jes jes jes

blondeistablondein72hki

Eilen mua tuli töihin haastattelemaan kaksi pomoa ja olivat kiinnostuneita palkkaamisestani.

Kävin haastattelussa ja heti sain työpaikan ja uusi pomo soitti entiselle pomolle ja järkkäsi mulle vapaapäivän täksi päiväksi,huomenna aloitan mutta sitten onkin töitä kahdeksan päivää jonka jälkeen kolme vapaata.

Koko päivä meni kaupoilla eilen,lenkkisauna naapureiden kera ja pihalonkerot,kylläpä oli piristävää;O)

14v tyttö kipeenä.

Käytiin ostamassa tytölle kengät ja mäcissä kahvilla niin ja pyykkitupakin ollaan jo hoidettuu niin ja koirankin oon kaksi kertaa vienyt ulos.

42

1622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      tänään aamulla ennen klo 11 mua yritti yksi mies saada mukaansa ja toiselta sain ruusun niin ja hyvännäköisiä tyyppejä sekä selvinpäin;)

      Kiitin vain kauniisti ja sanoin ei kiitos mutta ruusun otin vastaan;>

      • blondeistablondein72hki

        ensimmäinen työpäivä vaikka aluksi todella paljon sitä jännitin kun mulla hoidettavana myös keittiöhommat mutta hienosti meni;)

        Sateessa oli mukava tallustella noin 25min työmatka.Se piristi.

        Käytiin kaupassa ja aamulla vein koiran lenkille ennen töihin menoa ja herätin lapset.

        just tulin suihkusta.

        Kaveri soitti ja pyysi kaupunkiin,oisin mennyt mutta vaatteet haisevat ja märät joten tulin mieluiten suoraan kotiin.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ensimmäinen työpäivä vaikka aluksi todella paljon sitä jännitin kun mulla hoidettavana myös keittiöhommat mutta hienosti meni;)

        Sateessa oli mukava tallustella noin 25min työmatka.Se piristi.

        Käytiin kaupassa ja aamulla vein koiran lenkille ennen töihin menoa ja herätin lapset.

        just tulin suihkusta.

        Kaveri soitti ja pyysi kaupunkiin,oisin mennyt mutta vaatteet haisevat ja märät joten tulin mieluiten suoraan kotiin.

        koiran aamulenkille ja kohta lähden töihin.


      • Työpäivä
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        koiran aamulenkille ja kohta lähden töihin.

        Luulin että ilmoitat kun tuut kotiin.


      • blondeistablondein72hki
        Työpäivä kirjoitti:

        Luulin että ilmoitat kun tuut kotiin.

        kukas sä nyt ssitten olet kun ei oo nimimerkkiä...

        Turhaan pelkäsin tätä viikonlopputyötä ja pärjäämistäni sillä onkelmia ei ole ei tule ja täällä ihmiset auttavat jos jotain en snaijaa.

        No nyt taisin honata kuka olet ja anteeksi kun en väsymykseltäni jaksanut enkä muistanut.

        Käytiin eilen äitillä ja himassa en jaksanut kauan olla hereilllä kun jo nukuin.

        Nyt tauolla ja kohta taas täysi rumba päällä ennen kotiin pääsyä.

        Ihanaa kun illalla sauna.

        Kyllä vaan kummasti jaksaa tän kahdeksan päivän työpuutken vaikka sitä viel yli puolet jäljellä onkin mutta sitten onneksi kolme vapaata.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kukas sä nyt ssitten olet kun ei oo nimimerkkiä...

        Turhaan pelkäsin tätä viikonlopputyötä ja pärjäämistäni sillä onkelmia ei ole ei tule ja täällä ihmiset auttavat jos jotain en snaijaa.

        No nyt taisin honata kuka olet ja anteeksi kun en väsymykseltäni jaksanut enkä muistanut.

        Käytiin eilen äitillä ja himassa en jaksanut kauan olla hereilllä kun jo nukuin.

        Nyt tauolla ja kohta taas täysi rumba päällä ennen kotiin pääsyä.

        Ihanaa kun illalla sauna.

        Kyllä vaan kummasti jaksaa tän kahdeksan päivän työpuutken vaikka sitä viel yli puolet jäljellä onkin mutta sitten onneksi kolme vapaata.

        turnaus hyvin?!

        Mitäs teeet tänään? Sullakin taas töitä huomen iltana.

        Kyllä me kestämme tämän työrupeaman vai mitä?!!

        Nyt jatkettava hommia.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        turnaus hyvin?!

        Mitäs teeet tänään? Sullakin taas töitä huomen iltana.

        Kyllä me kestämme tämän työrupeaman vai mitä?!!

        Nyt jatkettava hommia.

        ramada vaikuttaa töihini mutta vielä en tiedä kuinka paljon.

        Ei ole ollut viikonlopun tuntua kun töissä menee aamusta iltaan ja en jaksa pahemmin valvoa.

        Nyt jatkamaan ja sitten loppuaika meneekin ennen kotiin lähtöä tosi nopeasti.

        11v tyttö oli yhden yön serkuillaan ja 9v likka kaksi yötä.

        11v tyttö on nytten pakistanilaisella kaverillaan synttäreillä.

        Ostin 11v likalle kännyn ja himaan tulostin monitoimikoneen.


      • ramada voi
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ramada vaikuttaa töihini mutta vielä en tiedä kuinka paljon.

        Ei ole ollut viikonlopun tuntua kun töissä menee aamusta iltaan ja en jaksa pahemmin valvoa.

        Nyt jatkamaan ja sitten loppuaika meneekin ennen kotiin lähtöä tosi nopeasti.

        11v tyttö oli yhden yön serkuillaan ja 9v likka kaksi yötä.

        11v tyttö on nytten pakistanilaisella kaverillaan synttäreillä.

        Ostin 11v likalle kännyn ja himaan tulostin monitoimikoneen.

        vaikuttaa sun töihin? Onko sulla muslimeja työkavereina vai miten?


      • blondeistablondein72hki
        ramada voi kirjoitti:

        vaikuttaa sun töihin? Onko sulla muslimeja työkavereina vai miten?

        töissä keittiössä joten toisaalta se helpottaa kun tiskiä vähemmän mutta hidastaa loppupäässä kun kaikki ruoka laitettava kulhoihin jotta ohjaajat ne saavat antaa yöllä niille joilla ramada.

        Töiden jälkeen oltiin pihalla naapureiden kanssa lonkerolla ja kahvilla.


      • ja hih hih
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        töissä keittiössä joten toisaalta se helpottaa kun tiskiä vähemmän mutta hidastaa loppupäässä kun kaikki ruoka laitettava kulhoihin jotta ohjaajat ne saavat antaa yöllä niille joilla ramada.

        Töiden jälkeen oltiin pihalla naapureiden kanssa lonkerolla ja kahvilla.

        kun luin vaan tuon sun otsikon jossa oli
        "nooh minä olen osan aikaa"... niin hassuun päähäni poksahti että olet osan aikaa muslimi :)


      • blondeistablondein72hki
        ja hih hih kirjoitti:

        kun luin vaan tuon sun otsikon jossa oli
        "nooh minä olen osan aikaa"... niin hassuun päähäni poksahti että olet osan aikaa muslimi :)

        en tajua miksi toiset ihmiset pitävät paikkaa kiireisenä ja kauheena ja pelkäävät asuakkaita hohhoijaa kivaa täällä on työskennellä.


      • vastaanottokeskuksessa
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        en tajua miksi toiset ihmiset pitävät paikkaa kiireisenä ja kauheena ja pelkäävät asuakkaita hohhoijaa kivaa täällä on työskennellä.

        tms. maahanmuuttajapalveluissa?


      • blondeistablondein72hki
        vastaanottokeskuksessa kirjoitti:

        tms. maahanmuuttajapalveluissa?

        en saa kertoa nimeä.

        Siellä kaikki kaltereiden ja piikkilanka-aitojen takana myös roskikset.

        Vielä kun jaksais kolme päivää niin sit vapaata kolme jes.

        Ihmettelen etten ole tämän väsyneempi vaikka istumahetkiä ei todellakaan ole vaan koko ajan on tehtävä töitä ei kuitenkaan juosta tartte.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        en saa kertoa nimeä.

        Siellä kaikki kaltereiden ja piikkilanka-aitojen takana myös roskikset.

        Vielä kun jaksais kolme päivää niin sit vapaata kolme jes.

        Ihmettelen etten ole tämän väsyneempi vaikka istumahetkiä ei todellakaan ole vaan koko ajan on tehtävä töitä ei kuitenkaan juosta tartte.

        likka 9v ja töissä ollessani tulee tytön kavereita,illalla kun pääsen töistä menen lenkkisaunaan naapureiden kanssa ja sitten meille tulee aikuisia tytön synttärikahville.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        likka 9v ja töissä ollessani tulee tytön kavereita,illalla kun pääsen töistä menen lenkkisaunaan naapureiden kanssa ja sitten meille tulee aikuisia tytön synttärikahville.

        huomisen niin sitten ois lusittu 8 päivän työputki.

        Sain uuden työvuorolistan neljälle viikolle ja se näyttää paljon paremmalta.

        Käytiin mummilla kahvilla.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        huomisen niin sitten ois lusittu 8 päivän työputki.

        Sain uuden työvuorolistan neljälle viikolle ja se näyttää paljon paremmalta.

        Käytiin mummilla kahvilla.

        ja lähdimme 15v likan ja sen kaverin kanssa porvooseen mäcciin ja tulimme takas;)

        Lähden kohta viemään pikku sintin lenkille.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja lähdimme 15v likan ja sen kaverin kanssa porvooseen mäcciin ja tulimme takas;)

        Lähden kohta viemään pikku sintin lenkille.

        illalla tunnin lenkin koiran kanssa.Mukavasti se aika meni kun soitin kaverilleni ja hän otti koiransa mukaan.

        Nyt pitää hieman viimmeistellä kämpän siivous ja sit menen kaverini luo kahville ja sieltä menemme Malmille kaupoille.

        Illalla meillä bailut.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        illalla tunnin lenkin koiran kanssa.Mukavasti se aika meni kun soitin kaverilleni ja hän otti koiransa mukaan.

        Nyt pitää hieman viimmeistellä kämpän siivous ja sit menen kaverini luo kahville ja sieltä menemme Malmille kaupoille.

        Illalla meillä bailut.

        ihan hienosti ja jengi oli enempi tai vähempi kännissä mutta pääasia että kaikilla jäi hyvä fiilis;)

        Kapakkaan mentiin ja näin "sen" ja olin yötä...

        Eilen mua pyydettiin kapakkaan mutta en jaksanut.

        parisen tuntia istuttiin pihalla naapurin kanssa.

        vein tänään kaverin miehen äitille mun housut lyhennettäviksi.


    • blondeistablondein72hki

      perhekoti-ihmiset kävi kun 14v likka liian kiltti ja auttavainen..

      eli se tutustui kahteen poikaan jotka oli oulusta hatkassa ja kävivät meilläkin mutta saimme tietää vasta kun toinen pojista tuli hädissään ovemme taakse että hänet yritetään hakata mustalaisten toimesta ja kertoi samalla olevansa karkuteillä...

      mies ja yläkerran naapuri menivät alas asiaa selvittelemään,he oisivat pöllineet pojan rahat..

      poika antoi perhekodin numeron johon mies soitti ja ottivat poliisit mukaansa varmuuden vuoksi mutta jengi oli ehtinyt lähtemään tuolta alhaalta ja olivat ostarillakin tapelleet sen jälkeen.

      eilen ukko auttoi naapuria joka makasi maassa ja oli käynyt äijään sekä toiseen naapuriin käsiksi..

      kiva mies selvinpäin mutta viina ei sovi.soitin heille kotiin jotta sieltä tulivat hakemaan vapaana olevan koiransa pois sekä äijänsä jotta ei tapahtuisi pahempaa ja hekin ihan kiva ja tavallinen normaali perhe...

      • blondeistablondein72hki

        liikaa kovettanut sillä tuntuu ettei mikään paska enää saa mua tolaltani mitenkään..

        Nytkin tilanne alkaa olee aika kriittinen mutta mä vaan ajattelen etten viitsi stressata vaan että tietty kaikki aina järjestyy pian parhainpäin...

        Nyt tähän syynä ukon työt..

        Käytiin eilen Hyvinkäällä kahden nuoremman likan kanssa ukon veljen perheen luona.

        Nuorintyttö myöhästyi kouluretjestä joten nyt se tuossa katsoo piirrettyjä tyytyväisenä.

        Illalla taas lenkkisaunaan naapureiden kanssa.

        Mun pitäis nähdä se tyyppi tänään mutta ei musta taida olla sille seuraa sillä kuitenkin sen verran vituttaa... ;(

        Vein sunnuntaina housut lyhennettäviksi kaverini miehen äidille ja hain ne illalla pois.Pyysi 5e jonka maksan loppuviikosta mutta annan 10e.

        Eilen lekuri päivystyksessä jalkani takia ja sairista torstaihin asti.Torstaina mulla sit työterveyslääkärille aika.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        liikaa kovettanut sillä tuntuu ettei mikään paska enää saa mua tolaltani mitenkään..

        Nytkin tilanne alkaa olee aika kriittinen mutta mä vaan ajattelen etten viitsi stressata vaan että tietty kaikki aina järjestyy pian parhainpäin...

        Nyt tähän syynä ukon työt..

        Käytiin eilen Hyvinkäällä kahden nuoremman likan kanssa ukon veljen perheen luona.

        Nuorintyttö myöhästyi kouluretjestä joten nyt se tuossa katsoo piirrettyjä tyytyväisenä.

        Illalla taas lenkkisaunaan naapureiden kanssa.

        Mun pitäis nähdä se tyyppi tänään mutta ei musta taida olla sille seuraa sillä kuitenkin sen verran vituttaa... ;(

        Vein sunnuntaina housut lyhennettäviksi kaverini miehen äidille ja hain ne illalla pois.Pyysi 5e jonka maksan loppuviikosta mutta annan 10e.

        Eilen lekuri päivystyksessä jalkani takia ja sairista torstaihin asti.Torstaina mulla sit työterveyslääkärille aika.

        11v tyttö yläkerran kaverinsa 10v kanssa Elämä Lapselle konserttiin.

        Jännittää että mitä asiaa sillä jätkällä on kun kysyi mikä pankki mulla on ja pyysi meseen klo 15 juttelemaan,pikkasen huonot fiilikset mutta sittenhän sen näkee ja kuulee... ;/

        En tajua kaveriani kuinka se ei tajua että sen huonot välit poikaansa johtuu myös siitä itsestä eikä vain pojan isästä ja isäpuolesta kuten koko ajan natisee... ;


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        11v tyttö yläkerran kaverinsa 10v kanssa Elämä Lapselle konserttiin.

        Jännittää että mitä asiaa sillä jätkällä on kun kysyi mikä pankki mulla on ja pyysi meseen klo 15 juttelemaan,pikkasen huonot fiilikset mutta sittenhän sen näkee ja kuulee... ;/

        En tajua kaveriani kuinka se ei tajua että sen huonot välit poikaansa johtuu myös siitä itsestä eikä vain pojan isästä ja isäpuolesta kuten koko ajan natisee... ;

        harkoissa erään miesnäyttelijän mutta ei vaan muistu nimi mieleeni.Oli siellä perheineen kun osallistujia oli 300 ja poikansa pelaa myös futista.

        Tunnin kuluttua pitäis lähtee lekuriin.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        harkoissa erään miesnäyttelijän mutta ei vaan muistu nimi mieleeni.Oli siellä perheineen kun osallistujia oli 300 ja poikansa pelaa myös futista.

        Tunnin kuluttua pitäis lähtee lekuriin.

        lekurin myöhästymällä saatana soikoon eli huomenna töihin ja sitten uudestaan lääkäriin klo 14.


    • blondeistablondein72hki

      välinpitämätön äiti"

      hih no ei todellakaan mie huijasin hih hih

      14v likka halusi tehdä lettuja ja neuvoi siskoaan 11v sekä yläkerran tyttöä 10v tekemään taikinan ja paistamaan lettuja niin ja tämän 10v likan pyysin meille syömään ;O)

      • blondeistablondein72hki

        jatkaa sen ihanan tyypin kanssa sillä vaikka sen tulot hyvät ja asuu yksin niin silti koko ajan lainaamassa multa rahaa,ei vastaa meileihin eikä viesteihin ja pyytää kummallisia apuja...

        Kohta töihin ja sit lääkäriin.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        jatkaa sen ihanan tyypin kanssa sillä vaikka sen tulot hyvät ja asuu yksin niin silti koko ajan lainaamassa multa rahaa,ei vastaa meileihin eikä viesteihin ja pyytää kummallisia apuja...

        Kohta töihin ja sit lääkäriin.

        leffaan ukon kanssa kun isommat likat omissa MENOISSAAN JA PIKKULIKAT TAPPELIVAT,EI USKALLETTU JÄTTÄÄ KAHESTAAN,PÄRJÄISIVÄT KYLLÄ.

        Mulla sairista tiistaihin asti.Jalkapohja turvoksissa ja tulehtunut.Tulehtunut myös oikea lonkka sekä oikean puolen alaselkä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        leffaan ukon kanssa kun isommat likat omissa MENOISSAAN JA PIKKULIKAT TAPPELIVAT,EI USKALLETTU JÄTTÄÄ KAHESTAAN,PÄRJÄISIVÄT KYLLÄ.

        Mulla sairista tiistaihin asti.Jalkapohja turvoksissa ja tulehtunut.Tulehtunut myös oikea lonkka sekä oikean puolen alaselkä.

        14v likan kolme kaveria,kaksi tyttöä ja yksi poika.Niiden piti mennä 16v serkulleen mutta olivat eksyneet toisistaan kun oli tullut kytät sinne missä olivat ryypänneet.

        15v tyttö keravalla yö.

        Ukko nyt töissä.

        Vuokrattiin eilen kolme leffaa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        14v likan kolme kaveria,kaksi tyttöä ja yksi poika.Niiden piti mennä 16v serkulleen mutta olivat eksyneet toisistaan kun oli tullut kytät sinne missä olivat ryypänneet.

        15v tyttö keravalla yö.

        Ukko nyt töissä.

        Vuokrattiin eilen kolme leffaa.

        kaverini kummipoikani kanssa.

        Onneksi ukko toisessa työssä vaikka kävikin välillä himassa.

        14v likka saattamassa kavereitaan junalle.

        15v tyttö tuli himaan ja huomasi että sängyssään nukuttu,piti keksiä ns hätävalhe joka kyllä totta eli että isänsä istui siinä kun katsoi eilen ohjelmaa mutta sitä ei voi kertoa kun siskonsa nukkui pojan kanssa eivät kyllä tehneet muutakuin nukkuivat mutta likalle kaik joka ees katsoo sen täydelliseen huoneeseen on kauhistus koska tytär totaalinen perfektionisti kaikessa ;O))))


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kaverini kummipoikani kanssa.

        Onneksi ukko toisessa työssä vaikka kävikin välillä himassa.

        14v likka saattamassa kavereitaan junalle.

        15v tyttö tuli himaan ja huomasi että sängyssään nukuttu,piti keksiä ns hätävalhe joka kyllä totta eli että isänsä istui siinä kun katsoi eilen ohjelmaa mutta sitä ei voi kertoa kun siskonsa nukkui pojan kanssa eivät kyllä tehneet muutakuin nukkuivat mutta likalle kaik joka ees katsoo sen täydelliseen huoneeseen on kauhistus koska tytär totaalinen perfektionisti kaikessa ;O))))

        sen tyypin kanssa.....

        Nooh kohta taas seuraava kehissä hih piristää;D


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        sen tyypin kanssa.....

        Nooh kohta taas seuraava kehissä hih piristää;D

        kun taksikuski teki mulle väärin ja ilmoitin tarkastajalla joka hah hah hah hah ha eli jooo tälläistä ei usko.......................


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kun taksikuski teki mulle väärin ja ilmoitin tarkastajalla joka hah hah hah hah ha eli jooo tälläistä ei usko.......................

        itekn ...
        ketään evvvvk...


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        itekn ...
        ketään evvvvk...

        likan kavereita ja toinen "hädissään"siivoo vaikkei kukaan ees ajattele ja hei voi se kultamussu just kysyi saako lainata mun paitaa yöpaidaksi siis haloo hei ihqu;D


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        likan kavereita ja toinen "hädissään"siivoo vaikkei kukaan ees ajattele ja hei voi se kultamussu just kysyi saako lainata mun paitaa yöpaidaksi siis haloo hei ihqu;D

        poppoo syömässä ravintolassa ja pihakahvilla naapurin kanssa.

        Lauantaina kävin systerillä.

        Vittu ku vituttaa ja raskaasti rahatilanne!! Vaikka ennenkin ollut tiukkaa niin ei koskaan ennen ollut näin paska tilannetta;


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        poppoo syömässä ravintolassa ja pihakahvilla naapurin kanssa.

        Lauantaina kävin systerillä.

        Vittu ku vituttaa ja raskaasti rahatilanne!! Vaikka ennenkin ollut tiukkaa niin ei koskaan ennen ollut näin paska tilannetta;

        me sen tyypin kanssa tavataan vielä;D

        Mut yritettiin raiskata joten purin turhaan mieleni väärään ihmiseen;


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        me sen tyypin kanssa tavataan vielä;D

        Mut yritettiin raiskata joten purin turhaan mieleni väärään ihmiseen;

        töissä.Pomo kävi ja allekirjoitin työsopparin tän vuoden vikaan päivään asti.

        Maanantaina kapakassa siskon kanssa ja hirvee riita himassa joka sovittiin tiistaina ja silloin shoppailtiin ukon kans,se kerrankin maksoi.

        Oli ihanan piristävää tiistaina lenkkisauna naapureiden kanssa.

        Pirun jalka kun se edelleen reistailee ja jalkapohja turvoksissa.

        En oo taas uskaltanut käydä vaa alla...


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        töissä.Pomo kävi ja allekirjoitin työsopparin tän vuoden vikaan päivään asti.

        Maanantaina kapakassa siskon kanssa ja hirvee riita himassa joka sovittiin tiistaina ja silloin shoppailtiin ukon kans,se kerrankin maksoi.

        Oli ihanan piristävää tiistaina lenkkisauna naapureiden kanssa.

        Pirun jalka kun se edelleen reistailee ja jalkapohja turvoksissa.

        En oo taas uskaltanut käydä vaa alla...

        kuitenkin eli ukko vei yhdeyshenkilönsä kalliieen apikkaan ja en halunnut mennä mutta just tuli soitti tältä tyypiltyä ja menen,ukko hakee mut...

        Ihana olla töissä kun minua kaivattu;)))


      • :-O
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kuitenkin eli ukko vei yhdeyshenkilönsä kalliieen apikkaan ja en halunnut mennä mutta just tuli soitti tältä tyypiltyä ja menen,ukko hakee mut...

        Ihana olla töissä kun minua kaivattu;)))

        mennä? ukkos kanssa kalliieen apikkaan eli mihin vai sen poikaystäväsi luo? Ihan tässä uteliaaksi tulee.


      • blondeistablondein72hki
        :-O kirjoitti:

        mennä? ukkos kanssa kalliieen apikkaan eli mihin vai sen poikaystäväsi luo? Ihan tässä uteliaaksi tulee.

        virheitä eli hih hih;O)))))))))))

        Menin sitten Satumaahan kun minulle soitti mies joka lafkanpomo jossa ukko töissä ja hän tarjosi kaiken ja ukko kuskina.

        Nyt on ojk kaikki...

        Ukko nukkuu sMOIN Lpset ja mulla rauha....


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        virheitä eli hih hih;O)))))))))))

        Menin sitten Satumaahan kun minulle soitti mies joka lafkanpomo jossa ukko töissä ja hän tarjosi kaiken ja ukko kuskina.

        Nyt on ojk kaikki...

        Ukko nukkuu sMOIN Lpset ja mulla rauha....

        vaikka hauskaaa olikin....


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        vaikka hauskaaa olikin....

        kaduta kun sinne menin sillä oli todella hauskaa;)

        Käytiin kaupoilla ja mies lähti hakemaan meille vieraita Riihimäeltä.Se nainen on isäni vaimon sisko ja hän tulee miehensä ja tyttärensä kanssa.

        Tein ruokaisaa salaattia ja tuoreita patonkeja ostettiin.Kahvit vielä,pullaa ja lapsille mehua ja nameja.

        meille tulee ensi yöksi alakerran tyttö ja illalla isompien tyttöjen kavereita mutta ei yöksi.

        Kämppäkin on siivottu ja putipuhdas.


      • prunette
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kaduta kun sinne menin sillä oli todella hauskaa;)

        Käytiin kaupoilla ja mies lähti hakemaan meille vieraita Riihimäeltä.Se nainen on isäni vaimon sisko ja hän tulee miehensä ja tyttärensä kanssa.

        Tein ruokaisaa salaattia ja tuoreita patonkeja ostettiin.Kahvit vielä,pullaa ja lapsille mehua ja nameja.

        meille tulee ensi yöksi alakerran tyttö ja illalla isompien tyttöjen kavereita mutta ei yöksi.

        Kämppäkin on siivottu ja putipuhdas.

        kadehdittavan ahkera... illalla viihteellä ja tänään siivoiat kämpän putipuhtaaksi. Auts itse katselen tätä mökkiä joka kaipais ainakin kunnon imurointia, kun jaksais...


    • blondeistablondein72hki

      sattunut eli oli tosi kivaa kun kävivät mukava pariskunta ja teemme heille vastavierailun kun mulla vapaa viikonloppu siis Järvenpäähän mutta jostain syystä ajattelen koko ajan että Riihimäki;)

      Ostarilla mustalaiset hakkas sen pojan jota likka auttoi sitä joka oli karannut perhekodista oli karannut taas ja uhkas hakata likan koska luuli tytön vasikoineen...

      Joku mustalaisista oli lyönyt likan kaveria ja sen tytön isä tuli tohon pihalle riehumaan aseen kanssa..
      Ukko meni ulos ja soitti poliisit.

      Nyt meillä tytön kavereita ja osa taitaa jäädä yöksi.

      Kohta ois sauna mutta en tiedä menenkö kun aamulla kävin suihkussa.Olo todella hyvä ja energinen;O)))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2457
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      86
      1951
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      155
      1408
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe