Demoneita onko heitä?

tyhjä tynnyri

Millaisena olentona demonin näet tai koet?
Oletko tavannut sellaisen ja missä?
Mitä ne tekee?
Miten niistä voi päästä eroon?


Itse luulen, että demoni on viha ja katkeruus, joka myrkyttää mielen.
Jotkut sekoaa myös uskonnosta ja alkaa vouhottamaan saatanasta ja tuomiopäivästä... sekin on minusta kuin olisi pirun riivaama = demonien vallassa.

56

4317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jakke777

      joo demoneita on ja voit löytää ne itsetarkkailun kautta omasta itsestäsi.Ne on tosiaanki niitä huonoja ajatuksia / tapoja ja ne on tietoisia olentoja jotka taistelee sun hallinnasta. Aloita PYHÄ SOTA sisäisiä demonejasi vastaa....Itsetarkkailusta se homma lähtee käyntiin. Et miks reagoi aina samalla mekaanisella tavalla tiettyihin juttuihin...

    • zigi

      Jos me oltais jossain Afrikassa, niin ei tarttis ihmetellä että onko demoneja olemassa.
      Heille demonit ovat todellisuutta ja henkimaailma yleensä.
      Me materialistisen maailman ihmiset jotka uskomme vain sen minkä näemme, meidän tarvitsee saada paljon opetusta ennen kuin "näemme" demonit sekä ympärillämme että sisällämme.

      Saatana, joka on ajettu ulos taivaasta veti mukanaan langenneiden enkelien joukon tänne mukanaan maan päälle. Tekevät täällä pahaa.
      Demonit ovat ihmisen sisä- tai ulkopuolella ja usein molemmissa.

      Jos esim. antaa vihalle vallan vihandemoni pääsee sisään ja uskoon tultuaan siitä voi Jeesuksen nimessä päästä irti.
      Olen itse vapautuspalvelussa, jossa kristilliseltä pohjalta haastetaan demoneja, ajetaan ne ulos ja parannutaan sisäisistä haavoista.
      Gary Hixon tekee maailmanlaajuista työtä vapauttaessaan ihmisiä Jeesuksen nimessä: Jeesus parantaa ihmisen syvät haavat ja sen jälkeen demoneja voidaan ajaa ihmisestä ulos, ei ennen.
      Uskonto muuten on ihan eri asia kuin olla uskossa Jumalaan, henkilökohtaisessa suhteessa meidän Luojaamme Isäämme.
      Sille nyt ei mitään voi, että uskovat puhuvat Saatanasta, koska hän elää ja voi hyvin, päätellen nykyisistä oloista.
      Saatanalla on kuitenkin jo loppu näkyvissä ja on voitettu vihollinen. Ei kuitenkaan käyttäydy kuin voitettu vihollinen vaan kaikesta näkee että sillä on hätä tehdä niin paljon pahaa kuin kerkiää ennen loppuaan.

      • Tunnistaja!

        Ihan valkoisten mantereilla: Todella henget liikkuvat ja kaatavat
        uskojiaan aivankuin muinainen viikate mies joka kaataa viljaa puinti
        kuntoon.


      • Marienelle

        Kuka on sellainen Suomessa joka ajaa ulos demoneja? Se ryhmä joka on sidottu saatanallisiin demoneihin on mielestäni tuuliajolla ja jätetty todellisen avun ulkopuolelle. Amerikassa on uskovat perustaneet hoitopaikan tällaisia sidottuja varten. Siellä on uudestisyntyneet, hengellä täytetyt uskovat tukena sinne tuotuja riivattuna olevia varten. Heillä on todellinen tieto Demonien toiminnasta ja sen käyttäytymismuodoista ja vapautumisesta. He ovat kohdanneet saatanalliset voimat joita vastaan on taisteltava. Heille on tuttua öljyllä voitelu jota saatana pelkää, kaiken läpi käyminen ja aukkojen sulkeminen pyhän hengen avulla ettei ne tule takaisin. Missä on ne jotka ottavat vastuun näistä ja ovat Herran vastuuttamia.


      • Marienelle
        Tunnistaja! kirjoitti:

        Ihan valkoisten mantereilla: Todella henget liikkuvat ja kaatavat
        uskojiaan aivankuin muinainen viikate mies joka kaataa viljaa puinti
        kuntoon.

        On oltava varma tieto ennenkun väittää sanan julistajasta kuten sanoitte Benny Hinnistä noin vahvaa tekstiä.
        Jos se annetaan julkisuuteen ilman todellisuuden pohjan selittämistä se koko tieto on Saatanasta. Katso ettei sinua havaittaisi taistelevan itse elävää Jumalaa vastaan.


    • Erjuth

      Oman kokemukseni mukaan on sekä ulkoisia että sisäisiä demoneja, mitkä molemmat ovat kyllä kesytettävissä. Jokaisen ihmisen tulisi tehdä oma varjotyönsä. Ulkoiset pirut eivät ahdistele, kun on oikeat aseet niitä vastaan.

      • Marienelle

        Mitä on nuo varjotyöt?


    • 18 vuotta!!!

      >>Millaisena olentona demonin näet tai koet? >Oletko tavannut sellaisen ja missä? >Mitä ne tekee? >Miten niistä voi päästä eroon?

      • Jumala loi kielet

        Heh! Luuletko tosiaan ettei Jumala joka loi maailman itse osannut puhua latinaa ja kaikkia maailman kieliä jo ennen kuin loi ihmisen??? Ei kieli oli ihmisen keksimä, Jumala on antanut ihmiselle puhekyvyn ja tiennyt kaikkitietävänä aivan taatusti millaisia kieliä ihmiset tulevat puhumaan.. Aika heikot perustelut sinulla.


    • Aritta

      Demonit ovat mielikuvituksen tuotetta vaikka joillekin ne ovat erittäin todellisia.

      Ajatukset luovat.

      • sappua

        Henkimaailmassa on monenlaista todellisuutta. Niitä henkiä on syytä varoa jota vahvistavat himoa ja riippuvaisuutta ellei halua olla orjana.
        Rakkaus ei aiheuta riippuvaisuutta koska se ei omista mitään.


      • Aritta
        sappua kirjoitti:

        Henkimaailmassa on monenlaista todellisuutta. Niitä henkiä on syytä varoa jota vahvistavat himoa ja riippuvaisuutta ellei halua olla orjana.
        Rakkaus ei aiheuta riippuvaisuutta koska se ei omista mitään.

        Henkimaailmoja on monia. Niissä "alhaisimmissa" on tietysti henkiä jotka tekevät sitä mistä kirjoitit. Ne eivät kuitenkaan ole demoneita, siis saatanan demoneita.

        Ja rakkaus on ehdotonta.


    • maahanmuuttovirasto tuo niita

      joka paiva! nila on pyyhe pahineena ja tumma iho. Ja ne tulee hulluxi kun nayttaa vahan reitta tai keinuttaa takapuolta..

    • velhotar

      Demoni... se on vallannut mun kehon ja aiheuttanut nuhaa, päänsärkyä ja kurkkukivun.
      Se näyttää keltaiselta ja pitää välillä äziiii! Ääntä. Koen sen tukalana ja välillä se aiheuttaa vilua.
      Käsittääkseni neste, lepo ja vitamiinit voivat auttaa, mutta lopullinen karkoitus tapahtuu kuumeen kautta. Nyt se on 38 vaiheella.

      Mä uskon pääseväni siitä eroon. Minua eivät demonit ainakaan vielä Tuonelaan vie. :3)

      • kuolematon sielu

        kiihkouskovaisten sairaissa aivoissa,
        syytetään jostakin pahasta jotain ulkopuolista olentoa vaikka ollaan itse syyllisiä.


      • avaisit raamatun
        kuolematon sielu kirjoitti:

        kiihkouskovaisten sairaissa aivoissa,
        syytetään jostakin pahasta jotain ulkopuolista olentoa vaikka ollaan itse syyllisiä.

        ennen kuin latelet totuuksiasi niin tietäisit ettei ne ole kenenkään kiihkouskovaisten keksintöä vaan ihan raamatussa niistä kerrotaan! Eikä kristinuskon mukaan ihminen kyllä ole demonin vallassa jos hän on vaikka vihainen siitä että hänen lompakkonsa varastettiin. Ihmisellä on taipumus syntiin ja kun syntiä tehdään, se antaa demoneille sijaa. Jos synnin tekemistä jatkaa, se voi ottaa vallan (demoni) mutta en kyllä tiedä voiko esim tavallisessa syntisessä kristityssä olla demoni SISÄLLÄ.. En oikein usko... Minun mielestäni demonin valtaan voi joutua esim. saatananpalvonnan seurauksena. Siinähän niitä jopa kutsutaan sisään kun asetetaan mieli passiiviseksi ja demonit voivat sitten ottaa vallan tietyissä tilanteissa ja aiheuttaa raivokohtauksia tai tappamista ym. Mutta demonit kyllä voi vaikuttaa myös kristityn elämään ja houkutella kristittyjä tekemään syntiä. Mutta syntisyys on kuitenkin ihmisen sisäinen ominaisuus.


    • Demoneista vapaa

      "Millaisena olentona demonin näet tai koet?"

      Mielestäni ne ovat aika pienikokoisia ja vikkeliä liikkeissään. Luultavasti ne ovat myös karvan peitossa. Ne kurkkivat esimerkiksi puiden takaa ja huutelevat tuhmuuksia. Niitä naurattaa herkästi, ääni on korkea ja käheä.


      "Oletko tavannut sellaisen ja missä?"

      En ole aivan varma. Muutamia ehdokastapauksia on ollut mutta en ole päässyt lähempää enkä pidempään tutkimaan.


      "Mitä ne tekee?"

      Yleisesti ottaen melkein mitä vain. Pahimman laatuiset pystyvät menemään ihmisen sisään ja tekemään ihmisen hulluksi.


      "Miten niistä voi päästä eroon?"

      Luultavasti erilaisin loitsuin ja demonin lähdetysmenoin. Paasto on tietääkseni eduksi myös.

    • sappua

      Aineellisuudessa sielu on aina alttiina vääristyneille voimille, siksi pahasta pääseminen vaatii vakaata pyrkimystä Rakkautta kohti.

      Itsessä oleva hyvyys vahvistaa kauneutta ja hyvyyttä myös toisissa ihmisissä.

      Rakkaus on kuin valo jonka piirissä kaikki halukkaat voivat olla.

      Pahuus tekee rakkauden energiasta pahuutensa työvälineen. Pahuus vangitsee, hyvyys vapauttaa.

      Demonit ovat oman pahuutensa vankeja. Pahuus kasvaa ihmisessä niin kauan kuin ihminen haluaa kasvattaa sitä. Lopulta se tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa.

    • Garto

      Demoni eli piru, olen nähnyt itse sellaisen. Kun tulin saunasta ja menin kuistille polttamaan sätkän ja odottamaan vaimoani, niin katsoin ihan tavallisesti pihaa kunnes näin 10-15m vastakkais naapurin kulmalla pirun. Se oli musta ja vähän kyyryssä ja katsoi minua ja taloani. En tiennyt mitä tehdä joten aloin vain huutamaan sille että mene pois, mene sinne minne kuulutkin. Sanoin vaimolleni siitä heti kun hän tuli ulos ja hän ei tietenkään uskonut minua ja vähän ajan päästä itsekkin aloin epäillä näkemystäni. Piru ei lähtenyt näkyvästi vaan katosi vähitellen jossain 10 sekunnissa kunnes en nähnyt enään mitään. Mietin sitä todella kauan että oliko se totta vai ei kunnes kuulin vaimoni veljen lapselta joka asuu noin 100m päässä meistä, että hänkin oli nähnyt ja kokenut yliluonnollista lähi aikoina. Hän sanoi että oli nähnyt mustan kyttyrä sellkäisen hahmon jolla oli pienet sarvet. Sitten kerroin että mäkin olin nähny samanlaisen ja sitte sanoin että piirretää omat näkemyksemme siitä hahmosta. Sitte tuli kylmät väreet ku ne oli melkei ku identtiset. Ja sit hän alkoi selittää että oli nähny sen meidän vastakkais naapurin (jossa asuu vaimoni sisko)miehen tekeneen jotain rituaaleja jätkän kynttilöiden kanssa. Ja todella outoa oli myös se että Norjasta soitti sen kaveri joka oli nähny myös luultavasti pirun että: ''Mä näin unta että teiä pihapiirssä on jotain pahaa ja se yrittää päästä teiän sisälle, mutta ei pääse. Teiän on haettava apua jostakin, koska muuten se ei päädy hyvin.'' Ja Hanne joka oli nähny sen demonin oli nähny just edellisenä päivänä sen demonin. No sitte Hanne soitti shamaanille ja se oli tullu käymää ja se oli kuulemma sanonu että siellä on paha henki joka kiertää tätä pihapiiriä ja se on ollu täällä ennenki mutta on lähteny pois, ja ollu aika kauan pois mutta tullu takasin nytte. Vaimoni alkoi sitte selittämään että olivat löytäneet vastakkais naapurista joka oli silloin hänen äitinsä talo niin sieltä mustan raamatun. Ja sitte he olivat polttaneet sen. Ja nytte ns''piru aikaan'' ihmiset jotka ennen olivat todella hyvissä väleissä ovat alkaneet erota tulla suku riitoja ja Hannen vasta syntynyt lapsi on levoton toisinkuin sen 4v lapsi, se oli ollut todella rauhallinen ja lähes itkemätön lapsi. Noh vaimoni sitten kysyi vastakkais naapurilta että onko heillä mustaa raamattua että onko hänen miehensä käyttänyt mustan raamatun magiaa manatakseen pahoja henki, niin hän vastasi että on ja sanoi että hän on piilottanut sen... koskakohan tänne tulee taas rauha =(..

      Demoni rikkoo ihmissuhteita sekä tahtoo pahaa lähipiiriin, aiheuttaa riitaa ja levottomuutta. Tämä teksti on totta. Kaikki uskoo mihin haluaa ja ketään en pakota uskomaan tapahtunutta, enkä voikkaan, mutta totta se on.

      • Minä olen Demoni

        Hei, minulla on lappunen, jossa on varmaan joku rituaali, koska se on jotain xing xang xong kieltä! en uskalla lukea sitä tai tämmöistä, koska se voisi johtaa vaikka maailmanloppuun, sitä ei kukaan tiedä. minä olen tutkinut asiaa, ja olen nähnyt jotain. Yksi tyyppi on alkanut jo vähän pelottaa, kun se vain pelästyttelee aina melkein jossain pimeissä paikoissa, ja heillä joskus vain valot välkkyvät kun hän menee kotiin. Ei minulla sen enempää kommentoimista. hei, toivottavasti uskot, koska tämä on totta, jos et usko niin et usko, mutta minä tiedän, että se on totta. =[


      • 24
        Minä olen Demoni kirjoitti:

        Hei, minulla on lappunen, jossa on varmaan joku rituaali, koska se on jotain xing xang xong kieltä! en uskalla lukea sitä tai tämmöistä, koska se voisi johtaa vaikka maailmanloppuun, sitä ei kukaan tiedä. minä olen tutkinut asiaa, ja olen nähnyt jotain. Yksi tyyppi on alkanut jo vähän pelottaa, kun se vain pelästyttelee aina melkein jossain pimeissä paikoissa, ja heillä joskus vain valot välkkyvät kun hän menee kotiin. Ei minulla sen enempää kommentoimista. hei, toivottavasti uskot, koska tämä on totta, jos et usko niin et usko, mutta minä tiedän, että se on totta. =[

        Kun antaa pahalle pikkusormen, se vie helposti koko käden.


      • Garto
        Minä olen Demoni kirjoitti:

        Hei, minulla on lappunen, jossa on varmaan joku rituaali, koska se on jotain xing xang xong kieltä! en uskalla lukea sitä tai tämmöistä, koska se voisi johtaa vaikka maailmanloppuun, sitä ei kukaan tiedä. minä olen tutkinut asiaa, ja olen nähnyt jotain. Yksi tyyppi on alkanut jo vähän pelottaa, kun se vain pelästyttelee aina melkein jossain pimeissä paikoissa, ja heillä joskus vain valot välkkyvät kun hän menee kotiin. Ei minulla sen enempää kommentoimista. hei, toivottavasti uskot, koska tämä on totta, jos et usko niin et usko, mutta minä tiedän, että se on totta. =[

        Vaimoni äidin talossa jossa oli se musta raamattu, niin siinäkin oli sellainen lappunen johon oli kirjoitettu rituaaleja :o


      • Demon hunter

        Totta turiset, demonit ovat olemassa mutta harvemmin ilmestyvät fyysisessä muodossa. Yleensä ne ovat näkymättömiä ja pään sisällä, kuiskaten sinulle pahoja ajatuksia joita et välttämättä eroita omistasi. Ne saavat voimaa kaikista synneistä. Mutta shamaanin kutsuminen paikalle ei ole kovin hyvä asia: vaikka he saattavat olla hyvin perillä hengellisistä asioista, heidän valtansa tulee muilta hengiltä jotka tulevat shamaanin kautta muihin ihmisiin. Kaikkein tehokkain ja ainut "turvallinen " tapa häätää henkiä on Jeesuksen nimessä: Kaikki henget tottelevat Häntä. Seuraavan kerran kun näet tai tunnet hengen voit käskeä sitä poistumaan sinusta, perheestäsi, ystävistäsi ja /tai talostasi sanomalla "Paha henki, sidon sinut Jeesuksen kristuksen nimessä totuuden, kuuliasuuden ja valon kahleisiin. Mene Jeesuksen jalkojen juureen tuomiotasi varten. Estän sinua sieltä palaamasta minun, minun perheeni tai ystävieni tai omaisuuden luo ikinä." Tämä tosiaan vaatii, että uskot Jumalaan. Jos kyseessä on vahva henki saatat tarvita apua uskovaisilta, jotka ovat perillä deep healingistä ja henkien häätämisestä


      • Ei shamaania!!!

        Älkää vaan mitään shamaaneita kutsuko! Nehän niitten demonien kanssa on nimenomaan tekemisissä! Ei ne demonit mihinkää lähe mustan raamatun manaamisilla, nehän vaa innostuu siitä! sehän on demoneille ja saatananpalvojille ku pyhä kirja se musta raamattu! Sama ku lukisit enkelille raamattua! ootko tietonen saatananpalvonnasta yhtää? Ne harrastelee shamanismia, spiritismiä, noituutta, woodoota jne ja kutsuu myös niitä demoneja ja kaveeraa niiden kanssa. Shamaani ei pysty ajamaa pahoja henkiä pois, vaa pikemminki tuomaa niitä lisää, vaikka se kuinka muuta väittäis.Kannattaa lukea sille demonille mielummin sitä ihan oikeaa raamattua, nimenomaa uutta testamenttia kovaa ja kuuluvasti. Jeesuksen nimi on jotain mitä demonit ei kestä kuulla. sitä tietoa kannattaa käyttää hyväksi.


    • <<<<

      Demonit ovat ihmisen pään sisällä, ihmisen mieli ja aivot ovat ihmeelliset.

    • demonimallinen

      Demoni on niin sanotusti henki joka valtaa ihmisten mielen ja riivaa tämän. Jotkut sanovat, että demonit etsivät vain tiettyjä ihmisiä joiden sisällä elää jotta ne saisivat uuden elämän. Mutta ehdottomasti kiellän pelleilemästä spiritmaalisilla asioilla. Ne voivat tuoda esiin demoneita ja varsinkin niitä. Spiritmaalinen peli ei oikeastaan ole peli vaan henkien esiin kutsumista ja jos sitä pelaa ryhmä joukolla se voi oikeasti riivata jonkun.Puhun kokemuksesta.

    • 3w4e56r7t8

      Raamatun mukaan Saatana oli yksi jumalien pojista. Jos lasten lelulaatikosa oli vain valkoisia leluja, kuinka yksi pienokainen voi valita mustan?

      • Saagapolku

        Totta vai tarua, mutta minulle ovat karjuneet muutamia kertoja aivan korvan juuressa.
        Demonit ovat vain energiaa jotka kunnioittavat vapaata tahtoa.
        N e eivät iske sinuun ilman sun omaa pyyntöäsi.
        Tai jätät suojaamatta energiaminäsi jolloin ne näkevät että ovi on auki ja heillä on lupa tulla imemään sun energioitasi ja kun ne heikkenevät, niin fysiikkasikin heikkenee.
        Joten suojatkaa valolla itsenne.
        Demonit mustat liehuvat energiat ovat kokoajan ympärilläsi, niin kauan kun niitä vielä on.
        Maailmanpankkikin edustaa niitä vaikka joku ei sitä uskoisikaan.
        Sillä on ollut melko mittavat lonkerot jokaisen meidän elämään viimeiset 13000 vuotta.
        Muistakaamme että Demoniset energiat ovat lähtöisin samasta lähteestä kuin Valokin on ja D on raskaampaa värähtelyä jota myös 3D edustaa joten pyytäkää Valoa joka syrjäyttää tämän Demonin.
        Valo on kokoajan läsnä ja niin on Deminikin.
        Vapaa Tahto on kova juttu.


      • --
        Saagapolku kirjoitti:

        Totta vai tarua, mutta minulle ovat karjuneet muutamia kertoja aivan korvan juuressa.
        Demonit ovat vain energiaa jotka kunnioittavat vapaata tahtoa.
        N e eivät iske sinuun ilman sun omaa pyyntöäsi.
        Tai jätät suojaamatta energiaminäsi jolloin ne näkevät että ovi on auki ja heillä on lupa tulla imemään sun energioitasi ja kun ne heikkenevät, niin fysiikkasikin heikkenee.
        Joten suojatkaa valolla itsenne.
        Demonit mustat liehuvat energiat ovat kokoajan ympärilläsi, niin kauan kun niitä vielä on.
        Maailmanpankkikin edustaa niitä vaikka joku ei sitä uskoisikaan.
        Sillä on ollut melko mittavat lonkerot jokaisen meidän elämään viimeiset 13000 vuotta.
        Muistakaamme että Demoniset energiat ovat lähtöisin samasta lähteestä kuin Valokin on ja D on raskaampaa värähtelyä jota myös 3D edustaa joten pyytäkää Valoa joka syrjäyttää tämän Demonin.
        Valo on kokoajan läsnä ja niin on Deminikin.
        Vapaa Tahto on kova juttu.

        Mä en tiedä johtuuko tämä demoneista.. Mutta mulla on ollu kauan aikaa semmone pakkomielle asioihin jotka ovat aivan turhia.. Esim, päänsisällä joku sanoo että jos et tee tätä näin, tapahtuu noin ja noin.. Niin mun on pakko tehdä se.. Mutta se mitä teen, on aivan joku turha juttu.. Kuten katsoa sängyn alle monta kertaa? En tiedä tää on aivan hullua.. Ihan naurettavaa paskaa.. Mutta oon väsyny tähän, tätä on jatkunu vuoden varmaan.. En tiedä onko ne mun ajatuksia, mutta jotai tulee päänsisälle.. Tuntuu että mä sanoisin ne, mutta miten ite voi ajatella että "Jos ei tee noin, nii tapahtuu jotai pahaa??" Epäilykset alkaa herää.. Eikä tää oo kivaa..


      • saattaa olla...
        -- kirjoitti:

        Mä en tiedä johtuuko tämä demoneista.. Mutta mulla on ollu kauan aikaa semmone pakkomielle asioihin jotka ovat aivan turhia.. Esim, päänsisällä joku sanoo että jos et tee tätä näin, tapahtuu noin ja noin.. Niin mun on pakko tehdä se.. Mutta se mitä teen, on aivan joku turha juttu.. Kuten katsoa sängyn alle monta kertaa? En tiedä tää on aivan hullua.. Ihan naurettavaa paskaa.. Mutta oon väsyny tähän, tätä on jatkunu vuoden varmaan.. En tiedä onko ne mun ajatuksia, mutta jotai tulee päänsisälle.. Tuntuu että mä sanoisin ne, mutta miten ite voi ajatella että "Jos ei tee noin, nii tapahtuu jotai pahaa??" Epäilykset alkaa herää.. Eikä tää oo kivaa..

        En tietenkää mee mitää vannomaa, mutta kuulostaa siltä että joku pakkomielteiden henki on saanu suhun otteen. Ei se tarkota että olisit joku riivattu ja se ois sun sisällä vaa ne haluu vaa kiusata sua ja vaikeuttaa sun elämääs. Ne vähänniinku kuiskii sun pääähän asioita. Jos me voitais nähä henkimaailma ni semmonen demoni varmaa lentelis sun perässä ja pään yläpuolella kuiskimassa sulle noita juttuja. Tällä siis yritän sanoa sitä että se demoni tuskin on sun sisällä silleen riivaamassa sua.. Jeesuksen nimessä ja veressä voit käskeä sitä poistumaa sillon ku se tuntuu puhuvan sun päähän asioita.


      • Lunsimenurilufei
        saattaa olla... kirjoitti:

        En tietenkää mee mitää vannomaa, mutta kuulostaa siltä että joku pakkomielteiden henki on saanu suhun otteen. Ei se tarkota että olisit joku riivattu ja se ois sun sisällä vaa ne haluu vaa kiusata sua ja vaikeuttaa sun elämääs. Ne vähänniinku kuiskii sun pääähän asioita. Jos me voitais nähä henkimaailma ni semmonen demoni varmaa lentelis sun perässä ja pään yläpuolella kuiskimassa sulle noita juttuja. Tällä siis yritän sanoa sitä että se demoni tuskin on sun sisällä silleen riivaamassa sua.. Jeesuksen nimessä ja veressä voit käskeä sitä poistumaa sillon ku se tuntuu puhuvan sun päähän asioita.

        Pakko-oireisesta häiriöstä tuollaiset pakkoajatukset johtuvat, eikä mistään demoneista.


    • Parannusta syntien .
    • Izumi 1

      Minusta demoni on kuin parasiitti, joka saa olemassaolonsa mahdollisuuden uhriinsa takertumalla.

      • työmies, entinen

        Samoin niiku nämä yhteiskunnan rahoja kuppaavat kapitalistiporvaritkin?


      • Izumi 1
        työmies, entinen kirjoitti:

        Samoin niiku nämä yhteiskunnan rahoja kuppaavat kapitalistiporvaritkin?

        Valhe asettui ihmiseen jo silloin kun ihminen päätti ryhtyä palvomaan paholaista ja unohti todellisen Itsensä.

        Vieläkään ei ole myöhäistä palata oikealle RAKKAUDEN TIELLE. Sille jokaisen kulkijan on lopulta palattava. Vain Rakkaus vapauttaa.


    • Rampajänis

      Miksi internetistä ei löydy mitään korrektia, joka liittyy aiheeseen:Demonit ja pahat henget?? Jeesushömpät, menkää ja kohdatkaa demoni ja yrittäkää häätää se kristuksen nimeen niin katsotaan toimiiko. Osaako joku kertoa mistä löytyisi aiheeseen liittyvää tietoa ilman sen suurempia valtauskonnollisia käsitteitä? Sen verran tiedän että, ennenaikaan ihmiset kertoi tarinoita joille ei ole koskaan löydetty tieteellistä selitystä. Kuten vanhoilla sotatantereilla vaeltavat muodottomat ja usein tummat hahmot (joita on tullut nähtyä useampaan otteeseen). Länsimainen lääkettiede on unohtanut henkiset asiat täysin joten jos puhut psykiatrisi kanssa kokemuksistasi, saat lääkityksen ja kokonaisvaltaisen kalloluotauksen ja huonolla tuurilla hullun paperit...

      • LUE se kirja!

        Lue kirja Doreen Irvine: Olin noita. Siinä on lyhyt kertomus yhden ihmisen omasta elämästä demonien kanssa ja miten pääsi niistä eroon.

        ÄLÄ ala leikkimään demonien ja spiritismin kanssa!
        Minun lapseni kulki tietämättäni niissä piireissä äitinsä kanssa. Näin lapseni viimeksi noin 10 vuotta sitten. Mielisairaalan nuorisopsykiatria suljetulla osastolla. Luultavasti ei ole siellä enää. En tiedä missä on nyt.

        Tunsin myös yhden spiritismiä pelanneen ihmisen. Lopetti kun demoni kertoi hänen päästäneen itsensä häneen. Pahat pelkotilat vieläkin aina kun tulee jotain demoneihin tai spiritismiin viittaavaa...

        Ei näihin tieteellistä selitystä löydy eikä psykiatria näitä usko, mutta ei voi parantaakaan. Lue se kirja niin tiedät.
        LUE SE!


      • Anonyymi

        Demoni on absoluutisesti : Riivaaja, Kiusaaja ja Paha Henki. Kaikki jotka suorittavat tuota esittelevät ihmisyydessä noita, mutta en ole kuullut monestakaan ihmisestä, jossa ei olisi ollut edes pientä kiusanhenkeä, muutamassa lauseessaan edes, mutta Jeesus sanoi:"Ei minussa ole pahaa henkeä, Minä kunnioitan Isääni, mutta te (fariseukset ja kirjanoppineet) häpäisette minua". Ei Jeesus sanonut silti, etteivät saisi tehdä niin vastakin, mutta se ei ole vielä kääntymistä Jumalan Pojan Isältään saamaan oppiin...
        Mutta jos silti opiskelette tiedettä, niin silti opiskelisin mieluumin tositiedettä, eikä sitä, joka jo oletusarvoisesti jossakin uudessa ongelmassa arpoo kaikki eika yrittämälläänkin väärinpäin...
        Siinä arpomisessa menee liian kauan, ei riitä ikuisuuskaan, jos arpomistensa lisäksi, palajastuu liikaa uusia muuttujiakin, käsiteltävissä oleville ongelmille. Siksi:" Jumala on olemassa," Hän on elänyt niin kauan, että ei pelkästään arvo mitään, rakentaessaan tilavuudessaan eli Taivaassa, jos kyseessä ei ole vain arpapeli, jolloin Jumalankin tuuri voi olla ihan samakin kuin jopa Ihmisellä...


    • ,,-.,.-,,-,-.

      no joo. itse olin teininä kiinnostunut henkimaailmasta ja pelasin kavereiden kanssa spiritismiä, kävin ennustajalla jne. kärsin oikeastaan koko teinivuosieni ajan masennuksesta, ahdistuksesta, paniikkikohtauksista jne. en todellakaan väitä tämän kokonaan johtuvan näistä nuoruusvuosien toilailuista.

      Muutamia vuosia sitten olin yksin huoneessani rukoilemassa. Olen usein kokenut tuntevani jumalan läsnäolon kun rukoilen mutten ole nähnyt mitään selviä näkyjä. ennemminkin mieleeni on saattanut tulla joku ajatus tai tunne.

      sillä kerralla, kun rukoilin silmät kiinni näin mielessäni todella selkeästi erittäin kauniin, kirkkaan enkelimäisen hahmon ilman siipiä. ihastelin sitä hetken mielessäni, mutta, kun katsoin hahmoa tarkemmin huomasin, että sillä oli ihan hirveä, vuohimainen pää jossa oli sarvet ja sen kasvoilta välittyi pahuus. säikähdin tietysti ja avasin silmäni, mutta sen jälkeen minulle tuli ihan mielettömän rauhallinen tunne ja minun mieleeni tuli ajatus, että kirous on murrettu.

      nykyään en kärsi masennuksesta enkä paniikkikohtauksista. toisinaan ahdistun herkästi mutta se johtuu vähän kanssa luonteestani.

      ennustaja jolla kävin puhui nimenomaan parisuhteistani ja tulevasta avioliitostani. en tiedä oliko sattumaa, mutta kaikki kolme suhdetta jotka minulla oli ennustajakäynnillä jälkeen olivat toinen toistaan hirveämpiä ja tuon "näyn" jälkeen löysin hyvän kumppanin jonka kanssa olen nykyisin naimisissa.

    • Apulinkki kaikille

      Kyllä demoneita on. Kirkko on Raamatun mukaan demonien toimintapaikka, "saastaisten henkien tyyssija".. Ilm. 18:2-6.

      http://www.eroakirkosta.fi

      • hh7h7

        Hei! Nyt meillä on täällä kerrankin kirjoittaja, jolla on järkeä.


      • Anonyymi

        Valiettavasti tuo ei ole zoukki. Mormoonien kirjakin ennusti Saatanan porttokirkosta, joka nykyään tarkoittaa kaikkea instituutiokristellisyyttä(valtiovalta keksi sen), jossa vain naitetaan ihmisiä, eivätkä he saa opiskella mielellään esim. tiedettä, sitä pidetään Paavalin opetuksen takia vain tämän maailman kukistuvien herrojen uskontona. Mutta ei Paavali ollut itse Jaafetilainen vaan Seemilläinen. Tämän takia itse hylkäsin instittuuttikristillisyyden, vaikka olin silti ensimmäisten joukossa itse liittynyt Suomessa virallistettuun lahkolaiskritillisyyteen Pentecostaali lei Helluntalaiset., koska toivon silti Esikoisten Kirkon silti pelastuvan. Minua itteeni on turhaa naittaa, koska olen itse jonkinlainen tietäjä, ja Mooseksen kirja ja laki sanoi, että "noitanaisen (miehistä puhumattakaan) ei saa antaa elää", joka tarkoittaa, että heidät on syytä jättää lapsettomiksi, ei heille riitä aikaa kasvattaa lapsiaan, ja koska heidän "lapsensa" on heidän suunnitelemansa koneet ja niiden ohjelmat, moottorienkin keksijät tms. Edes Charales Darwin, koska oli tietäjä,ei olisi saanut ruveta lisääntymään, ja Hän ei muistanut aluksi Mooseksen lakia, omalle osalleen ja tyttärensä kuoli nuorena.


    • Irti demoneistaq
    • Demsku

      Jos me kaikki vaan lopetettas demonien kiusaaminen ja jätettäs ne rauhaan?

    • Lordiprotektori

      Luulen että ne on niitä enimmäkseen pahojen ufomiesten kavereita.

    • Einäkyviä

      Juutalaisten Talmudin mukaan demoneita on olemassa 7 405 926 kappaletta.

      • Anonyymi

        Demoneja on ikuisuudessa äärettömästi, koska olemassaolokin on ikuinen, mutta oikeista enkelietä on tuplasti enemmän:2/0
        Tänään kohtasin erään demonin, mutta pelastuin siltä, koska aikapalkissa oli 1.4.2021...
        Demonit rakastavat sitä, että valheet kyettiin lähes saamaan todelliseksi, mutta heitä seuratessaan vain kuolee aiemmin..


    • Anonyymi

      Mun sisäl on demoni ja se on vahvin ja kuolematon et välil ottaa mut hallintaan ja melkein tappo ihmisen

    • Anonyymi

      Demoneista, tai kuten erä Danmarkkenilainen vääräleuka sanoi demareista:
      A) Demonit palvelat pimyden voimaa
      B) Heihin iittyi 2/3 tulienkeleistä.
      C) Demonit rakastavat Saatanaa, esikoispojan mahtavia kykyjä.
      D) Demonit ovat kapinassa oikeiden enkelien Vatiasta vastaan.

      Koen demoni likaisena zointtina mielen ajatuksissa, joka on seurausta joko liiasta tai liian vähästäkin huumausaineen käytöstä, mutta keskinkertainen määrä, syntisiä, syytettyjä aineita on massapsykoosi, jossa Tartaroksen syntisten ruhtinas ei anna heidän KÄÄNTYÄ! Jeesuksella ja Luciferilla on pitkä taistelu siitä, kumpi heistä tuokin oli?!

      • Anonyymi

        Kyllä demoneita on olemassa.
        Demonit vaivaavat usein esim munkkeja, ja niitä jotka totisesti uskovat Jumalaan ja Jeesukseen.

        Olen kristitty ja rukoilen paljon.
        On omakohtaisia kokemuksia.

        Näin unen, jossa tuttavani pyysi apua minulta, ja oli tulipalo.
        Soitin tuttavalleni heti seuraavana aamuna, en saanut kiinni. Menin ovelleen, ei aukaissut.
        Sain naapureilta tietää, että oli ollut tulipalo ja hänet oli viety sairaalaan.

        Menin käymään hänen luonaan psykiatrisella osastolla, kertoi että oli yrittänyt tappaa itsensä.
        Samana yönä demonit/jotain tosi pahoja hyökkäsivät kimppuuni. Tulkitsen että ne olivat lähteneet mukaani sieltä sairaalasta, siellähän oli paljon muitakin potilaita.

        Jeesuksen nimessä sain heidät ajettua pois.
        Kuulin oikein kun ne ulvoivat/huusivat kun lähtivät pois. Ja tämä ei tosiaan ole mikään kuvitelma, ne ulvoivat!

        Aikaisemminkin olen Jeesuksen nimessä karkoittanut pois demoneita.

        Aloittaja kysyi, että miten saada karkoitettua pois demonit.
        Tämä on neuvo: Jeesuksen nimessä!

        Jeesus on ainoa joka pystyy siihen.
        Siellä Raamatussa on kerrottu tästä.

        Tiedän miten paljon saattaa tulla vastustusta, kun ehkä ruvetaan vastustamaan tätä, että Jeesus auttaa ja on se ainoa.

        En kertoisi tätä, jos itselleni ei olisi sattunut tätä.

        Nyt on Pitkäperjantai.
        Lukekaa Jeesuksesta, Raamattua, rukoilkaa, ja pitäkää hiljainen Pitkäperjantai.

        Miten mahtavaa, että Jeesus voitti kuoleman!

        Hyvää Pääsiäistä!


      • Anonyymi

        "Jumalan ainokainen Poika kertomus, esim. Jeesus, on Saatanan tyydyttämiseksi tehty valhe". Jeesushan piti silti apostoleita veljinään, ja miksi tuo on valhe, niin ihan biologisesta sukupuustakin johtuu, sinulla ja minullakin on jossakin historiamme hämärissä, yhteinen esi-isä, jopa näin tavallista biologistakin periytyvyttä ajatellen.
        Saatana on Jumalan tekojen esikoisia, dinot elivät kuolemattomina, kymmeniä tuhansia vuosia, per yksilö, noin 66 miljoonaa vuotta sitten ainakin ja siitäkin syystä ne olivat satoja kertoja kookkaampia, kuin esim. ajan ihmisapinoiden alkumuodot. Ihminen polveutettu varmaan oravastakin, koska luulen esim. apinan polveutuneen oravasta, ei päinvastoin. Kaikki eiiöt ova syntyneet biologisen suvunjatkon takia, poikkeuksena koneet... Jos ette tuota Darwinia usko, vaan oletatte ihmisen syntyneen kuin patsas, niin mistä se patsaanvalija sitten syntyi?! Ei ole syytä vielä edes uskoa, että olisimme syntyneet muutakuin sukupolvien välisten mutaatioiden takia erilaisiksi eläinlajeiksi... En tiedä monesko on nykyinen luomisviikko, ei ihmisellekään silti ensimmäinen ole tämä nykyinen 7-tuhantisviikko, mutta yksi Galaktinen viikko vie jo pelkästään 4 miljardia vuotta, tämä on laskettu jopa, ei tässä asiassa ole varsinkaan evoluutio ole eri mieltä, mutta se vanha noitanainen joka narrasi, ehkä tahallaan, että koska ihmisellä on mielikuvitustakin, voisi kaikki syntyä kuin unelma, vain 7000 vuotta sitten. Se oli ihmisen viimoisin tietoonlankeaminen vain,ei mitään muuta -juurikaan...
        Älkää uskoko valhetta, tai olette eksytyksen välikappaleita, Darwin oli tiedolleen omistautunut tiedemies, ei hän olisi elänyt kaukaan, jos teoriansa olisi ollut vain valhe. Älkääkä uskoko sitäkään, että ilman henkiolenoja, joita nämäkin lauseet ovat, olisi voinut syntyä ja "kehittyä" yhtään mitään.
        Jumalalla ei ole nykyään ihmisyydessä poikia kuin Neljä, Nooa, Seem, Haam ja Jaafetti.
        Älkää vielä silti luulko Jumalaa silti Godzillaksi, vaikka se dino epäilemättä olisi voittanut Saatanakin, edes silloin tällöin dinojen välisissä murhataisteluissa. Biologiesti tosin voi olla niinkin outo asia totta, että Jeesuksen sukupuussa oli silti 66 miljoona vuotta sitten Isänä jonkinlainen Godzilla, ja ei siis edes se hyvin kuuluisa Saatana...(Ne kaksi muuta oli Behemot ja Leviathan)
        Mutta vaikka Nooan pojat eivät olleet käsittäkseni enää kääpiöitä tai hobitteja, örkeistä tai hiisistä puhumattakaan, joita oli ennen vedenpaisumustakin, muutamia miljoonia, niin noitakin voi syntyä lentävän spagettihirviön geenisäiliönkin takia ja ansiosta ihan tavallisista vanhemmistakin.. Jopa yhdessä sukupolvessa, kyllä tietysti, mutta oravaa ei voi enää syntyä ihmisemakoista, ellei se "Kurre Lindsröm" sitten syntynyt oravasta, noin henkisesti.


    • ÖÖh, Jeesuksen mukaan hyvin harvoin kannattaa ajaa pois edes demoneja.
      "Kun saastainen henki on ihmisessä ja se ajetaan pois, se lähtee poies hetkeksi, mutta tulee kohta seitsemän vieläkin pahemman hengen kera takaisin, näin sen ihmisen tila on pahempi lopussa kuin alussa".... Mutta Maria Madgaleenasta Jeesus ajoi kertomuksen mukaan poies nekin seitsemän haureuden henkeä, jotka kylmästä maasta yrittävät päällensä tulla... Olisi nekin Jeesukselle kelvanneet mutta lain rikkomus olisi ollut suuri, jos olisivat tämänkin huoneen itselleen kadehtineet.
      Suomalainen on pieni yleensä, siksi meidän tukenamme on ollut jopa Ukko Ylijumala, joka kaiken kaikessa alusta saakka vaikuttaa, juuri sanoi että vaikuttaa, ja pisti sen jälkeen noin 10^310 Maailmankaikkeuden värähdyksen jälkeen näytölle öön, Suomalainen ei ole "helppo lammaslapsi vaan villi vuohilapsi yleensä", koska hyvinkin käyttäytyessän muka, hän syyttää kuin saatana melkein ketä hyvänsä, ei yleensä itseään kuitenkaan, mikä on todella tyhmää. Jos sotilas kokelisi aseellaan itseensä ennen kuin menee ampumaan muita, niin silloin Saatanakin olisi elossa pitävä henkiolento, mutta ymmärtänette kohta miksi ei ole...

      • Anonyymi

        Niinpä.

        Kunhan kohdallenne sattuu tälläiset asiat, niin katsokaa sitten minkä verran darvininne ja viisastelunne auttavat.

        Kannattaa pitää mielessä se, että voi ajaa demonit Jeesuksen nimessä (ei siis darvinin).

        Voihan siinä mennä aikaa, ennenkuin ymmärrätte.
        Ja tura yleistää "suomalaisia", - ei päde "tieteellisesti ja darvinistisesti".

        Mutta niille lukijoille jotka kamppailevat tälläisten asioiden kanssa, kerron että pyytäkää Jeesusta avuksi kun on vaikeaa.
        Hän kuoli meidän kaikkien (jopa ed epäilijöidenkin) puolesta.

        Kristus nousi kuolleista!
        Totisesti nousi!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllähän ton näkee,,,putin hitler etc,,,paska sakkia,,,,tietävät mitä kärsimystä toisille tuottavat,,,nauttivat siitä,,,kunnon luoti päähän,,,loppuu paskan jauhanta

    • Anonyymi

      Onko demoneita Suomessa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe