kuolematon

horatio..??

Oih, Horation historialliset aurinkoklasit meni rikki... Miten tää mahtaa jatkua? Ja mitä ihmettä Ryan puuhaa??

9

1648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Briiituu

Luulen että Horatio jotenki lavasti kuolemansa. Ja luulen että Ryan auttoi siinä, koska Horatio lähetti viestin ennen kuin sitä "ammuttiin" luulen et se viesti meni Ryanille. Ja Ryan oli Horatiolle palveluksen velkaa, Horatio varmaa pyysi sitä sen takia. Tää mun teoria. Tälleen Horatio saa kiinni Ron Sarisin yllättämällä sen. Ja samalla se saa pidettyä perheensä turvassa. :D

• linjoilla

minäkin, että H lavasti koko jutun.

• kommentoi
        linjoilla kirjoitti:

minäkin, että H lavasti koko jutun.

Voihan tosiaan olla noin! :) Kyllä mä sitä vähän aavistelin, että Horatio ei oikeasti heitä veiviään, koska julkisuudessakaan ei ole ollut mitään näyttelijämuutoksista koskien CSI Miamia. Nythän on ollut juttua, että Grissom katoaa alkuperäisestä...

• lienee?

Ei tule CSI Miamia ensi lauantaina eikä seuraavaanakaan! Eikä missään lukenut (en ainakaan nähnyt), että sarja päättyisi!

• arvelisin..

mennä jokunen muukin lauantai. Sarjaa on kyllä tehty seuraavakin seasoni, mutta käsittääkseni sitä ei ole näytetty vielä missään, ja sen original air date olisi 22.9.2008, missä maassa sitten lieneekään.
        Aina näissä seeäsii jutuissa on ollut vähintään puolen vuoden viive Suomeen tulossa, joten ensi kevään myötä tapahtuu Horation henkiinherääminen,jos tapahtuu, täällä meillä päin.

• aloitti

Horatio aloitti uransa tuppukylän poliisiasemalla. Muistatteko sen? John Rambo antoi Horatiolle isän kädestä. Voin suositella lämpimästi. :)

• hyvä filmi

Samana vuonna 1982 Hortsu oli myös Hills Street Bluesissa, se punapää jengijohtaja.
        En tosin ole varma oliko punapää, koska katsoin sitä mustavalkoisesta toosasta.

• oli...
        hyvä filmi kirjoitti:

Samana vuonna 1982 Hortsu oli myös Hills Street Bluesissa, se punapää jengijohtaja.
        En tosin ole varma oliko punapää, koska katsoin sitä mustavalkoisesta toosasta.

tuossa on kuvakin ja vuosi oli 81
        http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.cehwiedel.com/blogs/traces-pix/2007/04/ShamrockDavidCaruso.png&imgrefurl=http://www.cehwiedel.com/blogs/traces/?cat=30&h=181&w=240&sz=81&hl=fi&start=79&um=1&usg=__3BnGyxv6bPYjNWwfG95k7Hs4Tm0=&tbnid=hedRugjFwg8flM:&tbnh=83&tbnw=110&prev=/images?q=david caruso&start=60&ndsp=20&um=1&hl=fi&rlz=1T4GGLJ_fiSE283SE283&sa=N

• _*_*_

Nuo arvauset on mahdollisia. Mun arvaus ois,että Horatio ammuttiin oikeasti. Ryan,äidin mies tai äiti itse ampui tai joku noista palkkasi jonkun ampumaan. Päädyin tuohon.koska ihmettelen miksi äiti lähti juuri ennen lentokentälle lähtemistä hoitamaan yhden tärkeä asian. Ehkä äiti ampui ja ilmoitti Ryannille. No näkee sit joskus...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3465
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe