Hyvää ja siunattua yötä, siskot ja velijet!!
Raamatun lohduttavaa sanaa:Room.8:26:"Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla."
Aamen, lohduttavaa tekstiä meillä on esirukoilija Taivassa :)
Hyvää yötä
9
305
Vastaukset
nyt onkin jo seuraava päivä. Toivotan sinulle oikein kaunista ja aurinkoista Jumalan siunaamaa elokuun päivää. Ihanaa tuntea syyskesän metsän tuoksu ja kerätä talteen Jumalan antimia, marjoja ja sieniä.
Kehoitan kaikkia koneella istujia jättämään "löhö paikkansa" tietokoneella ja vetämään kumisaappaat jalkaan ja ottamaan sieni tai marjakorin käsivarrelleen ja kiiruhtavan metsäpoluluille. Jumalan Henki on siellä suorastaan käsin kosketeltavissa.
Itse aion tehdä juuri samoin.
Siunattua päivänjatkoa ja iloiset kumisaappaat jalkaan ja punainen lippalakki myöskin päähän, jos satuu eksymään niin on helpompi havaita maastosta etsittäessä.
Terveisin Sirkka_Iita.- hildurvonhopsis
Toivottavasti sinulla oli tänään hyvä ja kiva päivä.
Nuku hyvin. Jeesus on omiensa kanssa joka päivä maailman loppuun asti.
Matteus 29:19-20Jeesuksen kanssa sinullekin "Hildu"ja kaikille Jeesuksen ystäville täällä netissä.
Tv. Sirkka-Iita.
- Maruanne*
sisarille ja veljille! Pyydän esirukousta perheeni puolesta! Jeesus tietää miksi.
- hildurvonhopsis
Jeesus ihan varmasti tietää asianne ja sitä ei tarvitse laittaa tänne. Täällä on monenlaisia lukijoita.
Olkaa siunattuja Jeesuksen nimessä ja Hänen Verensä suojassa. Jeesus auttakoon teitä niissä asioissa, joissa Hänen apuaan tarvitsette. Jeesus on omiensa kanssa joka päivä ja joka hetki, niin kuin Hän on luvannut Matteus 28:20. Aamen ! - Maruanne*
hildurvonhopsis kirjoitti:
Jeesus ihan varmasti tietää asianne ja sitä ei tarvitse laittaa tänne. Täällä on monenlaisia lukijoita.
Olkaa siunattuja Jeesuksen nimessä ja Hänen Verensä suojassa. Jeesus auttakoon teitä niissä asioissa, joissa Hänen apuaan tarvitsette. Jeesus on omiensa kanssa joka päivä ja joka hetki, niin kuin Hän on luvannut Matteus 28:20. Aamen !Ei Jumalan omat välty koetuksilta, ei todellakaan! Päinvastoin!
Niin, oikein sanoit. Jeesus todella tietää syyn. Hän näkee meidän kaikki tarpeemme ja myöskin sisäiset tuskamme ja taistelumme.
7. Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?
8. Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian.-
Luuk.18:7-8-.
Kristuksessa meillä on uskon kautta oikeus koko Jumalan armoon ja rakkauteen.
Uskalluksella voimme käydä Jumalan eteen, kun tulemme Jeesuksen nimessä.
Jeesuksen nimessä meillä on oikeus esittää kaikki pyyntömme, huolemme ja tarpeemme Taivaalliselle Isällemme. Ja saamme olla varmoja, että Hän toimittaa oikeuden valituillensa.
Ole senvuoksi turvallisella mielellä, Jumala on jo tietoinen niistä vaikeuksista, jotka nyt mieltäsi askarruttavat. Jumalan runsasta siunausta ja huolenpitoa Maru-anne sinulle ja perheellesi. Lämmöllä Sirkka_Iita.- Maruanne*
Sirkka-Iita kirjoitti:
Niin, oikein sanoit. Jeesus todella tietää syyn. Hän näkee meidän kaikki tarpeemme ja myöskin sisäiset tuskamme ja taistelumme.
7. Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?
8. Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian.-
Luuk.18:7-8-.
Kristuksessa meillä on uskon kautta oikeus koko Jumalan armoon ja rakkauteen.
Uskalluksella voimme käydä Jumalan eteen, kun tulemme Jeesuksen nimessä.
Jeesuksen nimessä meillä on oikeus esittää kaikki pyyntömme, huolemme ja tarpeemme Taivaalliselle Isällemme. Ja saamme olla varmoja, että Hän toimittaa oikeuden valituillensa.
Ole senvuoksi turvallisella mielellä, Jumala on jo tietoinen niistä vaikeuksista, jotka nyt mieltäsi askarruttavat. Jumalan runsasta siunausta ja huolenpitoa Maru-anne sinulle ja perheellesi. Lämmöllä Sirkka_Iita.Nyt vaan itkettää..
- hildurvonhopsis
Maruanne* kirjoitti:
Nyt vaan itkettää..
Taivaan Isän siunausta sinulle ja kaikille rakkaillesi.
2. Kun. 20:5 ... 'Näin sanoo Herra, sinun isäsi Daavidin Jumala: Minä olen kuullut sinun rukouksesi, olen nähnyt sinun kyyneleesi. Katso, minä parannan sinut: jo kolmantena päivänä sinä menet Herran temppeliin.
Jes. 38:5 ... 'Näin sanoo Herra, sinun isäsi Daavidin Jumala: Minä olen kuullut sinun rukouksesi, olen nähnyt sinun kyyneleesi...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510