Todellakin joulupukki ajeli kohti auringonlaskua. En olisi huomannut ellei siitä olisi ollut juttua täällä, kivaa.
Näin joulupukin reen
8
640
Vastaukset
- SteveCrane
joskus että kumma sarja kun siellä on aina joulu!! :D
No onhan se nykyään kerran kuussa ollut kun joka kaudella yks joulujakso on, muttei nyt sentään aina vaikka "oispa meillä joulu ainaninen"
Osaa ne kyllä hyvin tunnelmoida aina ne joulujaksot :) - Tätiliini
katsoa. Hyvä kun näkee edes telkkarissa. Jouluna tekee aina oharin tämän talon kohdalla:)
- SteveCrane
http://sydamenasialla.suntuubi.com/?cat=17
Tuolta osoitteesta sen luin eilen ja kommentoin tänne kun kyllä se ihan selvä juttu on kun sen tietää, mutta en ennen oo osannu kans kattoo sitä se on niin hetkessä ohi ettei kiinnitä huomioo.
Enpä itsekään kiinnittänyt mitään huomiota Joulupukin rekeen, ennen kuin kävin lukaisemassa hieman "nippelitietoa" tästä sarjasta. Sen jälkeen jo ensimmäisellä katselukerralla Joulupukki poroineen löytyi helposti, mutta ihmettelen suuresti etten ole aiemmin "ilmestystä" huomannut.
Mielenkiintoinen ja persoonallinen idea laittaa Joulupukki rekineen lentämään kohti auringonlaskua. :)- SteveCrane
hyviä tunteita herättävä sarja!! :)
- määvaan
Siellähän se vilahti! Mä oon aina luullut sitä pilviksi...
- Peggy-täti pohojanmaalta
minäkin sen näin, nyt kun osasin katsoa. Lopussa näkyi minusta vielä selvemmin kuin alussa. Hienoa.
- että se mikään
joulupukki olisi. Jotain savukiehkuroita näyttäis olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813035Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911736Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831581- 1371442
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981207Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821207- 831182