voisko joku kertoa miten Alfred poistui sarjasta ja se vaalea pieni (spanieli?)Deefa tuli tilalle?
Kiitos.
---ja syksyllä ei sitten enää olla sarjariippuvaisia, heh..
Mihin katosi Alfred???
6
1018
Vastaukset
- pääsi
koirien taivaaseen jaksossa nro 280, joka esitettiin 10.08. Jakson nimi oli Tiensä päässä (The End of the Road).
- SteveCrane
Tuossa taannoinen ketju :)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001985&posting=22000000037131967&view_mode=flat - rotuinen uusi
hauva on, vai onko Alfredin lailla monirotuinen?
Oudon näköinen, vaikka koirista jotain tiedänkin.- utelevalle
Deefer on oikealta nimeltään Jaffa.
Se on rodultaan spinone-vanha italialainen metsästyskoirarotu.
Mielestäni vähemmän kaunis koira. - hieman, että
utelevalle kirjoitti:
Deefer on oikealta nimeltään Jaffa.
Se on rodultaan spinone-vanha italialainen metsästyskoirarotu.
Mielestäni vähemmän kaunis koira.valittiin metsästyskoira, en muista nähneeni Davidia torakko kädessä. Ei taitaisi hennoa.
Ulkonäöstä samaa mieltä, tosin, rakas varmasti omistajalleen.
No, jos ei olisi päässyt sarjaan, en olisi oppinut uutta rotua, siitä kiitos sinulle! - määvaan
hieman, että kirjoitti:
valittiin metsästyskoira, en muista nähneeni Davidia torakko kädessä. Ei taitaisi hennoa.
Ulkonäöstä samaa mieltä, tosin, rakas varmasti omistajalleen.
No, jos ei olisi päässyt sarjaan, en olisi oppinut uutta rotua, siitä kiitos sinulle!Mun mielestäni tuo uus koira on jotenkin hellyttävä, sopii hyvin hieman resuisen Davidin kaveriksi! :) Etenkin pentuna koira oli söpö kuin sika pienenä ja hauskat luppakorvat sillä on edelleenkin.
Ehkä metsästysominaisuus sopii tuollaiselle maaseudun koiralle, vaikkei metsällä kävisikään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238