjoituksen.
        Jospa koettaisit pinnistää ja punnertaa sellaisen ulos, niin voisin harkita.
        Tietysti jos pelkona on ansioiden menetys, niin antaa sitten olla.
        Luulen että ymmärrät, ilman selityksiäkin.

• hassu kirjoitti:

Siihen saattaisi auttaa, kun näen sinulta Venäjä vastaisen kirjoituksen.
        Jospa koettaisit pinnistää ja punnertaa sellaisen ulos, niin voisin harkita.
        Tietysti jos pelkona on ansioiden menetys, niin antaa sitten olla.
        Luulen että ymmärrät, ilman selityksiäkin.

...sinulta, tai Hitmanilta Venäjää puoltavia, USA:a ja Israelia kritisoivia kirjoituksia?

• hassu
        Kairakettu kirjoitti:

...sinulta, tai Hitmanilta Venäjää puoltavia, USA:a ja Israelia kritisoivia kirjoituksia?

Jos syytä on.
        Olen itsekin monesti kertonut venäläisten tiedemiesten saavutuksista ja eräällä alueella he ovat muita edellä.
        Tarkoitan tätä aivojen käyttämätöntä kapasiteettia, eli sitä noin 8-90%.
        En todellakaan katsele tätä maailmaa putkinäöllä, vaan enemmänkin uteliaan kiinnostuneena ja ainakin yritän pitää itseni avoimena ja puolueettomana kaikkiin suuntiin.
        Eräisiin se vaan on huomattavasti vaikeampaa, johtuen heidän itsensä teoista.
        Toisaalta Venäjän ja myös islamin puolustajien ihannointi niitä kohtaan, saa helposti aikaan vastakkainasettelua, mikä näkyy täälläkin.

Ps. koneen kanssa pieniä ongelmia, yhteys katoaa välillä, outoa.

• hassu kirjoitti:

Jos syytä on.
        Olen itsekin monesti kertonut venäläisten tiedemiesten saavutuksista ja eräällä alueella he ovat muita edellä.
        Tarkoitan tätä aivojen käyttämätöntä kapasiteettia, eli sitä noin 8-90%.
        En todellakaan katsele tätä maailmaa putkinäöllä, vaan enemmänkin uteliaan kiinnostuneena ja ainakin yritän pitää itseni avoimena ja puolueettomana kaikkiin suuntiin.
        Eräisiin se vaan on huomattavasti vaikeampaa, johtuen heidän itsensä teoista.
        Toisaalta Venäjän ja myös islamin puolustajien ihannointi niitä kohtaan, saa helposti aikaan vastakkainasettelua, mikä näkyy täälläkin.

Ps. koneen kanssa pieniä ongelmia, yhteys katoaa välillä, outoa.

Näytät olevan jäljillä, mutta väärällä puolella.

"Ps. koneen kanssa pieniä ongelmia, yhteys katoaa välillä, outoa."

Ettei vaan Kremlillä olisi jotain tekemistä yhteytesi suhteen? Epäilihän joku "upseeri" täällä taannoin Kremlin lähettäneen ukkosen pimentämään Suomen telkkareita.

• Tarx

USA ei hyökkää mihinkään kuten ei ole Neuvstoliittkaan hyökännyt. Usalaiset ja heidän liittolaisinaan aika monet Euroopan valtioiden kansat ovat sotilasjoukoillaan hyökänneet ja siinä sivussa sinäkin olet siinä mukana. Jos puhut suomea ja englantia, niin olet meidän puolella, jos puhut venettä tai arabiaa niin saatat olla vihollinen.

Valitse siis puolesi. Jos puhut suomea, niin muslimi voi tappaa sinut - jos puhut venettä niin USA-lainen voi tappaa sinut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2206
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1644
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe