Tähän voisin itse sanoa papillon, tai sitten piina.
Paras omistamasi klassikkoelokuva?
18
3279
Vastaukset
- ...........
Shining - Hohto (Stanley Kubrick)
- Max T W
Casablanca.
- Veteranfan
Akira Kurosawan Seitsemän Samuraita.
- tämä...
Masaki Kobayashi: Harakiri
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Noh, tietysti Herschell Gordon Lewisin "2000 Maniacs".
- Mauno Talo
some like it hot tai Rio Bravo. ei noita todellisia klassikoita hyllystä vielä montaa löydy.
- donald mouse
disneyn aku ankka ja mikki hiiri klassikko dvd:t ovat ajattomia ja käyvät kaiken ikäisille - vaikka tuskinpa niitä ehkä lasketaan tähän sarjaan...
the texas chainsaw massacre(1974) alkuperäinen ja leikkaamaton
- sirpa-kyllikki
rahoitettiin minun suosikki klassikolla elikkäs deep throat - syväkurkku (1972 ?) tähtenä Linda Lovelace...
- Kuraleffafani
Oiskohan se tuo Likainen Tusina. Tosin vielä ei ole tullut katsottua tuota Kwai Joen Siltaa. Oon sen joskus 25v sitte nähnyt mut en juuri muista leffasta mitään.
- <<<<<
KUMMISETÄ
- Montybrian
Life of Bvian
- sekä vastaus
The Shining (1980) / Hohto
- omistan
piukat paikat se varmaan on ja sitten vielä huuliharppukostaja sekä kauriinmetsästäjät
- mutta ehkä
paras tällä hetkellä on "The Big Sleep". Tosin nyt mulla on taas päällä Humphrey Bogart kausi, joten se vaikuttanee hiukan arviointiin.
- Zanessa L. Efgens
No se on kyllä ehdottomasti vuoden 1968 Romeo & Julia! Pääosissa Leonard Whiting ja Olivia Hussey. Ihan ehdottomasti PARAS siitä näytelmästä tehty filmatisointi IKINÄ! Shakespearekin olisi ylpeä.
P.S. Verona on aivan fantastisen upea kaupunki. - OMA MAALI!
miten kehtaatte edes muita leffoja ehdottaa! Suomi on paras, venäjä ei pärjää soumelle edes jalkapallossa. vai mites se menikään.. heeheheh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666411
- 715838
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1365105- 624035
- 143895
- 383319
- 723100
- 642957
- 802732
- 492037