Tunnistaako kukaan:
Tästä teemasta on tehty useita leffoja, mutta poika siis pukeutuu naiseksi, koska on ihastunut collegetyttöön. On sukkahousukohtausta ja tenniksen peluuta ihastuksen kanssa. Hänestä tulee ihastuksen hyvä "tyttökaveri".
Toisessa elokuvassa valkoihoinen poika maalaa itsensä mustaksi, koska on ihastunut tummaan tyttöön. Ja pääsee kai väärillä papereilla tytön kouluun tms.
Mitkä 80's college-komediat?
80's child
2
881
Vastaukset
- 80's child
Ja vielä kolmas nimetön tuli mieleen.
Joku 80's teinileffa, jossa poika ja tyttö päätyvät koulun tms. sisälle uima-altaaseen yöllä.
He seisovat altaan vastakkaisissa kulmissa ja hyppäävät veteen ja seuraa kiihkeä yö. Aamulla poika herää yksin lattialta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785266
- 1253624
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413486- 513104
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72329- 242111
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4251654Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588