Conan Lapissa salaa

-Guru-

Huhut kertovat että Conan oli perheineen käymässä jossakin päin Lappia viime talvena.

4

1441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Different look

Onhan siellä ravannut Madonna ja monet muutkin tähdet ihan medialta salaa.

• fanittaja kakkonen

Onko kellään lisää tietoa asiasta? tahtoo kuulla! :)

• Vaitiolovelvollisuus

Olen täällä Lapissa töissä. Tunturissa käy paljon isojakin nimiä ulkomailta, mutta meitä sitoo vaitiolovelvollisuus. Emme siis saa kertoa, ketä käy ja milloin. Yleensä nämä "nimet" maksavat todellakin rauhasta ja yksityisyydestä.

• fanittaja kakkonen
        Vaitiolovelvollisuus kirjoitti:

Olen täällä Lapissa töissä. Tunturissa käy paljon isojakin nimiä ulkomailta, mutta meitä sitoo vaitiolovelvollisuus. Emme siis saa kertoa, ketä käy ja milloin. Yleensä nämä "nimet" maksavat todellakin rauhasta ja yksityisyydestä.

Haluisin vaan tietää että onko tämä totta, että Conan on viime talvena siellä ollut, ja jos on, niin missä kuussa ja (suurinpiirtein) minä päivinä, ja missä siellä? Kai nyt sen verran ees saa kertoo? Onhan siitä jo kovastikin aikaa kulunut.. ei kellään tietäkseni oo aikakonetta, että päästäis enää sen lomaa "häiritsemään". :)

Conan ei sitäpaitsi ole (enää) niin suuri nimi, että hän edes sais palstatilaa lehdissä edes kotimaassaan, että senkään puolesta en näe mitään syytä tämmöiseen turhaan salailuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      3018
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2841
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      46
      2381
    4. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      42
      2371
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2137
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      2035
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1005
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      946
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      909
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      884
    Aihe