Olen 19 vuotias tyttö ja huomasin vähän aika sitten päänahassani oudon luomen. Luomi on melko iso ja hieman koholla ja se on vaalea, mutta sen ympärillä on tumma reuna. Pelottaa että se on jotain vaarallista!
Luomea kutiaa joskus, mutta päänahkaani kutiaa muutenkin päivittäin. Ajattelen koko ajan pahinta ja siksi "tunnen" luomen koko ajan kun en osaa olla ajattelematta asiaa. Voiko olla jotain vakavaa kuten melanooma tai aivokasvain?
Kiitos jo etukäteen :)
luomi päänahassa
3
4428
Vastaukset
- se ei ole
aivokasvain, koska ei ne tuu ihon läpi! Ne pysyy aivoissa kallon sisäpuolella. Joku ihosyöpä se voi tietysti olla, mutta se olis todella harvinaista 19-vuotiaana. Mutta ainahan kannattaa käydä näyttämässä oudon näköisiä luomia lääkärille, sitten saat tietää onko se normaali vai ei.
- hljöö
Joo ihosyöpää pelkään itsekkin, mutta sitä ihmettelen voiko se näin nuorelle tulla ja kaikenlisäksi olen erittäin tumma ihotyypiltäni enkä ole lähes koskaan palanut. Mutta ei se kai vaikuta hirveästi asiaan..pelkään vaan niin kovasti mennä lääkäriin!
- moimoii
hljöö kirjoitti:
Joo ihosyöpää pelkään itsekkin, mutta sitä ihmettelen voiko se näin nuorelle tulla ja kaikenlisäksi olen erittäin tumma ihotyypiltäni enkä ole lähes koskaan palanut. Mutta ei se kai vaikuta hirveästi asiaan..pelkään vaan niin kovasti mennä lääkäriin!
heippa!mullakin ollut pitemmän aikaa tumma luomi päänahassa ei ole kutissut eikä vuotanut tai mitn pysyt suhteellisen samanlaisena noin 2 vuoden ajan. Itse en niin hyvin muista milloin luomi on ilmaantunut kun se on ollut hiusten alla piilossa.Olen samanikäinen kun sinä ja jännittää todella mennä näyttämään sitä lääkärille. Olen sitä joskus aikasemmin lääkärissä käynyt näyttämässä mutta eivät sitten todenneet siitä sen kummempia. Välillä aina asia pulpahtaa taas mieleen ja iskee kamala paniikki kun käy lukemassa netissä kaikkia eri juttuja luomista ja melanoomasta jne :(!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2166032Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492705- 1562262
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne412102Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161779- 821414
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621397Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351281Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091007