Huhut kertovat että Conan oli perheineen käymässä jossakin päin Lappia viime talvena.
Conan Lapissa salaa
4
1441
Vastaukset
- Different look
Onhan siellä ravannut Madonna ja monet muutkin tähdet ihan medialta salaa.
- fanittaja kakkonen
Onko kellään lisää tietoa asiasta? tahtoo kuulla! :)
- Vaitiolovelvollisuus
Olen täällä Lapissa töissä. Tunturissa käy paljon isojakin nimiä ulkomailta, mutta meitä sitoo vaitiolovelvollisuus. Emme siis saa kertoa, ketä käy ja milloin. Yleensä nämä "nimet" maksavat todellakin rauhasta ja yksityisyydestä.
- fanittaja kakkonen
Vaitiolovelvollisuus kirjoitti:
Olen täällä Lapissa töissä. Tunturissa käy paljon isojakin nimiä ulkomailta, mutta meitä sitoo vaitiolovelvollisuus. Emme siis saa kertoa, ketä käy ja milloin. Yleensä nämä "nimet" maksavat todellakin rauhasta ja yksityisyydestä.
Haluisin vaan tietää että onko tämä totta, että Conan on viime talvena siellä ollut, ja jos on, niin missä kuussa ja (suurinpiirtein) minä päivinä, ja missä siellä? Kai nyt sen verran ees saa kertoo? Onhan siitä jo kovastikin aikaa kulunut.. ei kellään tietäkseni oo aikakonetta, että päästäis enää sen lomaa "häiritsemään". :)
Conan ei sitäpaitsi ole (enää) niin suuri nimi, että hän edes sais palstatilaa lehdissä edes kotimaassaan, että senkään puolesta en näe mitään syytä tämmöiseen turhaan salailuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 543018
- 612841
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p462381Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa422371- 632137
- 552035
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411005Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit115946Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123909Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit38884