Juuri kirjoitin eräälle tälläkin palstalla vierailevalle sähköpostia ja kun painoin lähetä-nappia, niin tuli ilmoitus, että sivua ei voi näyttää. Siis mitä helvettiä!
Mikä tätä 24:sta oikein vaivaa?
Onko muille käynyt näin.
21
453
Vastaukset
- entinen tintsu
mummotauti, kun meitä "vanhempiakin" täällä tuntuu pörräävän:)
Kiitos terveisistä:=))
Oikeasti pirskatisti sapettaa, kun takkuaa koko ajan näiden sivustojen käyttäminen.- Kössönöm
mutta sain äsken sen jostain pelastettua. En tosin kokonaan. Kummallinen vempain.
Ei ole koskaan ennen 24:sen sähköpostissa käynyt noin. Pitääkö tässä nyt varmuuden vuoksi jokikinen viesti kopsata ennenkuin painaa lähetä-nappia.
Eräs henkilö saa huomenna postia kirjekuoressa. Voitte sitten yhdessä alkaa tanssahtelemaan. - entinen tintsu
Kössönöm kirjoitti:
mutta sain äsken sen jostain pelastettua. En tosin kokonaan. Kummallinen vempain.
Ei ole koskaan ennen 24:sen sähköpostissa käynyt noin. Pitääkö tässä nyt varmuuden vuoksi jokikinen viesti kopsata ennenkuin painaa lähetä-nappia.
Eräs henkilö saa huomenna postia kirjekuoressa. Voitte sitten yhdessä alkaa tanssahtelemaan.minullepa on joku päivä tulossa kasvinvaihtoretkelle eräs henkilö:=))
Kuten jo aikaisemmin kerroin, gmailissa on se hyvä puoli, että viestiä tallennetaan koko ajan, vaikka kirjautuisi välillä ulos, viesti ei katoa, vaan löytyy luonnoksista.
Kunhan nyt ensin tavataan ja harjoitellaan, minulla on nyt ikävä iskias-vaiva, ei paljon tee mieli tanssia:(( - Kössönöm
ilmoittaa jotain muuta, kuin mitä on näkyvissä.
- Kössönöm
entinen tintsu kirjoitti:
minullepa on joku päivä tulossa kasvinvaihtoretkelle eräs henkilö:=))
Kuten jo aikaisemmin kerroin, gmailissa on se hyvä puoli, että viestiä tallennetaan koko ajan, vaikka kirjautuisi välillä ulos, viesti ei katoa, vaan löytyy luonnoksista.
Kunhan nyt ensin tavataan ja harjoitellaan, minulla on nyt ikävä iskias-vaiva, ei paljon tee mieli tanssia:((ukkoasi kävelemään selkäsi päällä, jospa se auttaisi. Älä vaan usko!
- entinen tintsu
Kössönöm kirjoitti:
ukkoasi kävelemään selkäsi päällä, jospa se auttaisi. Älä vaan usko!
eikä päälläni seisota, tosi, tosi huono ehdotus:=)
Olen huomannut, että viestit saa näkyviksi, ainakin joskus, kun pistää kaikki vastaukset näkyviin. - Kössönöm
eikä päälläni seisota, tosi, tosi huono ehdotus:=)
Olen huomannut, että viestit saa näkyviksi, ainakin joskus, kun pistää kaikki vastaukset näkyviin.tai sitten kirjoittaa jotain vaikka pelkkää viivaa aloittajalle. Tämä systeemi oli viimeksi näin kummallinen joskus keväällä.
- gyrus
Kössönöm kirjoitti:
Eräs henkilö saa huomenna postia kirjekuoressa. Voitte sitten yhdessä alkaa tanssahtelemaan.Mitäs IHMETTÄ täällä taas sumplitaan?! En sitten yhtään käsitä =D
- Kössönöm
gyrus kirjoitti:
Mitäs IHMETTÄ täällä taas sumplitaan?! En sitten yhtään käsitä =D
Tarkkaile postiasi.
Eräs heppu teki tänään oharit, vaikka itse soitti ja lupasi tuoda täpliä paperilla-nipun. - gyrus
Kössönöm kirjoitti:
Tarkkaile postiasi.
Eräs heppu teki tänään oharit, vaikka itse soitti ja lupasi tuoda täpliä paperilla-nipun.... odotellaan, ei hätiä mitiä :)
Kesähääbuumiin on vielä aikaa :)
Joudutaankohan me tinzun kaa vielä tyttöparissa pyörimään, kun minun ukkoni ei paljon tanssi. - entinen tintsu
gyrus kirjoitti:
Mitäs IHMETTÄ täällä taas sumplitaan?! En sitten yhtään käsitä =D
vaan näistä sivuista ja ehkä vähän itsestänikin:)
Iskias vaivaa ja olkapää kipeä ja tuo yksi sanoo, että käske miehen kävellä selän päällä:((
Arvaa vaan, koskisiko kovasti:) - entinen tintsu
gyrus kirjoitti:
... odotellaan, ei hätiä mitiä :)
Joudutaankohan me tinzun kaa vielä tyttöparissa pyörimään, kun minun ukkoni ei paljon tanssi.en minä voi tanssia, Kössönöm saa itse tulla tanssimaan:)
Minunkaan mieheni ei tanssi, ei edes sitä vähääkään:(( - Kössönöm
gyrus kirjoitti:
... odotellaan, ei hätiä mitiä :)
Joudutaankohan me tinzun kaa vielä tyttöparissa pyörimään, kun minun ukkoni ei paljon tanssi.hiekalla kuutamossa nyt voi vähän pyörähdellä.
Ei se tanssitaito, vaan tunnelma, nääs. - Kössönöm
vaan näistä sivuista ja ehkä vähän itsestänikin:)
Iskias vaivaa ja olkapää kipeä ja tuo yksi sanoo, että käske miehen kävellä selän päällä:((
Arvaa vaan, koskisiko kovasti:)jolla kolotti joka paikkaa, teki itselleen aina semmoisia turvehauteita. En enää muista mitä hän niihin sanoi laittaneensa, mutta kaikenlaista yrttiä kai.
Kun kysyin, että auttoiko, niin hän sanoi, ettei hän tiedä, mutta ei ainakaan pahemmaksi ole tullut. Eli hän perusteli tämän jutun sillä, että saattaisi olla vielä kipeämpi, jos ei olisi näitä juttuja käyttänyt.
Kokeile vatsatanssia.
Minä en tosiaan tiedä mikä iskiakseen auttaa. Äitivainaa siitä kärsi. Hänelläkin oli jo jonkinmoista omaa konstia ja välillä sitten kävi luontaishoitolassa jossain niksautuksella. Kai se auttoi, kun kohta taas oli puutarhahommissa, eikä mistään sattunut.
Yksi mikä minulle joskus on auttanut kipeään olkapäähän on sellainen, että laittaa kipeään kohtaan kaalinlehtiä, sitoo sen tiiviisti jollain kelmulla ihoa vasten, lämmintä paitaa päälle ja antaa vaikuttaa yön yli. Se pehmittää ja laukaisee lihasjännitystä.
Mitä minä vielä keksisin. En mitään. - entinen tintsu
Kössönöm kirjoitti:
jolla kolotti joka paikkaa, teki itselleen aina semmoisia turvehauteita. En enää muista mitä hän niihin sanoi laittaneensa, mutta kaikenlaista yrttiä kai.
Kun kysyin, että auttoiko, niin hän sanoi, ettei hän tiedä, mutta ei ainakaan pahemmaksi ole tullut. Eli hän perusteli tämän jutun sillä, että saattaisi olla vielä kipeämpi, jos ei olisi näitä juttuja käyttänyt.
Kokeile vatsatanssia.
Minä en tosiaan tiedä mikä iskiakseen auttaa. Äitivainaa siitä kärsi. Hänelläkin oli jo jonkinmoista omaa konstia ja välillä sitten kävi luontaishoitolassa jossain niksautuksella. Kai se auttoi, kun kohta taas oli puutarhahommissa, eikä mistään sattunut.
Yksi mikä minulle joskus on auttanut kipeään olkapäähän on sellainen, että laittaa kipeään kohtaan kaalinlehtiä, sitoo sen tiiviisti jollain kelmulla ihoa vasten, lämmintä paitaa päälle ja antaa vaikuttaa yön yli. Se pehmittää ja laukaisee lihasjännitystä.
Mitä minä vielä keksisin. En mitään.ensinnäkin, ei ole kaalinlehtiä tähän hätään, jos ne mitään auttaisivatkaan, kelpaisikohan vähän nahistuneet raparperinlehdet:)
En tanssi myöskään vatsatanssia, oudon näköistä kiemurtelua:(
Turvehauteita voisin kokeilla, haen huomenna tuolta lammen rannalta turvetta ja teen sekoituksen yrttien kanssa.
Niksautus ei ole hyväksi iskiakselle, voi olla viimeinen niksautus ja pyörätuoli seuraava istuin. - Kössönöm
ensinnäkin, ei ole kaalinlehtiä tähän hätään, jos ne mitään auttaisivatkaan, kelpaisikohan vähän nahistuneet raparperinlehdet:)
En tanssi myöskään vatsatanssia, oudon näköistä kiemurtelua:(
Turvehauteita voisin kokeilla, haen huomenna tuolta lammen rannalta turvetta ja teen sekoituksen yrttien kanssa.
Niksautus ei ole hyväksi iskiakselle, voi olla viimeinen niksautus ja pyörätuoli seuraava istuin.olla noin epäilevä.
Noista muista jutuista en tiedä miten auttavat, kun en ole kokeillut, mutta kaalinlehdet auttoivat minua. Et kai sinä luule, että sinulle vakehtelisin, ethän.
Vatsatanssi kuulemma vahvistaa selkälihaksia ja auttaa selkäkipuun. Kysy vaikka Tarja Haloselta.
Juu, jätä se niksautus pois. Ehkä turhan riskaabelia. - entinen tintsu
Kössönöm kirjoitti:
olla noin epäilevä.
Noista muista jutuista en tiedä miten auttavat, kun en ole kokeillut, mutta kaalinlehdet auttoivat minua. Et kai sinä luule, että sinulle vakehtelisin, ethän.
Vatsatanssi kuulemma vahvistaa selkälihaksia ja auttaa selkäkipuun. Kysy vaikka Tarja Haloselta.
Juu, jätä se niksautus pois. Ehkä turhan riskaabelia.alkavat vatsatanssiharjoitukset, äläkä naura yhtään:=))
Menen talon taakse ettei kukaan näe:)
Kaalinlehtiä kokeilen, kunhan käyn ostamassa oikein ison keräkaalin, että riittää mummelin ympärille käärittävää:)
Ethän sinä minulle voisi valehdella:=))
- Roska Kuski
Suomi24:ssä on roskapostisuodatin.
Porukat sanooki tuolla säteissä tätä suomi24:sta suoli24:seksi, välillä kyl tympii ko ei hommat pelitä. Liekkö niin että suomi24:sella ei oo tarpeeksi päteviä tietotekniikka asiantuntijoita vai missähä lie vika?
ei tule tekniikan toimivuudesta, vaan siitä että kaikki hörhöt kirjoittavat tänne ihan mitä paskaa tahansa.
- tosi pyhä
Rukoilkaamme! Olen huomannut, että tämä auttaa jopa yhdessä yössä. Ruuhkan jälkeen taas toimii. Niin on ihmeellinen Herran voima!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734976Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j222671Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571737- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201149Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889