Hyvää yötä

Hyvää ja siunattua yötä, siskot ja velijet!!

Raamatun lohduttavaa sanaa:Room.8:26:"Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla."

Aamen, lohduttavaa tekstiä meillä on esirukoilija Taivassa :)

9

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt onkin jo seuraava päivä. Toivotan sinulle oikein kaunista ja aurinkoista Jumalan siunaamaa elokuun päivää. Ihanaa tuntea syyskesän metsän tuoksu ja kerätä talteen Jumalan antimia, marjoja ja sieniä.

      Kehoitan kaikkia koneella istujia jättämään "löhö paikkansa" tietokoneella ja vetämään kumisaappaat jalkaan ja ottamaan sieni tai marjakorin käsivarrelleen ja kiiruhtavan metsäpoluluille. Jumalan Henki on siellä suorastaan käsin kosketeltavissa.

      Itse aion tehdä juuri samoin.

      Siunattua päivänjatkoa ja iloiset kumisaappaat jalkaan ja punainen lippalakki myöskin päähän, jos satuu eksymään niin on helpompi havaita maastosta etsittäessä.

      Terveisin Sirkka_Iita.

    • hildurvonhopsis

      Toivottavasti sinulla oli tänään hyvä ja kiva päivä.

      Nuku hyvin. Jeesus on omiensa kanssa joka päivä maailman loppuun asti.

      Matteus 29:19-20

      • Jeesuksen kanssa sinullekin "Hildu"ja kaikille Jeesuksen ystäville täällä netissä.
        Tv. Sirkka-Iita.


    • Maruanne*

      sisarille ja veljille! Pyydän esirukousta perheeni puolesta! Jeesus tietää miksi.

      • hildurvonhopsis

        Jeesus ihan varmasti tietää asianne ja sitä ei tarvitse laittaa tänne. Täällä on monenlaisia lukijoita.

        Olkaa siunattuja Jeesuksen nimessä ja Hänen Verensä suojassa. Jeesus auttakoon teitä niissä asioissa, joissa Hänen apuaan tarvitsette. Jeesus on omiensa kanssa joka päivä ja joka hetki, niin kuin Hän on luvannut Matteus 28:20. Aamen !


      • Maruanne*
        hildurvonhopsis kirjoitti:

        Jeesus ihan varmasti tietää asianne ja sitä ei tarvitse laittaa tänne. Täällä on monenlaisia lukijoita.

        Olkaa siunattuja Jeesuksen nimessä ja Hänen Verensä suojassa. Jeesus auttakoon teitä niissä asioissa, joissa Hänen apuaan tarvitsette. Jeesus on omiensa kanssa joka päivä ja joka hetki, niin kuin Hän on luvannut Matteus 28:20. Aamen !

        Ei Jumalan omat välty koetuksilta, ei todellakaan! Päinvastoin!


      • Niin, oikein sanoit. Jeesus todella tietää syyn. Hän näkee meidän kaikki tarpeemme ja myöskin sisäiset tuskamme ja taistelumme.

        7. Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?

        8. Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian.-

        Luuk.18:7-8-.

        Kristuksessa meillä on uskon kautta oikeus koko Jumalan armoon ja rakkauteen.

        Uskalluksella voimme käydä Jumalan eteen, kun tulemme Jeesuksen nimessä.

        Jeesuksen nimessä meillä on oikeus esittää kaikki pyyntömme, huolemme ja tarpeemme Taivaalliselle Isällemme. Ja saamme olla varmoja, että Hän toimittaa oikeuden valituillensa.

        Ole senvuoksi turvallisella mielellä, Jumala on jo tietoinen niistä vaikeuksista, jotka nyt mieltäsi askarruttavat. Jumalan runsasta siunausta ja huolenpitoa Maru-anne sinulle ja perheellesi. Lämmöllä Sirkka_Iita.


      • Maruanne*
        Sirkka-Iita kirjoitti:

        Niin, oikein sanoit. Jeesus todella tietää syyn. Hän näkee meidän kaikki tarpeemme ja myöskin sisäiset tuskamme ja taistelumme.

        7. Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?

        8. Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian.-

        Luuk.18:7-8-.

        Kristuksessa meillä on uskon kautta oikeus koko Jumalan armoon ja rakkauteen.

        Uskalluksella voimme käydä Jumalan eteen, kun tulemme Jeesuksen nimessä.

        Jeesuksen nimessä meillä on oikeus esittää kaikki pyyntömme, huolemme ja tarpeemme Taivaalliselle Isällemme. Ja saamme olla varmoja, että Hän toimittaa oikeuden valituillensa.

        Ole senvuoksi turvallisella mielellä, Jumala on jo tietoinen niistä vaikeuksista, jotka nyt mieltäsi askarruttavat. Jumalan runsasta siunausta ja huolenpitoa Maru-anne sinulle ja perheellesi. Lämmöllä Sirkka_Iita.

        Nyt vaan itkettää..


      • hildurvonhopsis
        Maruanne* kirjoitti:

        Nyt vaan itkettää..

        Taivaan Isän siunausta sinulle ja kaikille rakkaillesi.

        2. Kun. 20:5 ... 'Näin sanoo Herra, sinun isäsi Daavidin Jumala: Minä olen kuullut sinun rukouksesi, olen nähnyt sinun kyyneleesi. Katso, minä parannan sinut: jo kolmantena päivänä sinä menet Herran temppeliin.

        Jes. 38:5 ... 'Näin sanoo Herra, sinun isäsi Daavidin Jumala: Minä olen kuullut sinun rukouksesi, olen nähnyt sinun kyyneleesi...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe