Paras omistamasi klassikkoelokuva?

Tähän voisin itse sanoa papillon, tai sitten piina.

18

3264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

Shining - Hohto (Stanley Kubrick)

• Max T W

Casablanca.

• Veteranfan

Akira Kurosawan Seitsemän Samuraita.

• tämä...

Masaki Kobayashi: Harakiri

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

Noh, tietysti Herschell Gordon Lewisin "2000 Maniacs".

• Mauno Talo

some like it hot tai Rio Bravo. ei noita todellisia klassikoita hyllystä vielä montaa löydy.

• donald mouse

disneyn aku ankka ja mikki hiiri klassikko dvd:t ovat ajattomia ja käyvät kaiken ikäisille - vaikka tuskinpa niitä ehkä lasketaan tähän sarjaan...

• PARANORMAL89

the texas chainsaw massacre(1974) alkuperäinen ja leikkaamaton

• sirpa-kyllikki

rahoitettiin minun suosikki klassikolla elikkäs deep throat - syväkurkku (1972 ?) tähtenä Linda Lovelace...

• Kuraleffafani

Oiskohan se tuo Likainen Tusina. Tosin vielä ei ole tullut katsottua tuota Kwai Joen Siltaa. Oon sen joskus 25v sitte nähnyt mut en juuri muista leffasta mitään.

• <<<<<

KUMMISETÄ

• Montybrian

Life of Bvian

• sekä vastaus

The Shining (1980) / Hohto

• omistan

piukat paikat se varmaan on ja sitten vielä huuliharppukostaja sekä kauriinmetsästäjät

• mutta ehkä

paras tällä hetkellä on "The Big Sleep". Tosin nyt mulla on taas päällä Humphrey Bogart kausi, joten se vaikuttanee hiukan arviointiin.

• Zanessa L. Efgens

No se on kyllä ehdottomasti vuoden 1968 Romeo & Julia! Pääosissa Leonard Whiting ja Olivia Hussey. Ihan ehdottomasti PARAS siitä näytelmästä tehty filmatisointi IKINÄ! Shakespearekin olisi ylpeä.

P.S. Verona on aivan fantastisen upea kaupunki.

• OMA MAALI!

miten kehtaatte edes muita leffoja ehdottaa! Suomi on paras, venäjä ei pärjää soumelle edes jalkapallossa. vai mites se menikään.. heeheheh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4185
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      97
      2327
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      1009
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      880
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      871
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      864
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. 36
      796
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      782
    Aihe