Paras omistamasi klassikkoelokuva?

Tähän voisin itse sanoa papillon, tai sitten piina.

18

3246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

Shining - Hohto (Stanley Kubrick)

• Max T W

Casablanca.

• Veteranfan

Akira Kurosawan Seitsemän Samuraita.

• tämä...

Masaki Kobayashi: Harakiri

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

Noh, tietysti Herschell Gordon Lewisin "2000 Maniacs".

• Mauno Talo

some like it hot tai Rio Bravo. ei noita todellisia klassikoita hyllystä vielä montaa löydy.

• donald mouse

disneyn aku ankka ja mikki hiiri klassikko dvd:t ovat ajattomia ja käyvät kaiken ikäisille - vaikka tuskinpa niitä ehkä lasketaan tähän sarjaan...

• the texas chainsaw massacre(1974) alkuperäinen ja leikkaamaton

• sirpa-kyllikki

rahoitettiin minun suosikki klassikolla elikkäs deep throat - syväkurkku (1972 ?) tähtenä Linda Lovelace...

• Kuraleffafani

Oiskohan se tuo Likainen Tusina. Tosin vielä ei ole tullut katsottua tuota Kwai Joen Siltaa. Oon sen joskus 25v sitte nähnyt mut en juuri muista leffasta mitään.

• <<<<<

KUMMISETÄ

• Montybrian

Life of Bvian

• sekä vastaus

The Shining (1980) / Hohto

• omistan

piukat paikat se varmaan on ja sitten vielä huuliharppukostaja sekä kauriinmetsästäjät

• mutta ehkä

paras tällä hetkellä on "The Big Sleep". Tosin nyt mulla on taas päällä Humphrey Bogart kausi, joten se vaikuttanee hiukan arviointiin.

• Zanessa L. Efgens

No se on kyllä ehdottomasti vuoden 1968 Romeo & Julia! Pääosissa Leonard Whiting ja Olivia Hussey. Ihan ehdottomasti PARAS siitä näytelmästä tehty filmatisointi IKINÄ! Shakespearekin olisi ylpeä.

P.S. Verona on aivan fantastisen upea kaupunki.

• OMA MAALI!

miten kehtaatte edes muita leffoja ehdottaa! Suomi on paras, venäjä ei pärjää soumelle edes jalkapallossa. vai mites se menikään.. heeheheh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2765
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      428
      2316
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2176
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2040
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1779
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1709
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1236
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe